Obroty spadaja po dluzszej jezdzie, gasnie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: czw maja 01, 2008 02:34
- Lokalizacja: siemiatycze-brussel
- Kontakt:
Obroty spadaja po dluzszej jezdzie, gasnie
od 2 tygodni mam mk1 1.6ls kat 75PS gaznik pierburg2e benzyna zimny pali normalnie po dluzszej jezdzie oczywiscie obroty spodaja i to max 400 lub300 albo gasnie na jalowcu i to podczas optymalnej temp.krecilem juz srubką przy blaszce koło gaznika to podkreca tylko obroty i nic sie wiecej nie stało filtr nowy przewody paliwa i filtr tez nowy gaznik przedmuchany tzn dysze przez mechaniora i dalej to samo a najlepsze jest to ze zalewam 10l 95 i robie maksymalnie 50-60km po miescie krecąc do 3000rpm to chyba plasuje mnie równo z gallardo prosze o pomoc czy nowy gaznik lub od mocniejszego motoru pomoze?
Ostatnio zmieniony sob maja 03, 2008 19:33 przez karol bxl, łącznie zmieniany 1 raz.
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Witam
Kolego regulacja na siłowniku 3 położeniowym to po 1.
Śruba skłądu mieszanki to po 2.
Skrupulatna regulacja na tych 2 elementach to po 3.
Ustaw obroty i smigaj.
A co do spalania - tak duze spalanie moze powodowac albo uwalone ssanie albo lejacy zawór wzbogacenia.
Kolego regulacja na siłowniku 3 położeniowym to po 1.
Śruba skłądu mieszanki to po 2.
Skrupulatna regulacja na tych 2 elementach to po 3.
Ustaw obroty i smigaj.
A co do spalania - tak duze spalanie moze powodowac albo uwalone ssanie albo lejacy zawór wzbogacenia.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Spokojnie kolego narazie niczego nie zmianiaj , naprawimy ten gaznik wspólnymi siłami. Zapoznaj sie po trosze z czesciami w tym gazniku, jest tego na forum wiecej niz duzo.
Potem pytaj, pomyslimy ale to juz nie dzis bo pozno, pisz czego nie wiesz.
Dobranoc
Potem pytaj, pomyslimy ale to juz nie dzis bo pozno, pisz czego nie wiesz.
Dobranoc
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Witam ponownie
Zgodnie z obietnica prezentuje rysunki podejrzanych elementów.
A wiec rysunki : 1,2 ,3 odnosza sie do regulacji obrotów silnika.
Z kolei rysunki : A i B dotycza nadmiernego spalania. chciałem dodac ze jesli pokonujesz krótkie odcinki to za sapalanie odpowiedzialne jest ssanie(zwiekszanie dawki paliwa przy zimnym silniku). Jesli z kolei pokonujesz dłuzsze odcinki to wowczas winowajców moze byc 2-óch.
1- jazda na ssaniu(przedstawiona na jednym z rysnucków klpaka jest przymknieta.
2- przepuszczajacy zawór wzbogacenia -takze ujety na rysunku.
Zgodnie z obietnica prezentuje rysunki podejrzanych elementów.
A wiec rysunki : 1,2 ,3 odnosza sie do regulacji obrotów silnika.
Z kolei rysunki : A i B dotycza nadmiernego spalania. chciałem dodac ze jesli pokonujesz krótkie odcinki to za sapalanie odpowiedzialne jest ssanie(zwiekszanie dawki paliwa przy zimnym silniku). Jesli z kolei pokonujesz dłuzsze odcinki to wowczas winowajców moze byc 2-óch.
1- jazda na ssaniu(przedstawiona na jednym z rysnucków klpaka jest przymknieta.
2- przepuszczajacy zawór wzbogacenia -takze ujety na rysunku.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: czw maja 01, 2008 02:34
- Lokalizacja: siemiatycze-brussel
- Kontakt:
po uruchomieniu i bez uruchamiania klapka jest otwarta
[ Dodano: 03 Maj 2008 19:34 ]
dziekuje ci bardzo za fatyge ide cos pokrece jak naprawie to napisze jak spier...... to tez napisze
a na marginesie jaka jest cena max tego gaznika i na co mozna go zamienic bez przeróbek
jesli sie orientujesz dzieki jeszcze raz do potem
[ Dodano: 03 Maj 2008 19:34 ]
dziekuje ci bardzo za fatyge ide cos pokrece jak naprawie to napisze jak spier...... to tez napisze
a na marginesie jaka jest cena max tego gaznika i na co mozna go zamienic bez przeróbek
jesli sie orientujesz dzieki jeszcze raz do potem
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Wiec tak po uruchomieniu powinna mieć szczelinę aby ssanie zadziałało. Ale przypuszczam że ktos ssanie wywalił aby mniej palił, wiec ok, zreszta nie zgłaszałes kłopotów z obrotami po odpaleniu wiec pomijam te kwestie.karol bxl pisze:po uruchomieniu i bez uruchamiania klapka jest otwarta
Wiec pozostaje kwestia sprawdzenia tej membrany która amsz na zdjeciu.
