Post
autor: Kisiel » pn maja 05, 2008 22:56
podepne sie pod temat
mishelswiat, mam podobnie w MK3, drugi korek (nieorginalny) wszystkie króćce wymienione, nigdzie nie ucieka, rowniez nie mam zadnego nagaru czy masla na korku czy na bagnecie, w zbiorniczku podczas pracy silnika nie ma babelkow, wiem ze to nie sa "konieczne" objawy padnietej uszczelki pod glowica, ale jednak zadneych nie ma
plynu podczas normalnej jazdy po miescie (jezdze na krotkich odcinkach do powiedzmy 5-7 km) nie ubywa
zaczelo ubywac (widac zacieki na korku i podczas trasy jak sie zatrzymalem to zbiorniczek byl moktry) podczas dlugiego grzania sie silnika kiedy pojechalem w gory, ok 700 km w jedna strone, po przejechaniu takiej trasy musialem dolac ok 100 ml plynu, wiem ze to nie duzo ale denerwuje mnie to, lubie jak w moim samochodzie jest wszystko tip top, temperatura w trasie 90 stopni, czasem podczas korku czy zatrzymanai sie i stania na swiatlach dochodzi do 100
zastanawiam sie czy jednak jest to uszczelka, czy mozna wina tego nowego nieorginalnego korka, nasuwa mi sie etz mysl ze moze termostat sie do konca nie otwiera i dlatego troche za bardzo sie silnik grzeje
a moze zbiorniczek nie trzyma???
[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]