Plyn chlodniczy ucieka zbiorniczkiem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- mishelswiat
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: pn lis 26, 2007 21:32
- Lokalizacja: Łańcut/ rzeszów
- Kontakt:
Plyn chlodniczy ucieka zbiorniczkiem
Witam, zwracam sie do was z moim problemem czyli z płynem chłodzacym w moim 1,8 RP
problem polega na tym, że jak pojezdze samochodem w trasie i dostanie troche w dupe to po zatrzymaniu sie ucieka cały płyn ze zbiorniczka wyrównawczego
co jest z tym nie tak ? termostat sprawdzałem przy wymianie płynu i jest sprawny.
problem polega na tym, że jak pojezdze samochodem w trasie i dostanie troche w dupe to po zatrzymaniu sie ucieka cały płyn ze zbiorniczka wyrównawczego
co jest z tym nie tak ? termostat sprawdzałem przy wymianie płynu i jest sprawny.
Ostatnio zmieniony pn maja 05, 2008 13:43 przez mishelswiat, łącznie zmieniany 1 raz.
MichaS
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images26.fotosik.pl/251/01b3c7c7985dc118.jpg[/img][/url]
Mój Tolo :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=160936
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images26.fotosik.pl/251/01b3c7c7985dc118.jpg[/img][/url]
Mój Tolo :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=160936
- czarna małpa
- Gadatliwa bestia
- Posty: 585
- Rejestracja: czw lip 13, 2006 13:12
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
cdn...
Co do termostatu to niezabardzo rozumiem ich zachowanie,mam na mysli to ze ja mialem podobne problemy,wywalało mi płyn zbiornikiem.Termostat wyjołem,zalałem ciepła wodą..no i sie otworzyl.Brałem pod uwage uszczelke pod gł.Idziemy dalej,wsadziłem termostat zpowrotem i nadal wywalalo.Ale cos mnie tknelo i bedąc w sklepie kupiłem nowy,niewielki koszt,zamontowalem go i problemy sie skonczyły.Takze niewiem dokladnie co go bolało,niby sprawny ale niedo konca.Takze moze powinienes wziac to pod uwage.A jesli juz nie to to uszczelka po głowicą.
Jestem Oazą spokoju
pier.......m, qrwa zarąbiscie wyluzowanym
kwiatem na tafli jeziora .......
pier.......m, qrwa zarąbiscie wyluzowanym
kwiatem na tafli jeziora .......
- mishelswiat
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: pn lis 26, 2007 21:32
- Lokalizacja: Łańcut/ rzeszów
- Kontakt:
silnik jakiś rok temu miał robiona uszczelkę, sprawdzałem na bagnecie i pod korkiem zadnej oznaki płynu chłodzacego nie ma! a pozatym to wode wywala mi ze zbiorniczka bo jak po ostrym panikowaniu silnik jest mocno zagrzany i jak juz stane samochodem to wywala płyn ze zbiorniczka przez otwór wyrównawczy w zbiorniczku. Nie zaobserwowałem zadnych wycieków na wezach krućcu itd.
Płyn ucieka mi tylko i wyłacznie przez zbiorniczek w sytuacjach gdy silnik sie mocno nagrzeje., wentytor działa poprawnie uruchamia sie po przekroczeniu danej temperatury.
Jezeli mówicie ze to termostat to bedzie trzeba kupić nowy
dzieki za odpowiedzi
Płyn ucieka mi tylko i wyłacznie przez zbiorniczek w sytuacjach gdy silnik sie mocno nagrzeje., wentytor działa poprawnie uruchamia sie po przekroczeniu danej temperatury.