Co do obrotów to takze na zdjeciach wszytsko jest , w razie watpliowsci pytaj.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: czw maja 01, 2008 02:34
- Lokalizacja: siemiatycze-brussel
- Kontakt:
nie no tak po zdjeciu obudowy filtra klapka jest otwarta i to na max to dobrze czy nie
[ Dodano: 04 Maj 2008 15:32 ]
wiesz sprzedajacy wlasnie chwalil sie ze mu te autko z jego jazda malo pali ale to bajer bo generalnie krecac do 3 tys no to gorna granica to niech bedzie nawet te 9-10l no ale nie wiecej
ide pokrece bo oczywiscie wczoraj to ja zalałem gaznik a nie golfiak dzieki szefie jak cos to sie odezwe
zdjecia perfekt
[ Dodano: 04 Maj 2008 15:32 ]
wiesz sprzedajacy wlasnie chwalil sie ze mu te autko z jego jazda malo pali ale to bajer bo generalnie krecac do 3 tys no to gorna granica to niech bedzie nawet te 9-10l no ale nie wiecej
ide pokrece bo oczywiscie wczoraj to ja zalałem gaznik a nie golfiak dzieki szefie jak cos to sie odezwe
zdjecia perfekt
Witam
Natomiast moje maleństwo (1,3 MH na Pierburgu 2E) po dłuzszej jeździe też zaczyna tracić na obrotach, wyraźnie słabnie. Jak dojeżdzam do skrzyżowania wskazówka od paliwa opada w momęcie, ale jak ruszam to zaczyna sie podnosić. Wskazanie potrafi sie zmienic nawet o 1/4 baku. Jak zgaśnie to potem nic nie pomaga jedynie czekanie wystarczy 5-10minut, ma problem z zapaleniem a potem idzie jak by nic mu nie było. Jak jade równomiernie z prędkosćia około 90-110 bez gwałtownego przyśpieszania czy hamowania silnikiem, powiedzmy ze jest oki.
Zrobiłem analize spalin i na wysokich obrotach wyszła poprawnie, natomiast na biegu jałowym przekroczyła norme kilkukrotnie. Jak pogonie go troszke na wyższych obrotach, potem dohamuje silnikiem kilka razy to na wolnych obrotach zaczyna gasnać ( dosłownie jak by go zalewało). Spalanie w mieście doszło w ostatnim czasie do ponad 13l ( dwa lata temu palił 6l latem 8 zimą).
Natomiast moje maleństwo (1,3 MH na Pierburgu 2E) po dłuzszej jeździe też zaczyna tracić na obrotach, wyraźnie słabnie. Jak dojeżdzam do skrzyżowania wskazówka od paliwa opada w momęcie, ale jak ruszam to zaczyna sie podnosić. Wskazanie potrafi sie zmienic nawet o 1/4 baku. Jak zgaśnie to potem nic nie pomaga jedynie czekanie wystarczy 5-10minut, ma problem z zapaleniem a potem idzie jak by nic mu nie było. Jak jade równomiernie z prędkosćia około 90-110 bez gwałtownego przyśpieszania czy hamowania silnikiem, powiedzmy ze jest oki.
Zrobiłem analize spalin i na wysokich obrotach wyszła poprawnie, natomiast na biegu jałowym przekroczyła norme kilkukrotnie. Jak pogonie go troszke na wyższych obrotach, potem dohamuje silnikiem kilka razy to na wolnych obrotach zaczyna gasnać ( dosłownie jak by go zalewało). Spalanie w mieście doszło w ostatnim czasie do ponad 13l ( dwa lata temu palił 6l latem 8 zimą).
;P
właśnie u mnie problem jest taki: odpala ok, bieg jałowy rownomierny okoloce 800-900rpm ( sporadycznei cos nierówno, ale bardzo żadko i przez chwile). Wkręca sie suuper aż niewiarygodne ze to 1,3l. Ale po pewnym odcinku dynamicznej jazdy( wystarczy 3-5km), badź dłuższej jeździe zaczyna miec takie objawy jak pisałem wcześniej( traci na mocy, przestaje reagować na gaz aż do zdechnięcia. Potem jak nie uda mi sie go odpalić za 2 lub 3 razem to musze czekac).
Wczoraj wieczorem zaglądałem pod maske i klapka była praktycznie w pionie czyli teoretycznie ssanie wyłączone, dzis rano sprawdze bo było troszke chłodniej.
Wczoraj wieczorem zaglądałem pod maske i klapka była praktycznie w pionie czyli teoretycznie ssanie wyłączone, dzis rano sprawdze bo było troszke chłodniej.
;P
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 313 gości