brak ciśnienia cylinder 2

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
leto
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 15:53
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Post autor: leto » sob maja 03, 2008 15:01

czyli jest tak głowica zdjęta i i mamy dziurę w tłoku :crazy: :crazy: liczyłem że to tylko zawór a tu problem inny :blush: :blush: :blush: :blush: :blush: :blush:
Ostatnio zmieniony sob maja 03, 2008 15:05 przez leto, łącznie zmieniany 1 raz.


leto

Awatar użytkownika
leto
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 15:53
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Post autor: leto » sob maja 03, 2008 21:13

Rotex zrobiłem nim 7000 km i dolałem łącznie 1,5 l i muszę sie poprawić gdyż tłok jest dziurawy w 2 cylindrze różnicy nie zauważyłem bo jak był zimny czy ciepły silnik pracował podobnie czasem zapalił normalnie gdy był zimny ale po 20-30 sek.mrugał check i wtedy na vagu pokazywało że brak zapłonu cylinder nr 2 i silnik można było usłyszeć że nie pracował na wszystkie cylindry jak pisałem wyżej świece przewody cewka były sprawne i mam pytanie ile taki tłok kosztuje w ASO i czy można to wogóle dostać u nich albo szukać używki gdzieś
Ostatnio zmieniony sob maja 03, 2008 22:09 przez leto, łącznie zmieniany 3 razy.


leto

hauer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 362
Rejestracja: śr mar 15, 2006 11:15
Lokalizacja: Polska

Post autor: hauer » sob maja 03, 2008 22:35

tłoki dostarcza "Klobenschmit" (KS) albo jakoś tak. jest w Polsce firma która dostarcza tłoki tej firmy (jako zamiennik) -niestety InterCars nie posiada ich w ofercie. o cenie w ASO lepiej zapomnij.
Używane? nie wiem -dla mnie to loteria.



Awatar użytkownika
leto
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 15:53
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Post autor: leto » sob maja 03, 2008 23:07

znalazłem coś takiego
http://moto.allegro.pl/item353986002_vw ... owody.html


leto

Awatar użytkownika
szopek87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: czw kwie 24, 2008 19:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szopek87 » ndz maja 04, 2008 23:20

mialem takie cos w swoim mozesz miec skrzywione zawory i sie nie domykaja i sprezanie ucieka w wydech


nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)

Awatar użytkownika
leto
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 15:53
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Post autor: leto » ndz maja 04, 2008 23:36

szopek a wymieniłeś wszystkie zawory czy tylko te krzywe


leto

Awatar użytkownika
szopek87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: czw kwie 24, 2008 19:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szopek87 » ndz maja 04, 2008 23:39

wszystkie wymienialem i docieralem tez nie wiedzialem co moze byc dopiero po dobraniu sie do glowicy zobaczylem ze sie nie domykaja do konca


nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)

hauer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 362
Rejestracja: śr mar 15, 2006 11:15
Lokalizacja: Polska

Post autor: hauer » pn maja 05, 2008 11:13

napisałem do VW w sprawie tych zaworków. ciekawe czy ktokolwiek mi cokolwiek odpowie.
Szopek -czy ty aby też miałes motorek AZD?



Awatar użytkownika
szopek87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: czw kwie 24, 2008 19:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szopek87 » pn maja 05, 2008 13:03

ja mam ABF


nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)

Awatar użytkownika
leto
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 15:53
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Post autor: leto » pt maja 09, 2008 23:25

Witam trochę to trwało ale mechanikowi dziś udało sie odpalić samochód i cylinder nr. 2 naprawiony :metal: został wymieniony dziurawy cylinder i trzy zawory hmm nie wiem czemu tylko trzy chciałem wszystkie ale mechanik mówił że nie trzeba że będzie ok. i tu mamy problem bo tym razem brak ciśnienia na cylindrze nr 1. ](*,) ](*,) jutro miałem odbierać samochód i podejrzewam że nie będzie gotowy czy ktoś ma jakiś pomysł ? czy te zawory powinny być wymienione ? :-k :-k :-k


leto

Awatar użytkownika
szopek87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: czw kwie 24, 2008 19:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szopek87 » pt maja 09, 2008 23:58

w ksiazkach o silnikach znajdziesz ze trzeba wymieniac wszystkie zawory
ale co to za mechanik ze wymienia 3 a nie wszytskie moze lepiej zabierz fure od niego niech to ktos inny zrobi robi niezle rzemioslo z tego zawodu co wykonuje
Ostatnio zmieniony pt maja 09, 2008 23:58 przez szopek87, łącznie zmieniany 1 raz.


nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)

Awatar użytkownika
leto
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 15:53
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Post autor: leto » sob maja 10, 2008 00:12

może i robi rzemiosło ale strasznie sie stara ,a żeby wymienić wszystkie zawory to trzeba znowu zdejmować głowice bo ja sie na tym nie znam za bardzo :blush: :blush: a chciał bym wiedzieć :blush: :blush:


leto

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 367 gości