[Mk III] - KIEROWNICA TRZĘSIE

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
h2o
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: sob mar 12, 2005 10:34
Lokalizacja: Dolnośląskie

[Mk III] - KIEROWNICA TRZĘSIE

Post autor: h2o » pn paź 03, 2005 19:52

Witam

Ostatnio zauważyłem, że przy prędkości powyżej 100 km/h trzęsie mi kierownicą. Fakt, samochód stoi na razie na sportowym zawieszeniu, ale tak samo dzieje się kiedy jade po idealnie równej drodze. Nie jest to może jakieś wielkie trzęsienie, ale z czasem irytujące. Całą ręką trzęsie. Wiecie może co to jest? Coś pewnie się juz zużyłe, ale ja się nie znam więc nie wiem co :helm: .

pozdrawiam i czekam na odpowiedź



Shane84
Golf 2 D60
Golf 2 D60
Posty: 404
Rejestracja: czw sty 20, 2005 19:12
Lokalizacja: E-g

jezeli Masz alusy!!!??

Post autor: Shane84 » pn paź 03, 2005 20:18

A wiec mam ten sam problem!ostatnio ktos poradzil mi zeby zdjac alusy i zalozyc normalne kola!zrobilem tak i po bulu , okazalo sie ze to alusy tak bily(sa juz troche obite)przelozilysmy je do innego golfa i to samo!! :kufel:



k631
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: pt lip 15, 2005 09:29
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: k631 » pn paź 03, 2005 20:24

Witam trzeba dobrze wyważyć koła i po krzyku. Pozdrawiam :rotfl:



Shane84
Golf 2 D60
Golf 2 D60
Posty: 404
Rejestracja: czw sty 20, 2005 19:12
Lokalizacja: E-g

Post autor: Shane84 » pn paź 03, 2005 20:34

k631 pisze:Witam trzeba dobrze wyważyć koła i po krzyku. Pozdrawiam :rotfl:
w moim przypadku trzeba by dac alusy do prostowania!!!bo juz byly wywazane!i nadaja sie tylko do polozenia do garazu!! :okej:



Awatar użytkownika
czykryszard
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: sob sie 06, 2005 21:33
Lokalizacja: Gorzyce

Post autor: czykryszard » pn paź 03, 2005 20:42

podobnie miałem ale to była wina felgi



Awatar użytkownika
imp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
Kontakt:

Post autor: imp » pn paź 03, 2005 22:24

zbierznośc panowie to kolejna sprawa...łożyska ...najlepiej zacząc od wywazenia felg
potem podniesc ayto na lewarku poruszac dynamicznie kołem czy nie ma luzów...zbierznosc ustawic na sam koniec..jezeli nic nie pomoze..sprawdzic stan drazków...tez mogły juz ulec zuzyciu .przecierz jestesmy w polsce...zawieszenie raz na rok to minimum przeglad zrobic.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]

6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI

Awatar użytkownika
blackwhite
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 14:51
Lokalizacja: Dumfries
Kontakt:

Post autor: blackwhite » wt paź 04, 2005 00:02

imp pisze:najlepiej zacząc od wywazenia felg
Dokładnie wyważyć koła i po kłopocie.To jest przyczyną drgań kierownicy.


Black

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » wt paź 04, 2005 09:16

ja bym udał sie do wulkanizatora no i wyważenie, ale może sie tez okazać że masz uszkodzoną oponę (miałem tak kiedyś - ładny bąbel na oponie i trzepało autem >80 km/h)



Awatar użytkownika
Kiler
Forum Master
Forum Master
Posty: 1240
Rejestracja: ndz lip 17, 2005 19:55
Lokalizacja: SMI

Post autor: Kiler » wt paź 04, 2005 11:56

Kolega miał takie objawy :bajer: i była felga do prostowania :chytry: (alu, koszt 100zł).
A poza tym to tak jak pisali przedmówcy - geometria do sprawdzenia (zbieżność i kąty) :bigok: .


Pozdr :pub: .


:bylo: :bajer:

michaltczew
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: sob wrz 18, 2004 11:37
Lokalizacja: TCZEW
Kontakt:

Post autor: michaltczew » wt paź 04, 2005 12:00

Ja tez mialem podobny problem sprawdzalwm wszyatko felgi koncowki drazkow zbieznosc a okazalo sie ze opiona na zewnatrz ladnie wyglada a w srodku popekaly te wlokna i od tego mialem taki sam problem. Wymiana opon pomogla



jizu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: ndz paź 02, 2005 08:46
Lokalizacja: W-WA

Post autor: jizu » wt paź 04, 2005 21:14

czasami opona jest winna
ale wywazenie to moze byc pierwszy trop


sprzedam caly nowy zestaw xenonow 8000K !!!
do reflektorow H7 bez zadnych przerobek

Awatar użytkownika
Siara
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: ndz kwie 03, 2005 22:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Siara » wt paź 04, 2005 22:21

To napewno wina koła (tzn. felga lub opona bije). Trzeba je wywazyc i po ptokach :D Zapłacisz chyba 10 za koło.



Awatar użytkownika
mACK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 19:33
Lokalizacja: Lubuskie-Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: mACK » ndz paź 09, 2005 21:56

U mnie koncowka drążka do wyminay i fela do prostowania i nie trzesie :)



pprezzes
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 00:55
Lokalizacja: Kościan

Post autor: pprezzes » ndz paź 09, 2005 23:03

Witam,
Niedawno przechodziłem przez etap poszukiwań przyczyn drgania.
Powiem tak: Najważniejsze Sprawdzić wyważenie kół i od razu jakośc opon (u mnie nowiutka goodyer była wadliwa) to podstawa i mały koszt. Ale niestety układ jezdny to system połączonych ze sobą elementów i pewne luzy jednej z cześci potrafią zakłócić pracę innej części, np leciutko krzywa opona spowoduje ogromne drgania jesli np. tuleja ma lekkie luzy i tak dalej mozna iść poprzez sworznie i łożyska amortyzatorów. Dlatego liczy się trochę szczęścia i dobry plan działania. Ja niestety źle to rozplanowałem i dwa razy płaciłem za ustawienie zbieżności. Ale warto się pomęczyć bo jazda bez drgań to jakbyś do innego auta wsiadał.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 378 gości