skręcanie felg BBS schodzi powietrze z opon

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
roae
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: pt cze 29, 2007 10:49
Lokalizacja: VrocłaW
Kontakt:

skręcanie felg BBS schodzi powietrze z opon

Post autor: roae » ndz maja 04, 2008 19:24

po odnowieniu felg BBS rs 772 te z 20 jahre schodzi powietrze. Po włorzeniu kół do wanny widać bąble powietrza na całym obwodzie koła bąble wydobywają się spod rantu felgi więc nie mogę sprawdzić czy to z opony. Opony kupiłem jako używane miały być ok. powietrze zeszło mi z trzech opon! felg nie skręcałem momentem tylko ręcznie oraz nie użyłem silikonu czy kleju czy te rzeczy mogły mieć wpływ??? czy felgi mogły się skrzywić jeżeli nie było kręcone momentem?



Buczek21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: sob lip 22, 2006 11:55
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Buczek21 » ndz maja 04, 2008 19:39

sylikon+skrecenie na moment..i po problemie :hmm:



Awatar użytkownika
szopek87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: czw kwie 24, 2008 19:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szopek87 » ndz maja 04, 2008 22:53

kolego nawet jak nie skrecales mometem to moze byc dobrze ale jak nie jest uszczelnione to moze byc pierwsz przyczyna z ktora musisz walczyc


nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)

Awatar użytkownika
Bolo GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 728
Rejestracja: pn sie 20, 2007 15:50
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: Bolo GTI » śr lip 23, 2008 13:23

Nie chce zakladac nowego tematu, wiec napisze w tym.
Wlasnie wypolerowalem ranty w swoich BBS. Niedlugo bede je skrecal. Jakies rady, zeby nie bylo problemow ze schodzeniem powietrza itp.? Z jaka sila skrecac te felgi?

Pozdrawiam


[b][url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=121365&postdays=0&postorder=asc&start=0]VW Golf GTI Edition '95[/url][/b]
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/50379c8249a6912743533.jpg[/img]

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr lip 23, 2008 13:52

Ja dam jedną radę ale skuteczną. Klej do szyb samochodowych i żaden silikon. Można też użyć wszelkich szczeliw przemysłowych. Aby nam to trzymało to należy powierzchnie klejone zmatowić nawet bardzo drobnym papierem ściernym i przemyć rozcieńczalnikiem ekstrakcyjnym w celu odtłuszczenia powierzchni. Potem dajemy cienką lagę kleju i przykładamy rant. Lagę kładziemy max jak najbliżej krawędzi felgi, a nie krawędzi rantu. Jak już skręcimy to jeszcze w gumowej rękawiczce rozciągamy resztę kleju po obu powierzchniach i gotowe. Na następny dzień możemy montować koła.



Awatar użytkownika
Bolo GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 728
Rejestracja: pn sie 20, 2007 15:50
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: Bolo GTI » śr lip 23, 2008 14:16

A z jaka sila dokrecic srubki?


[b][url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=121365&postdays=0&postorder=asc&start=0]VW Golf GTI Edition '95[/url][/b]
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/50379c8249a6912743533.jpg[/img]

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr lip 23, 2008 17:01

Tego ci nie napiszę bo zawsze dokręcam umiarkowanie na czuja i robię to dwa razy.



Awatar użytkownika
Bolo GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 728
Rejestracja: pn sie 20, 2007 15:50
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: Bolo GTI » śr lip 23, 2008 17:15

A takie cos stosowac?
http://www.allegro.pl/item397715886_loc ... nalny.html


[b][url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=121365&postdays=0&postorder=asc&start=0]VW Golf GTI Edition '95[/url][/b]
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/50379c8249a6912743533.jpg[/img]

Awatar użytkownika
roae
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: pt cze 29, 2007 10:49
Lokalizacja: VrocłaW
Kontakt:

Post autor: roae » wt lip 29, 2008 18:15

ja nie stosowałem kleju ani silikonu ale za drugim razem go użyje teraz bez kleju śrubki się czywiście nie wykręcają czy luzują ale dla własnego poczucia bezpieczeństwa

przyczaną schodzącego powietrza było to że ten preparat którym ściągałem stary lakier kapnął mi na miejsce styku opony z felgą i lakier odszedł dlatego opona nierównomiernie przylegała profilaktycznie zalecam przelecieć papierem lub szczotką drucianą to miejsce wewnątrz felgi jak i na zewnątrz



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 103 gości