Do 2 tyś. obrotow normalnie, po 2 tyś przerywa, nie ma mocy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Różowa Panterka
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: sob cze 02, 2007 14:54
Lokalizacja: Wroclove

Do 2 tyś. obrotow normalnie, po 2 tyś przerywa, nie ma mocy

Post autor: Różowa Panterka » wt maja 06, 2008 11:52

Witam wszystkich w ładny wtorkowy dzionek :bigok:
Wczoraj zauwarzyłam po przełaczeniu mojego Panterowoza na benzyne,ze powyzej 2 tysiecy obrotow silnik sie dlawi,traci moc,jak by cos go blokowalo powyzej tych obrotow.
Start jest dobry-tzn. normalny,no ale dalej juz jest tragedia,nie da rady jechac.Golf jak stoi i odpale go na benzynie to wkreca sie do 7 tyś.bez problemow,dopiero ja skrzynia biegow
zaczyna przezucac naped to to sie zaczyna dziać.Co może być tego przyczyną??
Wzielam pod uwagę:
1)któryś wtrysk może lać,być zapieczony.
2)dolot powietrza(no ale na gazie zasowa bez problemów)
3)ciśnienie na pompie paliwa.
Te trzy podpunkty mam teraz w głowie,moze jest jeszcze coś co przeoczyłam,a co może byc przyczyna nieprawidłowej pracy silnika.Jest to bardzo uciarzliwe bo na gazie cały czas musze jezdzic(a jak zabraknie gazu to juz po jezdzie,bo na bezynie jak go przezuce z gazu to obroty spadaja i traci moc:/)
Prosze pomózcie mi jakoś.
sorki ze sie tak rozpisałam :jezor:
pozdraVWiam :pub:
Ostatnio zmieniony wt maja 06, 2008 11:56 przez Różowa Panterka, łącznie zmieniany 1 raz.


byl II gti,była Panterka IIIgti wiec ja ocen,PoLo 86c
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1297329#1297329

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt maja 06, 2008 12:05

skoro na lpg silnik pracuje w całym zakresie obrotów bez zacięc to problem moze leżeć w układzie zasilania tzn począwszy od pompy paliwa do??? własnie wtrysku
a w trysk w 2e to digifant są w nim punkty newralgiczne które lubia niedomagać

[ Dodano: Wto Maj 06, 2008 12:07 ]
zaraz rzucę fotkę



Awatar użytkownika
Różowa Panterka
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: sob cze 02, 2007 14:54
Lokalizacja: Wroclove

Post autor: Różowa Panterka » wt maja 06, 2008 12:30

dziejo pisze:a w trysk w 2e to digifant są w nim punkty newralgiczne które lubia niedomagać
,czyli to wtrysk ktorys moze byc do d....
dziejo, a moze byc to wywolane poprzez nieszczelnie zamknieta-dokrecona pompe paliwa do zbiornika??


byl II gti,była Panterka IIIgti wiec ja ocen,PoLo 86c
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1297329#1297329

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt maja 06, 2008 12:40

Różowa Panterka pisze:-dokrecona pompe paliwa do zbiornika??
wszystkie połączenia muszą być szczelne
może również niedomagać przepływomierz
Obrazek

[ Dodano: Wto Maj 06, 2008 12:45 ]
Proponuję również profilaktycznie zrobić mu tzw reset kompa odłącz na jakiś czas klemę + wystarczy 10min jak odłączysz klemę przekręc kluczyk na zapłon wystraczy 1 raz



Awatar użytkownika
Różowa Panterka
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: sob cze 02, 2007 14:54
Lokalizacja: Wroclove

Post autor: Różowa Panterka » wt maja 06, 2008 13:03

dziejo, ostatnio byla odlaczana klema,ale nie przekrecalam kluczyka,a i jaka mam kleme odlaczyc?minusowa-tak bo ja lajek jestem:P
poprubuje to a jak nie to juz nie wiem co jest grane a w sierpniu do polski wyjazd sie szykuje
wielkie dziekidziejo, za swoj czas poswiecony temu tematowi:)
pozdrawiam


byl II gti,była Panterka IIIgti wiec ja ocen,PoLo 86c
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1297329#1297329

Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » śr maja 07, 2008 00:23

podjedz zeby ci zrobili pomiar(manometrem) cisnienia w ukladzie paliwowym (przed wtryskiem) i za pare funtow wykluczysz pompe paliwa, filtr i zapchany uklad
tylko patrz chamom na rece zeby dobrze zrobili
sprawdz tez wczesniej jaka powinna byc prawidlowa wartosc cisnienia paliwa

i dopiero potem przeplywka czy wtryski


sytuacja jaka opisujesz wyglada jak u mnie kiedy to w UK zatarly mi sie pompy paliwa tyle ze moj nawet na postoju juz sie nie wkrecal
i jechal max 50 km/h (smiesznie bylo na niemieckiej autostradzie :grin: )


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 330 gości