ja też szczerze mówiąc.... tak na 90 %rysiektr pisze:dlatego ja bym obstawial halla
Gaśnie i nie chce odpalić..
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Łyskacz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
- Łyskacz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
zawias przód + tył , sprzęgło , hamulce ,kable i świece łożyska kół i pare innych pierdół..Mam nadzieję, że ten mały remoncik to było coś więcej, niż wymiana klocków z przodu, bo ta cena mnie zbiła z nóg..
niechce mi sie załadować katalog foty a nazwy nie pamiętam ale inaczej to nazywa sie chyba czujnik impulsów coś tam coś tam... jak mi sie katalog odpali to dokładnie powiemGutekspc pisze:Dobra, jak inaczej można nazwać czujnik halla? Bo nie mogę znaleźć w katalogu intercarsu..
Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Dobra, jest jakaś możliwość potwierdzenia, przez sprawdzenie czegoś, że to nawalił czujnik halla? Czy tylko metoda "wymienię i się dowiem, że to nie to, jak znów nawali"?Łyskacz pisze:rysiektr napisał/a:
dlatego ja bym obstawial halla
ja też szczerze mówiąc.... tak na 90 %
[ Dodano: 13 Maj 2008 23:16 ]
Jeśli liczysz w cenie części, to jest mi lżej. i znajomego mechanika, albo własną robotę.Łyskacz pisze:zawias przód + tył , sprzęgło , hamulce ,kable i świece łożyska kół i pare innych pierdół..
Jednostka sterująca, inaczej moduł zapłonowy?Łyskacz pisze:niechce mi sie załadować katalog foty a nazwy nie pamiętam ale inaczej to nazywa sie chyba czujnik impulsów coś tam coś tam... jak mi sie katalog odpali to dokładnie powiem
Everyone dies. Not everyone lives.
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
nie w IC chyba tego nie ma albo tez nie moge tego zanalesc...jesli bisz sie inwestowac to jedz na szrot i wyciagnij halla z jakiegos aparatu zaplonowego i sprawdz czy bedzie trybilGutekspc pisze:Jednostka sterująca, inaczej moduł zapłonowy?
[ Dodano: 13 Maj 2008 23:40 ]
http://katalog.fota.pl/Katalog/(S(loycg ... fajcjp5zfy))/Samochod3.aspx?GenArtNr=834
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- Łyskacz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
no to będzie najrozsądniejsze wyjście. pewnie pokazałoby Ci na kodach błyskowych co masz uwalonego ale to czarna magia dla mnie więć mnie o nie nie pytajrysiektr pisze:esli bisz sie inwestowac to jedz na szrot i wyciagnij halla z jakiegos aparatu zaplonowego i sprawdz czy bedzie trybil
[ Dodano: Sro Maj 14, 2008 08:39 ]
wedle foty to nazywa sie chyba tak : VW GOLF II (19E, 1G1) 1.6 Silnik - Układ zapłonowy Czujnik impulsów, układ zapłonowyGutekspc pisze:Dobra, jak inaczej można nazwać czujnik halla? Bo nie mogę znaleźć w katalogu intercarsu..
Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Nie nie, moduł to podaje impulsy z halla na cewkę.Gutekspc pisze:Jednostka sterująca, inaczej moduł zapłonowy?
Czujnik Halla/ hallotron/czujnik predkości obrotowej silnika/czujnik hallotronowy/czujnik położenia wału korbowego - takie są jego nazwy. Wiesz co zrób teścik. Weż kup diode dołóz do niej przewody i opornik. Sprawdz ja na akumulatorze powinna swiecic. Tak przygotowana diode zabierz w trase. Gdy auto zgasnie wyciagasz diode i podpinasz sie pod czujnik halla. Na wtyczce czujnik halla sa 3 wejscia. Są to : + - oraz 0 - oznaczenie na obudowie wejścia. Jesli dobrze pamiętam czerwony to + ; zielony 0 ; brązowy -. Podpinasz diode według jej biegunów tzn. (+) z diody do czerwonego a (-) z diody uwaga do zielonego. Mozna nawet podpiąc sie na podszybiu o modułu zapłonowego jest to obojetne. Najpierw wyprobuj na działajacym silniku zebys wiedział jak to podłaczyc. Dioda ma po odpaleniu silnika mrugac/ew. przy duzych prekosciach swiecic ciąglym światłem.
