Problemy po zalaniu zlego paliwa
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problemy po zalaniu zlego paliwa
witam kolego wklubowiczy ostatni zalalem swojego golfa na stacji na ktorej nigdy nie tankowalem gdyz bylo to w trasie na poczatku wszystko bylo ok tzn pracowal jak nalezy, wrocilem do domu i w nastepnych dniach normalnie wyjezdzilem to paliwo do pracy zalalem u siebie na shelu benzynke 95 i cos mu sie zaczelo dziac pracuje tak jak by mial zaraz zgasnac ale jak dodam mu gazu to wszystko wraca do normy i w trakcie jazdy od 2000 do 3000tys/obr to wogole nie ma sily ale jka przycisne pedal gazu do podlogi to wszystko wraca do normy czy jest mo moze wina zapchanego filtra paliwa czy moze z pompa paliwa cos nie tak prosze o fachowa pomoc
z gory dziekuje
z gory dziekuje
Ostatnio zmieniony ndz maja 04, 2008 18:44 przez vikol, łącznie zmieniany 1 raz.
...
kupilem go we wrzesniu ubieglego roku tj 2007 i wymienialem wszystkie filtry wiec na tym filtrze nie przejezdzil nawet roku czy mogl sie on az tak zapchac ??a ten preparat o ktorym wspominales to jaka jest jego nazwa ??
wymień filtr jak najszybciej zalej paliwi i uszlachetniacz myśle że może pojezdziłeś do konca paliwko i zassał syfu do filtra a tak swoją drogą to schelowskie paliwo the best wiec myślę że tylko wina w filtrze
[ Dodano: 04 Maj 2008 13:06 ]
[ Dodano: 04 Maj 2008 13:06 ]
hahhahahahahhaahahhahahah filtr wymienia się co 10000 12000 kmvikol pisze:kupilem go we wrzesniu ubieglego roku tj 2007 i wymienialem wszystkie filtry wiec na tym filtrze nie przejezdzil nawet roku czy mogl sie on az tak zapchac ??a ten preparat o ktorym wspominales to jaka jest jego nazwa ??
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=58976cc3ee823f76][img]http://images40.fotosik.pl/163/58976cc3ee823f76m.jpg[/img][/url]
nie jest to jakiś tam duży koszt więc wymień govikol pisze:nie przejezdzil nawet roku czy mogl sie on az tak zapchac ??
wlej do zbornika środek S.T.P do czyszczenia ukłądów wtryskowych w każdym sklepie motor to znajdziesz
oczywiście nalej dobrego paliwa
bo moze to tylko zbieg okoliczności ze po zatankowaniu powstały te objawy być moze to nie układ zasilania szwankuje no ale trzeba wyeleiminowac po kolei wszystko więc proponuję zacząc własnie od filtra i paliwa
a poza tym sam napisałeś że zalałeś gdzieś na małym cpn-ie więc tak może być ze było troszke wody ja miałem tak z filtrem że trzy razy w miesiącu wymieniałem bo też zatankowałem na cpn krzak
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=58976cc3ee823f76][img]http://images40.fotosik.pl/163/58976cc3ee823f76m.jpg[/img][/url]
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 600
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 10:46
- Lokalizacja: Świdnik
- Kontakt:
Wałek pytalem bo nigdzie nie spotkalem sie w zadnej instrukcji ze stwierdzeniem ze filtr paliwa powinno sie wymieniac co xx km tak jak np filtr powietrza oleju czy sam olej.Co wiecej kiedys rozmawialem ze znajomym ktory ma cordobe z 98r. (ma ja od nowosci) i nastukane juz ponad 230 tys.km. i nigdy nie wymienial filtra paliwa...a wszystko smiga jak burza.Nie twierdze ze tegoz fitra nie nalezy wymieniac wrecz przeciwnie.Jedynie nie spotkalem sie z zaleceniem producenta ze nalezy go wymieniac co okreslona ilosc km...
Było MK3 - obecnie w trakcie poszukiwań następcy...
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 600
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 10:46
- Lokalizacja: Świdnik
- Kontakt:
miś fazi zgadzam sie z Toba w 100% przeciez logiczne jest ze filtr kiedys ulegnie zapchaniu zabrudzeniu itd. (inaczej nie bylby filtrem-taka jego rola przeciez) chodzi mi tylko o to ze producent nie podaje ze podlega on wymianie co iles tam km...przynajmniej ja sie z tym nie spotkalem.Ale moze zle patrzylem
Było MK3 - obecnie w trakcie poszukiwań następcy...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 350 gości