AAM silnik szarpie i faluja obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ordy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 256
Rejestracja: ndz wrz 04, 2005 14:38
Lokalizacja: RLA
Kontakt:

Post autor: ordy » wt maja 06, 2008 17:57

możliwe ze silniczek krokowy szwankuje już, prawdopodobnie trzeba go rozkręcić i przeczyścić lub zamienić na inny.
sprawdź także wężyki powietrza przy wtrysku, ja przy swoim miałem niewidoczne pękniecie z tyłu i obroty falowały i były znacznie wyższe na biegu jałowym (ale czasem silnik się jakby zacinał na ułamek sekundy)



Awatar użytkownika
paulox
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 397
Rejestracja: sob sie 28, 2004 12:56
Lokalizacja: Darlowo
Kontakt:

Re: AAM silnik szarpie i faluja obroty

Post autor: paulox » wt maja 06, 2008 19:52

jacek-special pisze:jak w temacie , na wolnych obrotach silnik nie równo pracuje (takie szarpnanie) a jak nie szarpie to znowu obroty faluja;/ co to moze byc???
wymieniłem siwece i kable i dalej to samo.....obojetne czy jest to benzyna czy gaz.
A czy z wydechu słychać takie pyrknięcia kiedy szarpie?

Ja też mam takie szarpanie tylko nie na wolnych obrotach tylko jak dodam trochę gazu. Podejrzewam czujnik halla na dniach go wymienię jak pomoże to dam znać.


Volkswagen - da weiss man, was man hat.


___________________________________

Awatar użytkownika
BRZOZA
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: pt sie 20, 2004 16:30
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: BRZOZA » wt maja 06, 2008 22:38

sprawdz gume pod wtryskiem czy jest cala ona czesto peka i silnik krokowy tez sprawdz - wyczysc!!



woyasvr6
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 19:30
Lokalizacja: to wiesz ??
Kontakt:

Post autor: woyasvr6 » wt maja 06, 2008 23:06

z mojego doswiadczenia to to jest najprawdopodobne ze przepustnica.ja bym ci radzil najpierw przeczyscic przepustnice.jest dobry srodek na to w spreju.bez zadnego demontowania przepustnicy.
Ostatnio zmieniony wt maja 06, 2008 23:08 przez woyasvr6, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » śr maja 07, 2008 00:15

woyasvr6 pisze:z mojego doswiadczenia to to jest najprawdopodobne ze przepustnica.ja bym ci radzil najpierw przeczyscic przepustnice.jest dobry srodek na to w spreju.bez zadnego demontowania przepustnicy.
halo halo jacku :grin: kolega dobrze gada najmniej kosztowna i inwazyjna metoda ,
popsikac tez wd 40 albo jakims szprajem typu elektro kontakt wtyczke od krokowego i tpsu moze pomoze a jak nie to caly wtrysk do 200 zl kosztuje ,

mozemy sie jutro ok 21:00 ustawic na obczajenie tematu :grin:
albo polecam kolege wonskiego na reduty 1 (na podworzu cukierni michalscy)
dla kolegow z forum znizki :grin:


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Awatar użytkownika
ordy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 256
Rejestracja: ndz wrz 04, 2005 14:38
Lokalizacja: RLA
Kontakt:

Post autor: ordy » śr maja 07, 2008 18:11

Jacek, nowego silnika krokowego nie opłaca się kupować. ja kupiłem na giełdzie używany - mają tam tego od groma.w 2006 roku dałem 110 PLN za cały wtrysk (silniczek krokowy, guma,czujnik powietrza,wtryskiwacz - wszystkie części masz na zapas)

jeżeli zdecydujesz się na przeczyszczenie-regeneracje swojego to daje opis jak to zrobić:

Mój patent na rozbieranie krokowca:
- zatrzaski plastikowe podwazam zapałkami (nieco spłaszczonymi na końcach kombinerkami) i rozpoławiam go bez łamania zatrzaskow
- czyszcze slimaka i slimacznice :) a nastepnie smaruje je smarem do tworzyw.
- drobnym papierem sciernym (1500) czyscze styki microswitcha przepustnicy, oraz scieżki na bolcu.

Po załozeniu krokowca do silnika ustawiam zderzak przepustnicy - tak aby był luz ok 0.4mm miedzy zderzakiem a popychaczem (sprawdzam szczelinomierzem).
W trakcie sprawdzania luzu podłączam omomierz lub zwykły próbnik z żarówką i sprawdzam czy jest przepływ między pinem 3 i 4.



Awatar użytkownika
wesoł^1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: śr sty 09, 2008 19:16
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: wesoł^1 » czw maja 08, 2008 21:19

miałem podobne objawy i przyczyny były następujące:

- źle podłączona sonda lamba (u ciebie może być uszkodzona)
- przestawiony zapłon
- rozrząd przestawiony o 2 ząbki



Awatar użytkownika
paulox
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 397
Rejestracja: sob sie 28, 2004 12:56
Lokalizacja: Darlowo
Kontakt:

Post autor: paulox » sob maja 10, 2008 19:00

jacek-special pisze:dzieki panowie za wszelkie info!! :pub:
po niedzieli wezme sie za to bo naradzie wybieram sie w gory :helm:
puki co punkciki dla was bo napewno wszystko co napisaliscie obbadam a pózniej napisze co to było...
U mnie jest tak: jak zdjąłem kopułkę to palec jest przypalony, dodatkowo luz na osi w aparacie zapłonowym. Chyba ten luz daje się we znaki...
zdjęcie paluszka w moim wątku:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1934285#1934285


Volkswagen - da weiss man, was man hat.


___________________________________

Awatar użytkownika
Skulek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 02:10
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Skulek » sob maja 24, 2008 23:53

tak szczerze wiec w kwestii falujących obrotów (Nie znaczenie 50-80 na oko :helm: ) może się składać bardzo dużo rzeczy :/ u mnie krokowiec na bolucu ma jakby lekki luz to moze być przyczyna ? (oczywiscie połamałem 2 zatrzaski :crazy: )


...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 459 gości