Stukot !

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kruchy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 13:22
Lokalizacja: Białogard
Kontakt:

Stukot !

Post autor: kruchy » pt wrz 30, 2005 20:34

Witam!
Mam kolejny problem z moim MK2, otóż na trochę dłuższej trasie (30km), pojawia się stukot w silniku, bądź pod autem (towarzyszą temu lekkie drgania wyczuwalne w podłodze)? tak jak by ktoś stukał w pusty garnek. Stukot tak jak sam ?przychodzi? tak sam ?odchodzi?. Jest tylko na biegu, czy przy dodawaniu gazu, czy przy jego braku, na ?luzie? przestaje. Zauważyłem też, chociaż nie wiem, czy to jest reguła, że jak jadę cały czas swoją prędkością 100-120 to się nic nie dzieje, a jak zwolnię na dłuższy czas do 80, to stukot się pojawia i jest wtedy przy każdej prędkości, ale mówię, że nie musi to być regułą.
Co to może być?? Mieliście już taki problem??
Z góry dzięki
pozdro
rafał



Awatar użytkownika
miomio1
Cool Europe GL
Cool Europe GL
Posty: 790
Rejestracja: czw gru 30, 2004 23:33
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

Post autor: miomio1 » pt wrz 30, 2005 20:37

osłona tłumika lub sam tłumik.Wjedź na kanał i zobacz ,poruszaj nim i zobacz co stuka



Awatar użytkownika
kruchy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 13:22
Lokalizacja: Białogard
Kontakt:

Post autor: kruchy » pt wrz 30, 2005 20:51

miomio1 pisze:osłona tłumika lub sam tłumik.Wjedź na kanał i zobacz ,poruszaj nim i zobacz co stuka
a czemu nie stuka na luzie, albo czemu nie stuka cały czas??



Awatar użytkownika
drzepsuj
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: sob lut 12, 2005 11:58
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: drzepsuj » sob paź 01, 2005 11:20

bo stukot ten pojawia sie przy określonej prędkości obrotowej silnika.. chodzi tu o drgania..
miałem to samo i wysypały mi sie bebechu w środkowym i stukot był niesamowity tak prze predkości ok 80km/h..

:bigok:



Awatar użytkownika
B_O_N_K
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 659
Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
Lokalizacja: Bargłów Kościelny
Kontakt:

Post autor: B_O_N_K » sob paź 01, 2005 11:39

Dokładnie - dla mnie też wydaje się, że to coś z tłumikiem. Mi też zaczął stukać, tyle że końcowy. Zaraz pędzę do sklepu kupić nowe gumy, bo te są tak rozciągnięte że wcale się nie dziwię że zaczął postukiwać :/ I też nie stuka na luzie, ani też na parkingu - jedynie jak się jedzie i to zależy od obrotów silnika.

Pozsrawiam ;)


[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]

Awatar użytkownika
15XI80
lazy driver
lazy driver
Posty: 322
Rejestracja: wt mar 22, 2005 14:43
Lokalizacja: opolszczyzna
Kontakt:

Post autor: 15XI80 » sob paź 01, 2005 13:44

A jesli takie objawy sa na biegu jalowym, to tez bedzie tlumik??

Zauwazylem ze koncowy jest przerdzewialy i jest w nim pare dziurek, ale to pewnie nie to.

A auto robi co jakis czas takie <pff> i przechodzi przez nie drganie- wszystko na jalowym i wstecznym, ogolnie bez gazu



Awatar użytkownika
kruchy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 13:22
Lokalizacja: Białogard
Kontakt:

Post autor: kruchy » sob paź 01, 2005 21:00

drzepsuj pisze:bo stukot ten pojawia sie przy określonej prędkości obrotowej silnika.. chodzi tu o drgania..
miałem to samo i wysypały mi sie bebechu w środkowym i stukot był niesamowity tak prze predkości ok 80km/h..

:bigok:
to jest właśnie to, dzisiaj się upewniłem, właśnie przy ok 80 na godzinę zaczyna walić, później jak pocisnę więcej, pomału przestaje, chociaż jak znowu zwolnię do 80 to nie zawsze zaczyna stukać :grin:

Ale co to dokładnie jest? Można z tym ewentualnie w takim stanie jeździć?
I jaki ewentualnie przybliżony koszt naprawy?
Sorry, że tak pytam, ale ja początkujący jestem :jezor:



Awatar użytkownika
B_O_N_K
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 659
Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
Lokalizacja: Bargłów Kościelny
Kontakt:

Post autor: B_O_N_K » sob paź 01, 2005 21:12

U mnie wystarczyło wymienić gumy na których zamocowany jest tłumik. Koszt naprawy? Trzy gumy po 2zł za sztukę - razem 6zł. No i do tego trzeba doliczyć jakieś 15-20min jakie mi to zajęło.

Pozdrawiam ;)


[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]

Awatar użytkownika
spek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 357
Rejestracja: śr wrz 14, 2005 15:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: spek » sob paź 01, 2005 23:20

Ja miałem tak w Hondzie ale to był stukot dochodzący z silnika już myślałem że to sfożeń a jak sie okazało to było nie dokrencone koło pasowe.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=90278][b]Mój Golf MK3 nowe fotki str.3[/b][/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/abcf7e3dfb9eede9.html][img]http://images31.fotosik.pl/119/abcf7e3dfb9eede9m.jpg[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 283 gości