Wycieki z silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

subwoofer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: czw kwie 27, 2006 20:29
Lokalizacja: Wałbrzych

Wycieki z silnika

Post autor: subwoofer » pt maja 09, 2008 21:45

Cześć

Golfa kupiłem prawie rok temu i od tamtej pory mam problem z wyciekami płynu chłodniczego. Wymieniłem termostat, to zaczęło cieknąć z obudowy termostatu. Uszczelniłem wszystko silikonem. to zaczęło cieknąć przy bloku, też zrobiłem na silikon. teraz cieknie mi z węza przy chłodnicy. Wygląda tak jakby w układzie było za duże ciśnienie.

Dodam, że nie mam problemu z przegrzewaniem się silnika. Silnik troszkę długo się nagrzewa. Ale po nagrzaniu ładnie trzyma 90 stopni. Nagrzewnica słabo grzeje. Napisałem wszystkie dolegliwości związane z układem chłodzenia. Może ktoś to z czymś skojarzy. Nie wiem co w przeszłości było robione z tym silnikiem. wiem że poprzedni właściciel sam przy nim grzebał. Sam silnik jest w dobrym stanie tylko te wycieki są bardzo kłopotliwe.

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony ndz maja 11, 2008 11:22 przez subwoofer, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » ndz maja 11, 2008 11:16

abu + lpg to chyba nie diesel :bajer: na rozgrzanym silniku zobacz jakie sa weze, jak beda twarde jak kamien to niedobrze. moze po prostu korek ci padl. napisz o tym w dobrym dziale bo ci admin temat wywali :P



Awatar użytkownika
ordy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 256
Rejestracja: ndz wrz 04, 2005 14:38
Lokalizacja: RLA
Kontakt:

Post autor: ordy » ndz maja 11, 2008 11:27

Hej.
po pierwsze : sprawdz wszystkie połączenia gumowych przewodów, mogą być popękane (sparciałe), jeśli plyn się tamtędy wydobywa to będziesz miał białe plamy na końcach węży.
po drugie : sprawdz czy nie cieknie spod uszczelki termostatu - bo może być np. źle założona, lub może być nieodpowiednia. ( np. jak kupowałem teromstat to były tam dwie uszczelki - jedna dobra a druga za cienka).
po trzecie: sprawdz czy nie cieknie gdzieś spod chłodnicy.
po czwarte: może cieknąc spod simmeringu na pompie wodnej- miałem to u siebie w 1.8 AAM, musiałem wymienić pompe wodną - jest nierozbieralna...
po piąte: może cieknąć spod oringów na czujnikach temp. płynu - na górze krućca przy głowicy.

Jesli nie zlokalizujesz wycieku to możesz dolać barwnika fluoroscencyjnego do płynu i wnocy na pewno zobaczysz.

Ja usiebie mam wlane Petrygo - shit , i w sumie nie mam wycieków - ale muszę co jakiś czas robić dolewki...

Pozdrawiam 8)



Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » ndz maja 11, 2008 11:36

ordy pisze:Hej.
po pierwsze : sprawdz wszystkie połączenia gumowych przewodów, mogą być popękane (sparciałe), jeśli plyn się tamtędy wydobywa to będziesz miał białe plamy na końcach węży.
po drugie : sprawdz czy nie cieknie spod uszczelki termostatu - bo może być np. źle założona, lub może być nieodpowiednia. ( np. jak kupowałem teromstat to były tam dwie uszczelki - jedna dobra a druga za cienka).
po trzecie: sprawdz czy nie cieknie gdzieś spod chłodnicy.
po czwarte: może cieknąc spod simmeringu na pompie wodnej- miałem to u siebie w 1.8 AAM, musiałem wymienić pompe wodną - jest nierozbieralna...
po piąte: może cieknąć spod oringów na czujnikach temp. płynu - na górze krućca przy głowicy.

Jesli nie zlokalizujesz wycieku to możesz dolać barwnika fluoroscencyjnego do płynu i wnocy na pewno zobaczysz.

Ja usiebie mam wlane Petrygo - shit , i w sumie nie mam wycieków - ale muszę co jakiś czas robić dolewki...

Pozdrawiam 8)
ale przeciez on wie skad leci :) jedno uszczelni drugie pada:P to nei jest normalne. niech sprawdzi te cisnienie, najprosciej przez scisniecie weza na goracym silniku. korek powinien cisnienie upuszczac a jak tego nie robi to bedzie taki wlasnie efekt



Awatar użytkownika
szopek87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: czw kwie 24, 2008 19:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szopek87 » ndz maja 11, 2008 13:05

w ukaldzie powinno byc cos kolo 1 atmosfery


nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)

Awatar użytkownika
Kisiel
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2284
Rejestracja: sob sty 20, 2007 18:22
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kisiel » ndz maja 11, 2008 18:25

raczej rzadki przypadek zeby od zbyt duzego cisnienia w ukladzie robily sie wycieki, no ale tez moze byc tak ze korek nie puszcza cisnienia, mozesz wymienic korek (ale tylko na orginalny) i musisz uporac sie z tymi wyciekami, gdzie trzeba wymienic kóciec, oring czy nawet wąż az przestanie wyciekac
po wymianie temostatu odpowietrzony układ??
ordy pisze:Ja usiebie mam wlane Petrygo - shit , i w sumie nie mam wycieków - ale muszę co jakiś czas robić dolewki...
jelsi nie ma wyciekow to wtedy pozostaje uszczelka pod glowica


[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 354 gości