Jezeli mówicie ze to termostat to bedzie trzeba kupić nowy
dzieki za odpowiedzi
MichaS
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images26.fotosik.pl/251/01b3c7c7985dc118.jpg[/img][/url]
Mój Tolo :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=160936
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images26.fotosik.pl/251/01b3c7c7985dc118.jpg[/img][/url]
Mój Tolo :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=160936
- mishelswiat
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: pn lis 26, 2007 21:32
- Lokalizacja: Łańcut/ rzeszów
- Kontakt:
korek juz wymieniłem i dalej to samo bo tez nie trzymał u układ sie zapowietrzał. wymiana pomogła na ubytek płynu przy normalnym uzytkowaniu ale teraz mi wywala jak silnik sie nagdrzeje cały płyn ze zbiorniczka przy takiej eksploatacji kupujac płyn auto pusci mnie z torbami :PP
MichaS
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images26.fotosik.pl/251/01b3c7c7985dc118.jpg[/img][/url]
Mój Tolo :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=160936
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images26.fotosik.pl/251/01b3c7c7985dc118.jpg[/img][/url]
Mój Tolo :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=160936
podepne sie pod temat
mishelswiat, mam podobnie w MK3, drugi korek (nieorginalny) wszystkie króćce wymienione, nigdzie nie ucieka, rowniez nie mam zadnego nagaru czy masla na korku czy na bagnecie, w zbiorniczku podczas pracy silnika nie ma babelkow, wiem ze to nie sa "konieczne" objawy padnietej uszczelki pod glowica, ale jednak zadneych nie ma
plynu podczas normalnej jazdy po miescie (jezdze na krotkich odcinkach do powiedzmy 5-7 km) nie ubywa
zaczelo ubywac (widac zacieki na korku i podczas trasy jak sie zatrzymalem to zbiorniczek byl moktry) podczas dlugiego grzania sie silnika kiedy pojechalem w gory, ok 700 km w jedna strone, po przejechaniu takiej trasy musialem dolac ok 100 ml plynu, wiem ze to nie duzo ale denerwuje mnie to, lubie jak w moim samochodzie jest wszystko tip top, temperatura w trasie 90 stopni, czasem podczas korku czy zatrzymanai sie i stania na swiatlach dochodzi do 100
zastanawiam sie czy jednak jest to uszczelka, czy mozna wina tego nowego nieorginalnego korka, nasuwa mi sie etz mysl ze moze termostat sie do konca nie otwiera i dlatego troche za bardzo sie silnik grzeje
a moze zbiorniczek nie trzyma???
mishelswiat, mam podobnie w MK3, drugi korek (nieorginalny) wszystkie króćce wymienione, nigdzie nie ucieka, rowniez nie mam zadnego nagaru czy masla na korku czy na bagnecie, w zbiorniczku podczas pracy silnika nie ma babelkow, wiem ze to nie sa "konieczne" objawy padnietej uszczelki pod glowica, ale jednak zadneych nie ma
plynu podczas normalnej jazdy po miescie (jezdze na krotkich odcinkach do powiedzmy 5-7 km) nie ubywa
zaczelo ubywac (widac zacieki na korku i podczas trasy jak sie zatrzymalem to zbiorniczek byl moktry) podczas dlugiego grzania sie silnika kiedy pojechalem w gory, ok 700 km w jedna strone, po przejechaniu takiej trasy musialem dolac ok 100 ml plynu, wiem ze to nie duzo ale denerwuje mnie to, lubie jak w moim samochodzie jest wszystko tip top, temperatura w trasie 90 stopni, czasem podczas korku czy zatrzymanai sie i stania na swiatlach dochodzi do 100
zastanawiam sie czy jednak jest to uszczelka, czy mozna wina tego nowego nieorginalnego korka, nasuwa mi sie etz mysl ze moze termostat sie do konca nie otwiera i dlatego troche za bardzo sie silnik grzeje
a moze zbiorniczek nie trzyma???
