zmiana stacyjki bez zmiany kluczyka
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
zmiana stacyjki bez zmiany kluczyka
Witam kolegów.
Mam pewien mały problem:
Chcę zmienić stacyjkę w swoim bolidzie, bo przepuszcza już prąd, czyli pojawiła się już przerwa w dostawie prądu podczas przekręcania kluczyka (wypalone styki) i chcę pozostać przy tym samym kluczyku, który jest oczywiście też do otwierania drzwi.
I takie pytanko:
Czy mogę szukać stacyjki bez kluczyka? Wiem, że wkład (bębenek) jest wymienny, ale nie wiem, czy nie pojawi się problem, aby bębenek wyjąć z mojej starej stacyjki i przełożyć do nowej..
Najlepiej byłoby, aby istniała kostka wymienna stacyjki, tak jak to miało miejsce w naszych "maluchach", czyli kawałek przewodów ok. 30 cm zakończony z obu stron kostkami.
Bardzo proszę o info.
Mam pewien mały problem:
Chcę zmienić stacyjkę w swoim bolidzie, bo przepuszcza już prąd, czyli pojawiła się już przerwa w dostawie prądu podczas przekręcania kluczyka (wypalone styki) i chcę pozostać przy tym samym kluczyku, który jest oczywiście też do otwierania drzwi.
I takie pytanko:
Czy mogę szukać stacyjki bez kluczyka? Wiem, że wkład (bębenek) jest wymienny, ale nie wiem, czy nie pojawi się problem, aby bębenek wyjąć z mojej starej stacyjki i przełożyć do nowej..
Najlepiej byłoby, aby istniała kostka wymienna stacyjki, tak jak to miało miejsce w naszych "maluchach", czyli kawałek przewodów ok. 30 cm zakończony z obu stron kostkami.
Bardzo proszę o info.
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
-
- Mały gagatek
- Posty: 70
- Rejestracja: pt cze 09, 2006 12:31
- Lokalizacja: Polska (Chojnice)
Wymieniasz SAMĄ kostkę.
Oto przykłady ofert gdzie na fotkach widzisz ową kostkę :
http://aukcja.onet.pl/search.php?string ... interval=7
Oto przykłady ofert gdzie na fotkach widzisz ową kostkę :
http://aukcja.onet.pl/search.php?string ... interval=7
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
kostkę już mam, kopiłem w motoryzacyjnym za 15 zeta, próbowalem ją wyciągnąć bez ściągania kierownicy, lecz nie dało rady. Widzę, że kostka ma taki wystaący z boku cienki plastik (zatrzask obu stron obudowy kostki).
Jest na to jakiś sposób, czy trzeba zdejmować po kolei kierę, manetki i staacyjkę, aby wymienić tylko kostkę?
Jest na to jakiś sposób, czy trzeba zdejmować po kolei kierę, manetki i staacyjkę, aby wymienić tylko kostkę?
- CzapCzap
- Gadatliwa bestia
- Posty: 830
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 23:53
- Lokalizacja: Athlone
- Kontakt:
http://forum.vwgolf.pl/printview.php?t= ... c3363f2831
Ja o tej metodzie nie wiedzialem, meczylem sie sciagajac kiere i wieloklin
Ja o tej metodzie nie wiedzialem, meczylem sie sciagajac kiere i wieloklin
- CzapCzap
- Gadatliwa bestia
- Posty: 830
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 23:53
- Lokalizacja: Athlone
- Kontakt:
A no rzeczywiscie sciagnal kiere hmmm , ale wieloklinu nie dotykal, co jest najgorsza praca, ja mialem 3 sciagacze, dopiero najwiekszy pomogl .
Jak sie za to wezmiesz to sam zobaczysz co trzeba a co nie
Jak sie za to wezmiesz to sam zobaczysz co trzeba a co nie
Ostatnio zmieniony pn maja 05, 2008 13:50 przez CzapCzap, łącznie zmieniany 2 razy.
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
odkręciłem śrubę trzymającą stacyjkę (tą z ukosa), potem (nawet niepotrzebnie) dwie śrubki trzymające czarną obudowę, na której trzyma się stacyjka, następnie na dole odkręciłem śrubkę z nakrętką na klucz 13 i wyciągłem wałek z mocowania krzyżaka, wałek wyszedł ze środka razem ze stacyjką, wtedy był latwy dostęp do wkręta trzymającego kostkę (cienkim krzyżakiem odkręciłem), założyłem nową kostkę bez problemu i wszystko poskręcałem. Używałem tylko kątówki, aby naciąć łby śrub (od stacyjki i osłony drążka) na śrubokręt płaski.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 201 gości