Witam wszystkich w ładny wtorkowy dzionek
Wczoraj zauwarzyłam po przełaczeniu mojego Panterowoza na benzyne,ze powyzej 2 tysiecy obrotow silnik sie dlawi,traci moc,jak by cos go blokowalo powyzej tych obrotow.
Start jest dobry-tzn. normalny,no ale dalej juz jest tragedia,nie da rady jechac.Golf jak stoi i odpale go na benzynie to wkreca sie do 7 tyś.bez problemow,dopiero ja skrzynia biegow
zaczyna przezucac naped to to sie zaczyna dziać.Co może być tego przyczyną??
Wzielam pod uwagę:
1)któryś wtrysk może lać,być zapieczony.
2)dolot powietrza(no ale na gazie zasowa bez problemów)
3)ciśnienie na pompie paliwa.
Te trzy podpunkty mam teraz w głowie,moze jest jeszcze coś co przeoczyłam,a co może byc przyczyna nieprawidłowej pracy silnika.Jest to bardzo uciarzliwe bo na gazie cały czas musze jezdzic(a jak zabraknie gazu to juz po jezdzie,bo na bezynie jak go przezuce z gazu to obroty spadaja i traci moc:/)
Prosze pomózcie mi jakoś.
sorki ze sie tak rozpisałam
pozdraVWiam
Do 2 tyś. obrotow normalnie, po 2 tyś przerywa, nie ma mocy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Różowa Panterka
- Ma gadane
- Posty: 157
- Rejestracja: sob cze 02, 2007 14:54
- Lokalizacja: Wroclove
Do 2 tyś. obrotow normalnie, po 2 tyś przerywa, nie ma mocy
Ostatnio zmieniony wt maja 06, 2008 11:56 przez Różowa Panterka, łącznie zmieniany 1 raz.
byl II gti,była Panterka IIIgti wiec ja ocen,PoLo 86c
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1297329#1297329
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1297329#1297329
- Różowa Panterka
- Ma gadane
- Posty: 157
- Rejestracja: sob cze 02, 2007 14:54
- Lokalizacja: Wroclove
,czyli to wtrysk ktorys moze byc do d....dziejo pisze:a w trysk w 2e to digifant są w nim punkty newralgiczne które lubia niedomagać
dziejo, a moze byc to wywolane poprzez nieszczelnie zamknieta-dokrecona pompe paliwa do zbiornika??
byl II gti,była Panterka IIIgti wiec ja ocen,PoLo 86c
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1297329#1297329
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1297329#1297329
wszystkie połączenia muszą być szczelneRóżowa Panterka pisze:-dokrecona pompe paliwa do zbiornika??
może również niedomagać przepływomierz
[ Dodano: Wto Maj 06, 2008 12:45 ]
Proponuję również profilaktycznie zrobić mu tzw reset kompa odłącz na jakiś czas klemę + wystarczy 10min jak odłączysz klemę przekręc kluczyk na zapłon wystraczy 1 raz
- Różowa Panterka
- Ma gadane
- Posty: 157
- Rejestracja: sob cze 02, 2007 14:54
- Lokalizacja: Wroclove
dziejo, ostatnio byla odlaczana klema,ale nie przekrecalam kluczyka,a i jaka mam kleme odlaczyc?minusowa-tak bo ja lajek jestem:P
poprubuje to a jak nie to juz nie wiem co jest grane a w sierpniu do polski wyjazd sie szykuje
wielkie dziekidziejo, za swoj czas poswiecony temu tematowi:)
pozdrawiam
poprubuje to a jak nie to juz nie wiem co jest grane a w sierpniu do polski wyjazd sie szykuje
wielkie dziekidziejo, za swoj czas poswiecony temu tematowi:)
pozdrawiam
byl II gti,była Panterka IIIgti wiec ja ocen,PoLo 86c
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1297329#1297329
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1297329#1297329
- zajac
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2492
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
- Lokalizacja: krakow,skarzysko
- Kontakt:
podjedz zeby ci zrobili pomiar(manometrem) cisnienia w ukladzie paliwowym (przed wtryskiem) i za pare funtow wykluczysz pompe paliwa, filtr i zapchany uklad
tylko patrz chamom na rece zeby dobrze zrobili
sprawdz tez wczesniej jaka powinna byc prawidlowa wartosc cisnienia paliwa
i dopiero potem przeplywka czy wtryski
sytuacja jaka opisujesz wyglada jak u mnie kiedy to w UK zatarly mi sie pompy paliwa tyle ze moj nawet na postoju juz sie nie wkrecal
i jechal max 50 km/h (smiesznie bylo na niemieckiej autostradzie )
tylko patrz chamom na rece zeby dobrze zrobili
sprawdz tez wczesniej jaka powinna byc prawidlowa wartosc cisnienia paliwa
i dopiero potem przeplywka czy wtryski
sytuacja jaka opisujesz wyglada jak u mnie kiedy to w UK zatarly mi sie pompy paliwa tyle ze moj nawet na postoju juz sie nie wkrecal
i jechal max 50 km/h (smiesznie bylo na niemieckiej autostradzie )
Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 400 gości