Obroty
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 69
- Rejestracja: pt lut 29, 2008 18:10
- Lokalizacja: Jaczków koło Kamiennej Góry.
- Kontakt:
Obroty
Witam
Mam taki oto problem:
Najpierw kilka dni temu a następnie dziś po uruchomieniu zimnego silnika (1,8 ADZ, 1996 rok)
Obroty wskoczyły na 2000. Pomimo depnięcia na pedał gazu do ok 3000- 4000 obrotów albo spadały do normy albo nie. Zgasiłem silnik a następnie uruchomiłem go i obroty wróciły do normy. Dodam, że tuż przed tymi objawami zmieniłem olej i filtr oleju z Mobila na Texaco, czy to może mieć z tym coś wspólnego? Poziom oleju jest do górnej kreski na bagnecie.
Mam taki oto problem:
Najpierw kilka dni temu a następnie dziś po uruchomieniu zimnego silnika (1,8 ADZ, 1996 rok)
Obroty wskoczyły na 2000. Pomimo depnięcia na pedał gazu do ok 3000- 4000 obrotów albo spadały do normy albo nie. Zgasiłem silnik a następnie uruchomiłem go i obroty wróciły do normy. Dodam, że tuż przed tymi objawami zmieniłem olej i filtr oleju z Mobila na Texaco, czy to może mieć z tym coś wspólnego? Poziom oleju jest do górnej kreski na bagnecie.
Ostatnio zmieniony czw mar 19, 2009 15:04 przez pamor, łącznie zmieniany 2 razy.
- sebekgliwice
- Mały gagatek
- Posty: 50
- Rejestracja: pn lis 06, 2006 00:26
- Lokalizacja: gliwice
- sebekgliwice
- Mały gagatek
- Posty: 50
- Rejestracja: pn lis 06, 2006 00:26
- Lokalizacja: gliwice
-
- Mały gagatek
- Posty: 69
- Rejestracja: pt lut 29, 2008 18:10
- Lokalizacja: Jaczków koło Kamiennej Góry.
- Kontakt:
to może być dobry trop. Jutro z samego rana przeczyszczę ten przewód i inne, które mogą mieć coś wspólnego z układem olejowym. Niczego innego nie ruszałem więc nie podejrzewam aby coś z elektryką było. Może nowy olej coś wypłukał z silnika i wywalił do wężyków.sebekgliwice pisze: zaczolem od czyszczenia wezy gumowych ktore wychodza z zespolu wtryskiwacza byly one pozapychane biala mazia.
-
- Mały gagatek
- Posty: 69
- Rejestracja: pt lut 29, 2008 18:10
- Lokalizacja: Jaczków koło Kamiennej Góry.
- Kontakt:
A gdzie to jest i jak wygląda? Mam książkę w PDFie ale w skorowidzu go nie znalazłemWałek pisze:wyczysc silnik krokowy
------------------------------------------------------------------------------------------------
OK JUż ZNALAZłEM: silnik krokowy to inaczej regulator biegu jałowego
Ostatnio zmieniony czw maja 01, 2008 21:39 przez pamor, łącznie zmieniany 1 raz.
Mialem podobny problem tylko ze na silniku cieplym,ja przeczyscilem czujnik polozenia przepustnicy i jak narazie mam spokoj sproboj ty moze cos ci to pomoze
Moje byłe mkIII http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=166720
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/06a380425da433fb.html][img]http://images43.fotosik.pl/164/06a380425da433fbm.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/06a380425da433fb.html][img]http://images43.fotosik.pl/164/06a380425da433fbm.jpg[/img][/url]
-
- Mały gagatek
- Posty: 69
- Rejestracja: pt lut 29, 2008 18:10
- Lokalizacja: Jaczków koło Kamiennej Góry.
- Kontakt:
Dziś wymieniłem podstawę zespołu wtryskowego na nową bo była pęknięta i silnik mógł na 99% zasysać lewe powietrze.
http://www.garnek.pl/pamor/1533097
Zobaczę co się będzie działo w najbliższych dniach.
Na pewno napiszę czy to pomogło.
Ale jak ktoś miał podobny problem niech pisze dalej, może być pewnie wiele przyczn.
http://www.garnek.pl/pamor/1533097
Zobaczę co się będzie działo w najbliższych dniach.
Na pewno napiszę czy to pomogło.
Ale jak ktoś miał podobny problem niech pisze dalej, może być pewnie wiele przyczn.
Ostatnio zmieniony pt maja 02, 2008 13:21 przez pamor, łącznie zmieniany 2 razy.
nieregularne obroty to w wiekszosci sa przez lewe powietrze
Ostatnio zmieniony pt maja 02, 2008 23:52 przez szopek87, łącznie zmieniany 1 raz.
nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 351 gości