Spadające obroty / duże spalanie 1.3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
AndrzejP4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr sie 08, 2007 19:42
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: AndrzejP4 » sob maja 10, 2008 13:04

Cieszę się, że mogłem pomóc.
Paweł Marek pisze:NZ ma mieć ustawione obroty i skład spalin bez sondy. A po podłączeniu sondy zaczyna ona działać trochę wspomagająco. Jeśli więc mechanik nie umiał ustawić wtrysku bez sondy to mam obawy co do rezultatu tej naprawy. Zobaczymy.
Masz rację. Ja ustawiłem wtrysk na odpiętej sondzie(na stacji diagnostycznej z analizatorem spalin) i tak już go zostawiłem. Sonda nie została wymieniona, a więc jest odłączona. A auto jeździ bez problemu i ma dobre spalanie(co nie znaczy, że sondę należy wymienić,ale właściciel nie chce inwestować w auto..)

W sumie dziwne, że gościu miał problem z ustawieniem tego, skoro w grę wchodzi kręcenie dwiema śrubkami....



Awatar użytkownika
arnot
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt mar 09, 2007 15:28
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: arnot » sob maja 10, 2008 13:32

Mechanik się nawet nie zabierał dzisiaj za ustawianie obrotów ani składu spalin - miał inne zajęcia...
Ja natomiast w autko inwestuję pomimo, że i tak niedługo będzie na sprzedaż... ;)



oskar21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob maja 10, 2008 12:45
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: oskar21 » pn maja 12, 2008 20:34

witam mam taki sam problem jak kolega w tym samym siniku ... Autko jak odpalam zaraz niby mam małe obroty i drgania a gdy przygazyje za mocno gasnie jak by sie zalewał czy moze to powodowac czujnika temperatury od automatycznego ssania ?? gdy go odłaczam to zaraz ma równe obroty i chodzi poprawnie...



Awatar użytkownika
arnot
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt mar 09, 2007 15:28
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: arnot » pn maja 12, 2008 21:50

Witam! Dzisiaj poszła do wymiany sonda i przy okazji była regulacja.... Się okazało, że była taka "regulacja" że szła maksymalna dawka paliwa i mi troszkę się zalał.. na szczęście już jest ok. Tak więc można przy okazji na to zerknąć



Awatar użytkownika
AndrzejP4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr sie 08, 2007 19:42
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: AndrzejP4 » pn maja 12, 2008 22:38

oskar21 pisze:witam mam taki sam problem jak kolega w tym samym siniku ... Autko jak odpalam zaraz niby mam małe obroty i drgania a gdy przygazyje za mocno gasnie jak by sie zalewał czy moze to powodowac czujnika temperatury od automatycznego ssania ?? gdy go odłaczam to zaraz ma równe obroty i chodzi poprawnie...
jeżeli piszesz o niebieskim czujniku, to faktycznie może być on uszkodzony.
POnadto sprawdziłdziłbym przepływomierz, czy klapka w nim chodzi bez oporow.
Ostatnio zmieniony pn maja 12, 2008 22:41 przez AndrzejP4, łącznie zmieniany 1 raz.



Modix
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: ndz gru 30, 2007 12:37
Lokalizacja: SLASK

Post autor: Modix » pt maja 23, 2008 23:16

a jak to jest z ta przepustnica gdzie ona jest, jak ja wyczyscic ? oraz jak by ktoś mogł napisac wszystkie czujniki jakie sa w 1.3 Nz i po jakich kolorach drutkow mam ich szukac.



Awatar użytkownika
AndrzejP4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr sie 08, 2007 19:42
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: AndrzejP4 » pt maja 23, 2008 23:49

Medix:

Obrazek

przepustnica jest po tym plastikowym kolankiem, do którego dochodzi gruba rura od filtra powietrza.

Na Twoim miejscu poprosiłbym kogoś o pomoc......



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 68 gości