RP zmiana skrzynia APW --> 4T

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » sob maja 03, 2008 22:22

sle, kliknij na foto,powiekszy sie



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » sob maja 03, 2008 22:24

skrzynie mk II

http://www.doppel-wobber.de/wbb2/golf_info.php?id=128


jakby nie było to poszukac tutaj http://www.doppel-wobber.de/wbb2/jgs_portal.php?id=119

i klikac na GETRIBE przy posczegolnnych modelach gofra :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » ndz maja 04, 2008 00:16

guti, poprzedni właściciel musial zmienic. W sumie nie mam co narzekac bo na III biegu smiało moge 140 km/h rozwijac ;) a do tej predkosci idzie jak trzeba :>

A wlasnie sprawdziłem tak dla ścisłości przy 5 tys obr, mam ok 170 km/h

I jeszcze sprawdziłem z tym z tabeli i wyszło na to ze V bieg w AUG ma baaardzo podobne przełozenie jak IV bieg w 4T ;]


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » ndz maja 04, 2008 00:31

predkosci tez sa porownywalne , powiedzmy 4T smiga przy 3000 tys na IV tym biegu a AUG smiga tez przy 3000 ale na V tym biegu :) predkosci sa prawie identyczne z tym ze 4T wrzuca Vtke, robi sie ciszej i mniejszy wir w baku :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » ndz maja 04, 2008 00:51

4T 020 5-Gang 08/83 - 10/91 3,455 1,944 1,286 0,909 0,745
APW 020 5-Gang 11/91 - 07/92 3,455 1,944 1,370 1,032 0,850

z tego wynika ze na pierwszych dwoch biegach nie powino byc roznicy ale potem ktos mi moze wyjasnic co bedzie ??

bo w tej chwili skrzynia ktora mam czyli apw dosc dobrze sie zbiera z 3 i 4 biegu w sumie na piatce tez dobrze ciska od 90 ladnie sie rozpedza do 190 i dlatego tyle pytan bo nie chce odczuc duzej roznicy


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » ndz maja 04, 2008 01:10

zajac pisze:z tego wynika ze na pierwszych dwoch biegach nie powino byc roznicy ale potem ktos mi moze wyjasnic co bedzie ??
I i II sa takie same w tych skrzyniach , pozniej APW ma krotsze przełozenia w stosunku do 4T , mowisz ze na APW sie niezle zbiera, 4T nie jest az takie tragiczne, bedziesz mógł wyzej pokrecic sobie na III i IV biegu zanim wrzucisz kolejny :)
słyszalem opinie ze III bieg w 4T jest najlepiej zestrojony do RPka, wykorzystuje jego cały potencjał, baardzo sie przydaje przy wyprzedaniu :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Leon_Wechtel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1388
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Leon_Wechtel » ndz maja 04, 2008 08:55

posiadam skrzynie 4T tyle ,że w 1,6 RF,faktem jest ,że swietnie się zbiera tak do 3 biegu ,przy 4 juz lekko jakby czegoś brakowalo,chyba ,że przeciągne go 70m/h to idzie jakos lepiej (pisze o km/h bo póki co brak obrotka).
Skrzynia 4T ma swietne 3 biegi poem trzeba przeciągac ,żeby się zebrało wszystko.Kiedys jechalem RP-kiemna skrzyni APW i miałem lekkie odczucie jakby 4T lepiej się zbierała przy niższych prędkościach obrotowych,RP musiałem kręcic do 3500obr ,żeby poczuc różnicę w przyśpieszaniu.

[ Dodano: 04 Maj 2008 08:58 ]
zajac, ogólnie dłuższa skrzynia zapewnia większą prędkośc maksymalna ,a krótka skrzynia lepsze przyśpieszenie.Tyle z teorii....


:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]

Awatar użytkownika
Leon013
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt lut 15, 2008 18:15
Lokalizacja: świętokrzyskie S_ów
Kontakt:

Post autor: Leon013 » ndz maja 04, 2008 10:34

zajac pisze: Otóz mam mk2 1,8 RP 90km i mam w nim skrzynie APW , ktora sie konczy i pytanie czy ta skrzynie mogę zamienic na skrzynie o oznaczeniu 4T ??
Sam tak zrobiłem jakiś tydzień temu wszystko pasuje bez zadnych przerubek i problemów skrzynia jest super długa tak jak mówią inni ale zalezy do czego ci ona będzie potrzebna bo jak jakieś "wyścigi"to odpada bo za mało mocy ale jezeli do jazdy po trasie to super sprawa 120km/h i tylko 3000obr.min ekonomicznie i cicho jak dla mnie to mnie sie podoba :grin: :grin: :grin:



Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » ndz maja 04, 2008 13:03

do wyscigow mi nie potrzeba tyle ze obecnie auto nawet fajnie jezdzi mimo slabej mocy
zaraz jade po ta skrzynie zwlaszcza ze za pare groszy


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Awatar użytkownika
Leon013
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt lut 15, 2008 18:15
Lokalizacja: świętokrzyskie S_ów
Kontakt:

Post autor: Leon013 » ndz maja 04, 2008 15:44

jak załozysz 4t to to sam zobaczysz troche gozej z przyspieszeniem ale da sie przezyc przeciez to nie wyścigówka a na trasie to mysle nawet ze oszczędniej o 1,5l lpg z mojego pomiaru :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:



Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » ndz maja 04, 2008 18:48

skrzynia kupiona dzieki wszystkim za posty byly bardzo pomocne poszly punkty


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

maciej red
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: wt paź 17, 2006 11:48
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: maciej red » ndz maja 04, 2008 20:05

Dwa tygodnie temu zmieniłem skrzynię z ATH to samo co 4T na CHB twoje APW i na trasie jestem zawiedziony nowa skrzynia dla RPka jest za krótka duże obroty na 5 więcej hałasu, na miasto ujdzie w trasie tragedia.


maciej

Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » ndz maja 04, 2008 21:17

dzis jadac po skrzynie lecialem A4 do katowic i musze powiedziec ze auto pieknie szlo na APW na V od 100 do 170 mieciutko lecial od 170 do 195 troche slabiej ale dawal rade az bylem zdziwiony

mam nadzieje ze na 4T bedzie podobnie tyle ze pewnie zamiast na V trza bedzie bujac na IV


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz maja 04, 2008 21:19

zajac pisze: do 195
jak na 90 koni troche duzo :chytry:
Ostatnio zmieniony ndz maja 04, 2008 21:23 przez Duber, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 490 gości