Chyba skrzynia biegów

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

michaltczew
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: sob wrz 18, 2004 11:37
Lokalizacja: TCZEW
Kontakt:

Chyba skrzynia biegów

Post autor: michaltczew » wt paź 04, 2005 11:36

POmozcie mi panowie od paru dni zauwazylem cos takiego. Podczas jazdy przy zmianie biegow kiedy wciskam sprzeglo slysze tak jakby cos sie krecilo w skrzyni biegow jest to slyszalny dzwiek natezenie dzwieku jest uzaleznione od ilosci obrotow silnika im nizsza tym mniej slychac i na odwrot. Podjechalem na chwile do mechanika i tak na szybkiego stwierdzil ze to moze byc lozysko oporowe. Jesli to byloby lozyszko oporowe to sporo z tym pracy wiem ze na pewno trezba rozkrecic skrzynie ale czy to latwo wymienic jak dla amatora poradcie cos
Auto to mk3 zwykly diesel



Awatar użytkownika
maciek 1.8
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: pt cze 03, 2005 10:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: maciek 1.8 » wt paź 04, 2005 11:40

łożysko oporowe jest w częścią sprzęgła i nie trzeba rozbierać skrzyni ale trzeba ją wyjąć więc dla amatora bez kanału i zestawu dobrych kluczy to będzie herdcore


kupię alternator do mk2 1.8 RP bez wspomagania

michaltczew
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: sob wrz 18, 2004 11:37
Lokalizacja: TCZEW
Kontakt:

Post autor: michaltczew » wt paź 04, 2005 11:46

A czy to napewno lozysko oporowe ???? jak sie na tym nie znam aha i czy na takim czyms mozna dludo jezdzic jakie moga byc tego skutki. Raczej sie za to nie wezme



Awatar użytkownika
blackwhite
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 14:51
Lokalizacja: Dumfries
Kontakt:

Post autor: blackwhite » wt paź 04, 2005 12:31

Ja też stawiam na łożysko.Jeździć możesz ale pewnego dnia w najlepszym wypadku po prostu nie będziesz mógł biegu wrzucić jak Ci się rozpadnie.
Lepiej zrób za wczasu, żeby coś innego nie walnęło.


Black

michaltczew
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: sob wrz 18, 2004 11:37
Lokalizacja: TCZEW
Kontakt:

Post autor: michaltczew » wt paź 04, 2005 13:02

Koledzy bylem pytac jaki koszt naprawy oczywiscie obstawiajac ze to lozysko oporowe dla mk3 benzyna 150 zl a dla diesla 50 zl nie wydaje sie wam ze to troszke za malo mechanik mowil ze do benzyny sa jakies wieksze lozyska a do diesla sa mniejsze hmmm zobaczymy dzis mam podjechac autem to pojezdzi nim i powie co to moze byc



Awatar użytkownika
maciek 1.8
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: pt cze 03, 2005 10:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: maciek 1.8 » wt paź 04, 2005 14:32

ja to bym najpierw rozebrał i zobaczył w jakim stanie są docisk i tarcza bo jak są słabe to bym kupi ł całe sprzęgło i za jednym rozbieraniem miał na długo spokój. taka rada moja


kupię alternator do mk2 1.8 RP bez wspomagania

Awatar użytkownika
Kapsel_1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: ndz lis 14, 2004 17:21
Lokalizacja: Pomiechówek
Kontakt:

Post autor: Kapsel_1 » wt paź 04, 2005 15:22

koszt sprzęgła sachsa do benzyny 1.8 to około 350 zł, jakoś dziwnie tanio u tego twojego mechanika, bo żeby dostać się do sprzęgła trzeba zdjąć skrzynię a to tak umiarkowanie 200 zł (robocizna)


126p to była fuuraaaaaaa a teraz MK3 1.8 GT
next MK4 1.9 TDI
[b]Części do komputera, monitory drukarki itp. pisz co potrzebujesz[/b]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 285 gości