Uderzenia wywołane nierównościami nawierzchni są odczuwalne na kole kierowniczym (stukanie, szarpanie - "delikatne" wyrywanie kierownicy z rąk) i podłodze (słychać stukanie), ale tylko podczas: wolnej jazdy lub hamowania np. na betonowych płytach. Gdy ruszam kierownicą w obydwie strony to odczuwam po przesunięciu o jakiś 1-2 stopnie dobicie - luzów nie stwierdzam, a może właśnie to wskazuje na minimalne luzy? Może to wynik padającej przekładni kierowniczej? Zastanawia mnie czy spowodowane to może być kiepskiej jakości końcówkami drążków, które wymieniłem jakieś 5 000 km temu lub "problemami" z zawieszeniem.
Za wszelkie wskazówki z góry dziękuję
Przekładnia kierownicza czy zawieszenie ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: pn lut 18, 2008 14:45
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
- krzysio1985
- Ma gadane
- Posty: 202
- Rejestracja: czw lis 15, 2007 23:40
- Lokalizacja: Kielce/Włoszczowa
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 398 gości