nie jestem posiadaczem golfika ale pozwoliłem sobie napisać o moim problemie, otóz posiadam silnik z waszej rodzinki . Jest to 1,8 16 V KR z MKII
a teraz do rzeczy ;
mój silnik miał nieładne przedmuchy , brał olej itp wiec zrobiłem mały remont dodam , że miał cisnienie 10-12-11-14
wyminiłem zawory ( nie wszystkie ale te co trzeba było) uszczelniacze, panewki , pierścienie, rozrząd ustawiony wg książki itp.
autko dotarte nie katowane przez 1000km
cisnienie po remoncie i "ułożeniu" 13,5-14-14-13,5
no i przyszły czas na testy;
autko jest bardziej mulaste mna 1/4 kręci gorsze czasy o 0,5 s co jest katastrofą a powinien dużo lepsze niz przed remontem
do tego jak depne do spodu to z silniki wydobywa się metaliczne stukanie jakby wszystkie zawory na raz ciche ale syłuchac wyraźnie
niewiem co to jest, przredtem tego nie było
wszytko złożone tak jak ma być więc o co chodzi ??
ja juz zgłupiałem
help

dziki dla wytrwałych za pomoc i przeczytanie
