Jak podlaczyc licznik z Polo '99

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Jak podlaczyc licznik z Polo '99

Post autor: Y@RO » pt maja 02, 2008 22:06

Jak w temacie, Da sie jakos podlaczyc licznik z POLO z roku 99 do golfa mk3 ? Wiem ze da sie z golfa 4 bo sa instrukcje, ale w tym problem ze licznik z polo ma wejscie na JEDNA kostke a z golfa na dwie ... Moze ktos juz tak kombinowal ? Pozdro

http://moto.allegro.pl/item351019908_vw ... 99_r_.html tak wyglada licznik z POLO
Ostatnio zmieniony pt maja 02, 2008 22:30 przez Y@RO, łącznie zmieniany 1 raz.


eSsssssssssss :))))

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pt maja 02, 2008 22:31

Musisz znac rozpiske kabli u siebie i z licznika w Polo.


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Post autor: Y@RO » pt maja 02, 2008 22:35

Gitner pisze:Musisz znac rozpiske kabli u siebie i z licznika w Polo.
No u siebie mam rozpiske z tego co jest instrukcja do podpiecia licznika z Golfa IV. A do polo nie moge dorwac :(


eSsssssssssss :))))

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pt maja 02, 2008 22:43

Byla rozpiska z Seata, to ten sam licznik co w Polo.


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Post autor: Y@RO » pt maja 02, 2008 22:59

Niestety Seat IBIZa ma juz dwie wtyczki z tylu licznika :(:(:(
Ostatnio zmieniony pt maja 02, 2008 23:05 przez Y@RO, łącznie zmieniany 1 raz.


eSsssssssssss :))))

Awatar użytkownika
AndrzejP4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr sie 08, 2007 19:42
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: AndrzejP4 » pt maja 02, 2008 23:57

?? jesteś pewien? Moja ibiza ma jedną wtyczkę('99)



Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Post autor: Y@RO » sob maja 03, 2008 00:02

Zwracam godnosc ... masz racje w 99 byly na jedna kostke ale juz w 00 na dwie i to mnie zmyliło ....


eSsssssssssss :))))

Awatar użytkownika
AFN140KM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 574
Rejestracja: sob cze 30, 2007 19:30
Lokalizacja: KrakóVW

Post autor: AFN140KM » sob maja 03, 2008 13:04



VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010

greg

Post autor: greg » sob maja 03, 2008 18:38

dziwnee - ja ma w rozpisce ze powinny byc 2 wtyczki z tym ze druga obsługuje tylko CAN lub też jeśli nei było CAN to tylko czujnik temp oleju i sygnał zużycia

[ Dodano: Sob Maj 03, 2008 6:41 pm ]
i większość jest w niebieskiej wtyczce a właśnie CAN lub te 2 sygnały w zielonej



Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Post autor: Y@RO » sob maja 03, 2008 21:12

No ale Polo rozni sie troche od licznika z golfa IV .. ma ta jedna wtyczke i czegos tam jeszcze brakuje ..

[ Dodano: 03 Maj 2008 21:13 ]
Stara ---->> Nowa
1 ---->> wolny,
2 ---->> 22 wskaźnik braku płynu chłodniczego,
3 ---->> 7+9+24 zacisk 31, masa,
4 ---->> wolny,
5 ---->> 7+9+24 zacisk 31b, elektronika – masa,
6 ---->> 7+9+24 wyłącznik pamięci wskaźnika wielofunkcyjnego (Memory)
7 ---->> wolny,
8 ---->> wolny,
9 ---->> 10 wyłącznik ciśnienia oleju 0,3 bar,
10 ---->> 11 sygnały dla obroty
11 ---->> 23 zacisk 30, dodatni biegun akumulatora, zegar czasu,
12 ---->> 20 zacisk 58b, oświetlenie tablicy przyrządów,
13 ---->> 1 zacisk 15, ogólnie,
14 ---->> wolny,
15 ---->> wolny,
16 ---->> 12 lampka sygnalizacyjna alternatora, zacisk 61,
17 ---->> wolny,
18 ---->> 29 lampka sygnalizacyjna układu dwuobwodowego i układu ręcznego hamulca,
19 ---->> 7+9+24 czujnik zewnętrznej temperatury, sygnał∗,
20 ---->> 13 lampka sygnalizacyjna czasu rozgrzewania świec żarowych (CAT) Check / Choke,
21 ---->> 5 wskaźnik rezerwy paliwa,
22 ---->> 18 lampka sygnalizacyjna lewego kierunkowskazu,
23 ---->> 8 wskaźnik temperatury płynu chłodzącego,
24 ---->> lampka sygnalizacyjna prawego kierunkowskazu,
25 ---->> 17 lampka sygnalizacyjna świateł drogowych,
26 ---->> wolny,
27 ---->> 28 sygnał prędkości od czujnika G22 do prędkościomierza, wejście E – miernik prędkości
28 ---->> 14 oświetlenie tylnych świateł przeciwmgłowych.

to jest rozpiska pinów w polo :D


eSsssssssssss :))))

Awatar użytkownika
szopek87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: czw kwie 24, 2008 19:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szopek87 » ndz maja 04, 2008 23:29

a z golfa IV do III nie trzeba robic duzo przerobek???


nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)

Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Post autor: Y@RO » ndz maja 04, 2008 23:30

Napewno wiecej jak przy liczniku z POLo bo licznik z polo jest nieco mniejszy :) no i jest jedna wtyczka a nie dwie :))


eSsssssssssss :))))

greg

Post autor: greg » pn maja 05, 2008 07:54

szopek87 pisze:a z golfa IV do III nie trzeba robic duzo przerobek???
nie tak znowu dużo



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 499 gości