[MK3 TD] Jak naciągnąć ten cholerny pasek alternatora

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

[MK3 TD] Jak naciągnąć ten cholerny pasek alternatora

Post autor: Michnik » wt paź 04, 2005 09:54

Jak w temacie. Bo ciągle z rana na niskich obrotach mi piszczy. A mechanicy sobie coś nie radzą (pewnie kiepscy) więc może sam bym to zrobił. Podpowiedzcie....
Ostatnio zmieniony sob paź 07, 2006 22:08 przez Michnik, łącznie zmieniany 1 raz.



k631
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: pt lip 15, 2005 09:29
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: k631 » wt paź 04, 2005 10:11

Witam wymień pasek na nowy ,nie jestem pewien ale w twoim td pasek może być naciągany automatycznie.Pozdrawiam :blush:



Awatar użytkownika
marek007
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: pt wrz 03, 2004 22:00

Post autor: marek007 » wt paź 04, 2005 10:17

ano jest

odkręć górną srubę po lewej stronie alternatora znaczy sie popuść aby powstał luz
następnie popuść srubę dolną, również znajduje się po lewej stronie
po tym jak popuścisz ją automatycznie napinacz naciągnie pasek (jest pod alternatorem sprężyna, która odpycha altennator automatycznie tworząc odpowiedni naciąg paska)
teraz wystarczy już tylko dokręcić śruby altenatora
pomoże

ewentualnie możesz mieć stary pasek i należeałoby go wymienić



Awatar użytkownika
Pabloss
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 224
Rejestracja: sob lut 05, 2005 22:08
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Post autor: Pabloss » wt paź 04, 2005 21:31

Marek007 ma racje i jes dokladnie jak pisze. Sam ostatnio to przechodzilem. Ale prawde mówiąc to przy pełnym skręcie kierownicą jeszcze mi piszczy !!!!



Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » wt paź 04, 2005 23:28

JUz wszystko ok. Byłem u mechanika i poprawił naciąg i jest ok!



Awatar użytkownika
witu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt paź 06, 2006 17:36
Lokalizacja: Kraków

Post autor: witu » sob paź 07, 2006 00:23

Witam!
podepnę się pod temat...

Przy pełnym skręcie coś piszczy... niezależnie czy na postoju czy podczas jazdy. czy to jest ten pasek od wspomagania i wystarczy go naciagnac? jak sie za bardzo naciagnie na prawde pompa szybciej sie zużywa?

pozdr

Witu



Awatar użytkownika
Igor1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw gru 16, 2004 18:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Igor1 » sob paź 07, 2006 10:51

A jakiej marki masz pasek wielorolkowy??? ja miałem nowy Gates i piszczał robiłem wiele i dalej, pojechałem do znajomego powiedział ze rozrzadu Gates ale wielolorkowy to Contintech zmieniłem i co............. i jak ręką odjął nie wiem czemu ale u ojca w 1.9D 1Y było to samo pomogła zmiana marki paska, ale czy Ci to pomoże to nie wiem mi pomogło :okej:



Awatar użytkownika
witu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt paź 06, 2006 17:36
Lokalizacja: Kraków

Post autor: witu » ndz paź 08, 2006 11:35

a widzisz :) to zaglądne, tez mam silnik 1Y :)
dzieki :)



Awatar użytkownika
tomekzabrze
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: czw mar 23, 2006 23:43
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

Post autor: tomekzabrze » ndz paź 08, 2006 11:51

Paski rozrzadu Gates wcale nie sa takeui dobre......byly ale pare lattemu : a teraz tylo Conti...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 123 gości