Obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pamor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pt lut 29, 2008 18:10
Lokalizacja: Jaczków koło Kamiennej Góry.
Kontakt:

Obroty

Post autor: pamor » czw maja 01, 2008 19:53

Witam
Mam taki oto problem:
Najpierw kilka dni temu a następnie dziś po uruchomieniu zimnego silnika (1,8 ADZ, 1996 rok)
Obroty wskoczyły na 2000. Pomimo depnięcia na pedał gazu do ok 3000- 4000 obrotów albo spadały do normy albo nie. Zgasiłem silnik a następnie uruchomiłem go i obroty wróciły do normy. Dodam, że tuż przed tymi objawami zmieniłem olej i filtr oleju z Mobila na Texaco, czy to może mieć z tym coś wspólnego? Poziom oleju jest do górnej kreski na bagnecie.
Ostatnio zmieniony czw mar 19, 2009 15:04 przez pamor, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
sebekgliwice
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: pn lis 06, 2006 00:26
Lokalizacja: gliwice

Post autor: sebekgliwice » czw maja 01, 2008 20:13

tez mialem ostatnio ten problem z obrotami :grin: niewiedzialem od czego zaczac ? co sprawdzic ? wiec sobie zaczolem sam grzebac przy silniku . przeczyscilem wszystkie gumowe weze , wyczyscilem pare stykow , swiece i odziwo wszystko wrocilo do normy :jezor:


s.b.

pamor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pt lut 29, 2008 18:10
Lokalizacja: Jaczków koło Kamiennej Góry.
Kontakt:

Post autor: pamor » czw maja 01, 2008 20:22

A jakieś konkretne przewody, styki? Jestem posiadaczem tego auta od 3 miesięcy i nie wiem "z czym się to je".



Awatar użytkownika
sebekgliwice
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: pn lis 06, 2006 00:26
Lokalizacja: gliwice

Post autor: sebekgliwice » czw maja 01, 2008 20:37

za bardzo sie nie znam na mechanice . zaczolem od czyszczenia wezy gumowych ktore wychodza z zespolu wtryskiwacza byly one pozapychane biala mazia i pare stykow wyczyscilem ale niewiem z czego byly ? . przyczyn nierownych obrotow moze byc wiele np silniczek krokowy , albo cewka zaplonowa .


s.b.

pamor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pt lut 29, 2008 18:10
Lokalizacja: Jaczków koło Kamiennej Góry.
Kontakt:

Post autor: pamor » czw maja 01, 2008 20:45

sebekgliwice pisze: zaczolem od czyszczenia wezy gumowych ktore wychodza z zespolu wtryskiwacza byly one pozapychane biala mazia.
to może być dobry trop. Jutro z samego rana przeczyszczę ten przewód i inne, które mogą mieć coś wspólnego z układem olejowym. Niczego innego nie ruszałem więc nie podejrzewam aby coś z elektryką było. Może nowy olej coś wypłukał z silnika i wywalił do wężyków.



Awatar użytkownika
Wałek
spamer forumowy
spamer forumowy
Posty: 274
Rejestracja: pt mar 14, 2008 22:23
Lokalizacja: Żyrardów
Kontakt:

Post autor: Wałek » czw maja 01, 2008 20:53

wyczysc silnik krokowy i przpustnice


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=58976cc3ee823f76][img]http://images40.fotosik.pl/163/58976cc3ee823f76m.jpg[/img][/url]

pamor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pt lut 29, 2008 18:10
Lokalizacja: Jaczków koło Kamiennej Góry.
Kontakt:

Post autor: pamor » czw maja 01, 2008 21:13

Wałek pisze:wyczysc silnik krokowy
A gdzie to jest i jak wygląda? Mam książkę w PDFie ale w skorowidzu go nie znalazłem
------------------------------------------------------------------------------------------------
OK JUż ZNALAZłEM: silnik krokowy to inaczej regulator biegu jałowego
Ostatnio zmieniony czw maja 01, 2008 21:39 przez pamor, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
darkkrk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: ndz sie 13, 2006 15:25
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Post autor: darkkrk » pt maja 02, 2008 02:11

Mialem podobny problem tylko ze na silniku cieplym,ja przeczyscilem czujnik polozenia przepustnicy i jak narazie mam spokoj sproboj ty moze cos ci to pomoze :chytry:


Moje byłe mkIII http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=166720
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/06a380425da433fb.html][img]http://images43.fotosik.pl/164/06a380425da433fbm.jpg[/img][/url]

pamor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pt lut 29, 2008 18:10
Lokalizacja: Jaczków koło Kamiennej Góry.
Kontakt:

Post autor: pamor » pt maja 02, 2008 13:01

Dziś wymieniłem podstawę zespołu wtryskowego na nową bo była pęknięta i silnik mógł na 99% zasysać lewe powietrze.
http://www.garnek.pl/pamor/1533097
Zobaczę co się będzie działo w najbliższych dniach.
Na pewno napiszę czy to pomogło.
Ale jak ktoś miał podobny problem niech pisze dalej, może być pewnie wiele przyczn.
Ostatnio zmieniony pt maja 02, 2008 13:21 przez pamor, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
szopek87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: czw kwie 24, 2008 19:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szopek87 » pt maja 02, 2008 23:51

nieregularne obroty to w wiekszosci sa przez lewe powietrze
Ostatnio zmieniony pt maja 02, 2008 23:52 przez szopek87, łącznie zmieniany 1 raz.


nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)

pamor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pt lut 29, 2008 18:10
Lokalizacja: Jaczków koło Kamiennej Góry.
Kontakt:

Post autor: pamor » wt maja 06, 2008 13:12

Tak jak pisałem: po kilku dniach piszę czy pomogło.
A więc wymiana tej części pomogła - wszystko pracuje bardzo ładnie i problem z obrotami znikł. Dzięki wszystkim za rady.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 192 gości