Problem przy wężu wychodzącym z głowicy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł NPI
- ...
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
Problem przy wężu wychodzącym z głowicy
Witam mam taki problem: Wążktóry wychodzi z głowicyjest zamocowany do takiego jakby trójnika do którego są włożone jeszcze dwa czujniki. I ten trójnik przykręcony jest z tego co widziałem na dwie śruby. Problem polega na tym że od pewnego czasu zaczyna mi płyn uciekać przez jedną ze śrub. Moje pytanie jest takie czy czekają mnie jakieś niespodzianki przy wymianie tego elementu?? Czy istnieje np ryzyko zerwania tych śrub, bo jak wiadomo elementy wkręcane do głowicy mogą się ładnie zapiec... później dołączę aktualną fotkę a teraz daję poglądową na ten element. Aha no i jak ten element się nazywa i mniej więcej jaki jest jego koszt?
Ostatnio zmieniony pt maja 09, 2008 08:33 przez Paweł NPI, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
1. nazwa - właśnie trójnik, jak napisałeś.
2. cena - myślę że ok. 50 zł. W MKIII są dwa rodzaje ja do siebie zapłaciłem jakiś 40 zł, w MKII nie wiem.
3. jak będziesz miał zimny silnik psiknij wd40 lub podobnym środkiem penetrującym zrób to kilka razy dziennie i na drugi dzień powinno być ok.
4. jak będziesz zakładał nowy trójnik daj trochę silikonu odpornego na tem. W trójniku jest oring, ale poco wracać do tematu za jakiś czas.
5. kup z 1 l płynu do uzupełnienia bo z pewnością coś ucieknie.
6. POWODZENIA. Wymiana nie jest trudna, dasz radę.
2. cena - myślę że ok. 50 zł. W MKIII są dwa rodzaje ja do siebie zapłaciłem jakiś 40 zł, w MKII nie wiem.
3. jak będziesz miał zimny silnik psiknij wd40 lub podobnym środkiem penetrującym zrób to kilka razy dziennie i na drugi dzień powinno być ok.
4. jak będziesz zakładał nowy trójnik daj trochę silikonu odpornego na tem. W trójniku jest oring, ale poco wracać do tematu za jakiś czas.
5. kup z 1 l płynu do uzupełnienia bo z pewnością coś ucieknie.
6. POWODZENIA. Wymiana nie jest trudna, dasz radę.
doklanie trojnik kolego, koszt samego trojnika to parenascie zlotych, tylko sprawdz ile masz masz czujnikow, bo sa z 1, 2 lub 3 czujnikami, no i przy okazji kolet gumek(uszczelek) zakup
przy odkrecaniu i dokrecaniu uwazaj zeby gwintow nie zerwac...
no i czeka sie spuszczenie ok polowy plynu chlodzacego
przy odkrecaniu i dokrecaniu uwazaj zeby gwintow nie zerwac...
no i czeka sie spuszczenie ok polowy plynu chlodzacego
Służę pomocą z VAG
- Paweł NPI
- ...
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
Czujniki mam 2pekol pisze:sprawdz ile masz masz czujnikow, bo sa z 1, 2 lub 3 czujnikami,
tego boję się najbardziej wrrrrpekol pisze:przy odkrecaniu i dokrecaniu uwazaj zeby gwintow nie zerwac...
Dzięki chłopaki za odpowiedzi W przyszłym tygodniu czeka robotka... bo na weekend do Trójmiasta lecę...
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
-
- Mały gagatek
- Posty: 70
- Rejestracja: czw maja 08, 2008 17:27
- Lokalizacja: Meszna
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
A ja ponieważ przerabiałem kilka razy ten temat polecam dokładnie obejrzeć powierzchnię głowicy do której przykręcony jest trójnik. Robia sie tam czasem głebokie wżery w metalu. Wtedy trzeba przeszlifować, wżery wypełnić dowolnym dwuskładnikowym klejem do metalu, wyszklifować na gładko i wtedy jest już z tym spokój, i nie potrzeba żadnych uszczelnień oprócz oringu.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł NPI
- ...
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
Paweł Marek, A dlaczego to wygląda jak by leciało dokładnie przez śrubę?? Czy jak ten oring jest już do wymiany to śrubą puszcza??
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
To jest plastikowa część (MKIII) przy śrubach jest najbardziej newralgiczne miejsce, tam od temperatury i zimna na zmianę przez dłuższy czas puszcza w miejscu jednego z otworów na śrubę.palen pisze:Paweł Marek, A dlaczego to wygląda jak by leciało dokładnie przez śrubę?? Czy jak ten oring jest już do wymiany to śrubą puszcza??
Paweł Marek - ciekawa i cenna uwaga, trzeba zapamiętać na przyszłość.
Nie jestem do końca pewny, ale kiedyś w MKI widziałem metalowy trójnik. Stare dobre golfisko, potem era pcv.
- Paweł NPI
- ...
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
kristo, W MKII też plastikowy... W takim razie najgorszą czynnością będzie spuszczanie płynu... Nigdy tego nie lubiłem... I tak się zastanawiam w którym miejscu najwygodniej będzie spuścić płyn... Bo mam osłonę pod silnikiem a nie mam dostępu do kanału...
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
po prostu tworzywa pęka pomiędzy światłem króćca a metalową tulejką w którą włazi śroba, a w ogóle czemu vw przestał robić króćce z metalu to nie mam pojęciapalen pisze:A dlaczego to wygląda jak by leciało dokładnie przez śrubę??
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 293 gości