Zrób to raczej na module. Podłącz pod piny nr 3 i 6 ta diodę - będzie łatwiej. Moduł jest po prawej stronie podszybia patrzac od strony silnika pod osłoną podszybia.
Tu masz sie podpiąc diodą >>
Ostatnio zmieniony śr maja 14, 2008 12:22 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 1 raz.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Nawet jeśli byś mi streścił, jakie to kody itd, to i tak nic by mi to nie dało.Łyskacz pisze:no to będzie najrozsądniejsze wyjście. pewnie pokazałoby Ci na kodach błyskowych co masz uwalonego ale to czarna magia dla mnie więć mnie o nie nie pytaj
No dobra, zrobię taki teścik. Rozumiem, że jak dioda nie będzie świeciła, to mam czujnik halla do wymiany? Czy to wcale nie będzie na niego wskazywało?Maćkooo pisze:Wiesz co zrób teścik. Weż kup diode dołóz do niej przewody i opornik. Sprawdz ja na akumulatorze powinna swiecic. Tak przygotowana diode zabierz w trase. Gdy auto zgasnie wyciagasz diode i podpinasz sie pod czujnik halla. Na wtyczce czujnik halla sa 3 wejscia. Są to : + - oraz 0 - oznaczenie na obudowie wejścia. Jesli dobrze pamiętam czerwony to + ; zielony 0 ; brązowy -. Podpinasz diode według jej biegunów tzn. (+) z diody do czerwonego a (-) z diody uwaga do zielonego. Mozna nawet podpiąc sie na podszybiu o modułu zapłonowego jest to obojetne. Najpierw wyprobuj na działajacym silniku zebys wiedział jak to podłaczyc. Dioda ma po odpaleniu silnika mrugac/ew. przy duzych prekosciach swiecic ciąglym światłem.
Zrób to raczej na module. Podłącz pod piny nr 3 i 6 ta diodę - będzie łatwiej. Moduł jest po prawej stronie podszybia patrzac od strony silnika pod osłoną podszybia.
Everyone dies. Not everyone lives.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Jak nie zamruga to znaczy że hall nie daje impulsów na moduł i dalej na cewkę. Wtedy jeszcze upwenij się czy jest napięcie na pinach bocznych jego wtyczki na włączonym zapłonie, możesz ta samą diodą (sygnałowy z zielonym kablem to środkowy)
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Czy ktoś mnie tu odpowie?
Do czego dioda ma być podpięta? Puszki rozłączonej? (modulatora?)
Do czego dioda ma być podpięta? Puszki rozłączonej? (modulatora?)
Ostatnio zmieniony ndz maja 18, 2008 10:46 przez Gutekspc, łącznie zmieniany 1 raz.
Everyone dies. Not everyone lives.
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Masz moduł zapłonowy.?? Na mojej fotce jest ta czarna skrzyneczka.Gutekspc pisze:Do czego dioda ma być podpięta?
Upewnij sie że nie masz przerywacza bo wtedy bedzie mały kłopot.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Jutro.. to jest już dziś, wrzucę fotki, co ja tam mam. Wydaje mi się, że to samo.Maćkooo pisze:Masz moduł zapłonowy.?? Na mojej fotce jest ta czarna skrzyneczka.
Upewnij sie że nie masz przerywacza bo wtedy bedzie mały kłopot.
A skąd mam wiedzieć czy mam przerywacz? Co to jest i jak to sprawdzić?
Everyone dies. Not everyone lives.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 434 gości