[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
- mishelswiat
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: pn lis 26, 2007 21:32
- Lokalizacja: Łańcut/ rzeszów
- Kontakt:
Ja wymieniłem korek na oryginalny uszczelke mam zrobioną od roku. temperatura płynu w czasie jazdy na trasie około 70" w korkach 90 i włacza sie dmuchawa. jak silnik dostanie w dupe na trasie po zatrzymaniu samochodu i wyłaczeniu silnika calutki płyn który znajduje sie w zbiorniczku wywala po za niego. widac ze ze zbiorniczka ucieka po mam kałuze na podłuznicy ponizej zbiorniczka jak walneła mi nagrzewnica wymieniałem płyn to sprawdzałem termostat gotując go w garnuszku z wodą i otwiera sie prawidłowo. Niewiem co z tym moim RP'kiem sie dzieje ze sie tak ksztusi ta wodą
MichaS
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images26.fotosik.pl/251/01b3c7c7985dc118.jpg[/img][/url]
Mój Tolo :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=160936
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images26.fotosik.pl/251/01b3c7c7985dc118.jpg[/img][/url]
Mój Tolo :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=160936
mishelswiat z tych wszystkich oznak jakie opisałeś oraz to, że wentylator działa prawidłowo a co za tym idzie i termostat, to pozostaje niestety ale sprawdzenie uszczelki pod głowicą, to że była wcześniej wymieniana wcale nie musi oznaczać, że teraz jest sprawna,
zrób tak : zanim silnik na postoju na wolnych obrotach osiągnie temperaturę roboczą czyli 90 stopni i zanim włączy się wentylator chłodnicy, odkręć korek zbiorniczka wyrównawczego i sprawdź czy płyn nie bąbelkuje tak jak podczas gotowania się wody - jeśli tak się dzieje - wymiana uszczelki pod głowicą.
zrób tak : zanim silnik na postoju na wolnych obrotach osiągnie temperaturę roboczą czyli 90 stopni i zanim włączy się wentylator chłodnicy, odkręć korek zbiorniczka wyrównawczego i sprawdź czy płyn nie bąbelkuje tak jak podczas gotowania się wody - jeśli tak się dzieje - wymiana uszczelki pod głowicą.
- mishelswiat
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: pn lis 26, 2007 21:32
- Lokalizacja: Łańcut/ rzeszów
- Kontakt:
bombelków nie ma !
jak silnik mi sie zagrzeje pojezdze chwile zgasze silnik i po chwili pod samochodem mam kałuze płynu!
zauwazyłem ze jak zaatrzymam samochód zgaszę silnik to płyn w zbiorniku podnosi pod sam korek i płyn wycieka przez otwór w zbiorniczku ten przy samym korku u góry.
czemu podnosi poziom płynu nie mam pojęcia
jak silnik mi sie zagrzeje pojezdze chwile zgasze silnik i po chwili pod samochodem mam kałuze płynu!
zauwazyłem ze jak zaatrzymam samochód zgaszę silnik to płyn w zbiorniku podnosi pod sam korek i płyn wycieka przez otwór w zbiorniczku ten przy samym korku u góry.
czemu podnosi poziom płynu nie mam pojęcia
MichaS
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images26.fotosik.pl/251/01b3c7c7985dc118.jpg[/img][/url]
Mój Tolo :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=160936
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images26.fotosik.pl/251/01b3c7c7985dc118.jpg[/img][/url]
Mój Tolo :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=160936
Witam. Podłączę się pod ten temat, mam problem z płynem chłodniczym, znika mi ze zbiornika, czasem zrobię 1000 km i nic a czasem 150 km i znika z pozycji max do min, mam mleko pod korkiem oleju, ale na bagnecie nie ma wody ani w zbiorniczku wyrównawczym oleju, nie bąbluje w zbiorniczku, czy to uszczelka, jak można zdiagnozować na 100 % czy to uszczelka, oraz czy 800 zł (dolna granica) to uczciwa cena za wymianę uszczelki, dzięki za porady, pzdr
Dzisiaj zrobiłem ok. 60 km z prędkością ok. 160 km/h i co ciekawe po zgaszeniu silnika płynu jakby przybyło z cm, wydaje mi sie że nie miał oleju tylko takie czarne farfocle w nim pływały, jak myślicie co to mogło być, czy jakby to była uszczelka to po tak forsownej jeździe na pewno by ubyło trochę wody czy nie?, na bagnecie nie było wody ale pod korkiem dalej masło tylko jakby mniej
Dzisiaj zrobiłem ok. 60 km z prędkością ok. 160 km/h i co ciekawe po zgaszeniu silnika płynu jakby przybyło z cm, wydaje mi sie że nie miał oleju tylko takie czarne farfocle w nim pływały, jak myślicie co to mogło być, czy jakby to była uszczelka to po tak forsownej jeździe na pewno by ubyło trochę wody czy nie?, na bagnecie nie było wody ale pod korkiem dalej masło tylko jakby mniej
Ostatnio zmieniony pn cze 30, 2008 22:19 przez mac62, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 315 gości