Problem z jazda na benzynie...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z jazda na benzynie...
Jak jade na benzynie to w pewnym momencie samochod nie chce wejsc na wyzsze obroty. Jak jade i mu troche "przycisne" to do pewnego momentu ladnie idzie ale nagle tak jakby niechcial wiecej paliwa dostarczyc. Tak jakby nagle sie zacial. Moze przewody jeakies pozapychane czy co. Nie mam pojecia. Co o tym myslicie?
- zajac
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2492
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
- Lokalizacja: krakow,skarzysko
- Kontakt:
jechac na pomiar cisnienia paliwa bo to odrazu ci powie czy masz problem z cisnieniem czy nie ma zapchanych przewodow paliwowych koszt to max 30 zl i 10 min roboty
ewentualnie zmienic filtr paliwa po tez 20 zl kosztuje
poza pompa czy pompami (nie napisales jaki silnik masz) mozesz miec sytuacje taka jak ja a mianowicie powietrze dostalo sie do ukladu paliwowego
nalezy wtedy NA ZIMNYM SINIKU
przekrecic zaplon zeby pompa napompowala cisnienie i wylaczyc stacyjke , po czym powoli odkrecac przewod doprowadajacy paliwo az zacznie z niego ucikac paliwo i tak przez chwile upuszczac i zakrecic z powrotem i sprawdzic czy pojedzie
[ Dodano: Sro Maj 07, 2008 00:39 ]
a i jeszcze jedna sprawa
ile paliwa masz w zbiorniku ???? u mnie np wskaznik oszukuje i jak jest rezerwa to w rzeczywistosci juz praktycznie nie ma paliwa i auto zaczyna przerywac i gasnac
wiec dobrze by bylo jakbys byl pewny ze masz odpowiednio duzo paliwa
ewentualnie zmienic filtr paliwa po tez 20 zl kosztuje
poza pompa czy pompami (nie napisales jaki silnik masz) mozesz miec sytuacje taka jak ja a mianowicie powietrze dostalo sie do ukladu paliwowego
nalezy wtedy NA ZIMNYM SINIKU
przekrecic zaplon zeby pompa napompowala cisnienie i wylaczyc stacyjke , po czym powoli odkrecac przewod doprowadajacy paliwo az zacznie z niego ucikac paliwo i tak przez chwile upuszczac i zakrecic z powrotem i sprawdzic czy pojedzie
[ Dodano: Sro Maj 07, 2008 00:39 ]
a i jeszcze jedna sprawa
ile paliwa masz w zbiorniku ???? u mnie np wskaznik oszukuje i jak jest rezerwa to w rzeczywistosci juz praktycznie nie ma paliwa i auto zaczyna przerywac i gasnac
wiec dobrze by bylo jakbys byl pewny ze masz odpowiednio duzo paliwa
Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
ja robiłem to troche inaczej co nie znaczy że sposób kolegi jest zły,zajac pisze:nalezy wtedy NA ZIMNYM SINIKU
przekrecic zaplon zeby pompa napompowala cisnienie i wylaczyc stacyjke , po czym powoli odkrecac przewod doprowadajacy paliwo az zacznie z niego ucikac paliwo i tak przez chwile upuszczac i zakrecic z powrotem i sprawdzic czy pojedzie
zdejmuje najpierw wężyk doprowadzający paliwo do silnika (uwaga jak masz wtrysk to jest pod dużym ciśnieniem więc uważaj) przewód do butelki lub słoika, kilka razy przepompuje bez uruchamiania silnika i jak nie mam bąbelków to zakładam wężyk z powrotem i jest ok
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 337 gości