Faluje na obrotach i gasnie przy zmianie z 1 na 2 problem :(

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

efus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: sob mar 29, 2008 13:52
Lokalizacja: toruń

Faluje na obrotach i gasnie przy zmianie z 1 na 2 problem :(

Post autor: efus » ndz maja 11, 2008 18:04

Witam!
Mam problem z moim MK3 1.8, gdy go odpalam to obroty chodzą nierówno, chwile dobrze potem znowu nierówno, gdy jade na jedynce ok i zmieniam na dwojke jakby stawał w miejscu chwile popompuje gazem i jedzie a czasami gasnie co to moze byc za przyczynya ?? Z gory dzieki za odpowiedzi



Awatar użytkownika
Biolyvyoob
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: pn maja 23, 2005 11:02
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: Biolyvyoob » ndz maja 11, 2008 18:44

Przypuszczam że potencjometr przepustnicy ale trzeba by to sprawdzić


Potrzebujesz części ?? Napisz do mnie, mam wiele części do MK2 , MK3

efus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: sob mar 29, 2008 13:52
Lokalizacja: toruń

Post autor: efus » ndz maja 11, 2008 18:54

a drogie takie cos jest? i gdzie mozna to dostac najtaniej ?



Awatar użytkownika
Biolyvyoob
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: pn maja 23, 2005 11:02
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: Biolyvyoob » ndz maja 11, 2008 21:25

Obawiam się że nowego nie kupisz, można spróbować rozebrać i zobaczyć w jakim jest stanie, czasem pomaga czyszczenie, ale trzeba uważać bo to strasznie delikatne, przed ściągnięciem zaznacz sobie położenie, bo regulacja na oko żadko jest skuteczna, a jak nie to lepiej jak będziesz pewny że to jest winne na 100% kupić cały monowtrysk

Jakie takie sprzedaje po 100-150zł zależy od stanu,
ale najpierw musisz się upewnić

Miałem też 1 taki przypadek podobny ale w 1.6 i okazał się padnięty sterownik, także najpierw trzeba zrobić diagnostykę


Potrzebujesz części ?? Napisz do mnie, mam wiele części do MK2 , MK3

Awatar użytkownika
Hans-Hans
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 580
Rejestracja: wt maja 06, 2008 14:00
Lokalizacja: Dądrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Hans-Hans » ndz maja 11, 2008 21:52

Witam zgadzam sie to może byc przepustnica są specjalne spreje do czyszczenia układu dolotowego a jak nie to wypucuj ją zalej czyms żeby syf wypłynął . Sprawdz kable odpal silnik i spryskaj kable wodą najlepsza jest butelka z dyszą do mycia szyb.Sprawdz podcisnienia posłuchaj czy cos nienaturalnie syczy a podstawa pod monowtryskiem trzyma monowtrysk nierusza się za bardzo.



efus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: sob mar 29, 2008 13:52
Lokalizacja: toruń

Post autor: efus » ndz maja 11, 2008 21:54

wlasnie sie rusza i to dosc mocno



Awatar użytkownika
LASOT-A
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 559
Rejestracja: czw mar 09, 2006 13:30
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: LASOT-A » ndz maja 11, 2008 21:58

Myślę że to wina silnika krokowego. Najlepiej podepnij pod komputer, bo będziesz niepotrzebnie grzebał i po co..najtaniej Cię to będzie kosztowało.


Brillantschwartz perleffect - LA9V
Jeżdże nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie... Jedziesz?

pamor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pt lut 29, 2008 18:10
Lokalizacja: Jaczków koło Kamiennej Góry.
Kontakt:

Post autor: pamor » ndz maja 11, 2008 22:13

jak ci się rusza monowtrysk czyli masz uszkodzoną podstawę monowtrysku to ją wymień. Łapie "lewe" powietrze. Koszt ok 42-50 zł zależy gdzie kupisz. ja miałem taki kłopot tydzień temu. Okazało się,że to podstawa. wymieniłem i chodzi idealnie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ght=obroty
Ostatnio zmieniony ndz maja 11, 2008 22:20 przez pamor, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Biolyvyoob
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: pn maja 23, 2005 11:02
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: Biolyvyoob » pn maja 12, 2008 00:12

jak ci się rusza monowtrysk czyli masz uszkodzoną podstawę monowtrysku to ją wymień. Łapie "lewe" powietrze. Koszt ok 42-50 zł zależy gdzie kupisz. ja miałem taki kłopot tydzień temu. Okazało się,że to podstawa. wymieniłem i chodzi idealnie
Monowtrysk rusza się zawsze, a jak bardzo to w dużej mierze zależy od tego jaka jest podstawa, podróba czy oryginał i jakiej firmy ale to nie świadczy o tym że jest uszkodzona, najlepiej podpiąć pod Vaga i zobaczyć jak reaguje przepustnica, ale z tych objawów stawiam na potencjometr, silniczek krokowy niema tu nic wspólnego, nie te objawy


Potrzebujesz części ?? Napisz do mnie, mam wiele części do MK2 , MK3

Awatar użytkownika
Hans-Hans
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 580
Rejestracja: wt maja 06, 2008 14:00
Lokalizacja: Dądrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Hans-Hans » pn maja 12, 2008 22:37

Odpal motor zaswiec lampke ipatrz czy nie jest penkiety albo czy czasem da sie go podniesc i zobacz jak reaguje motor na te próby ruszania mono wtryskiem . a na postoju tez masz takie objawy że przerywa jak mu dasz troche po gazie he he.zobacz co sie stanie jak na wolnych obrotach odepniesz wtyczke od silniczka krokowego a najlepiej to porób sobie znaki i go wyjmij i wyczysc i zobacz czy czasem nie giną prądy.pozdro.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 213 gości