Montaż komputera FIS
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- czajaa22
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
- Lokalizacja: Elblag/UK
- Kontakt:
No to mnie greg pocieszyles hehe pin mam do nowego licnzika tylko i to powinno wystarczyc z tego c osie orientuje. Dzieki za instrukcje juz ja wczesniej widzialem wiec teraz tylk oczekam na kluczyk nowy w razie gdyby mi sie nie udalo dodac starych kluczy do nowego licznika. Zostawie sobie jeden stary do starego licnzika zebym mogl w razie czego odpalic furke. To pozdro koledzy jak macie jeszcze jakies rady to chetnie wyslucham.
R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ
też wszędzie tak czytałem a wsadziłem do swojego golfa licznik nawet z CAN i immo 3 - dopasowałem kluczyk i wszystko było ok (za wyjątkiem obrotomierza - bo nie mam CAN w aucie)seti pisze:możesz zdradzić więcej szczegółów, bo wszędzie gdzie ja szukałem to przy procedurze adaptacji potrzebne były oba PINy, do nowego i starego licznika
- lukjar7
- Użytkownik
- Posty: 435
- Rejestracja: sob wrz 15, 2007 15:17
- Lokalizacja: Bielsk P. - Hajnówka
- Kontakt:
pokazauje spalanie ?? przyblizysz mi sprawe bo tez mam 1.4 i chciałbym miec spalanie itp, wystarczy mi mfa, fisa mi nie trzebagreg pisze:też wszędzie tak czytałem a wsadziłem do swojego golfa licznik nawet z CAN i immo 3 - dopasowałem kluczyk i wszystko było ok (za wyjątkiem obrotomierza - bo nie mam CAN w aucie)seti pisze:możesz zdradzić więcej szczegółów, bo wszędzie gdzie ja szukałem to przy procedurze adaptacji potrzebne były oba PINy, do nowego i starego licznika
- luzipower
- Ma gadane
- Posty: 151
- Rejestracja: wt kwie 01, 2008 22:24
- Lokalizacja: Środa Wlkp. / Poznań
- Kontakt:
a wszystko inne pokazywał ? spalanie, temp, prędkość itd ? bo jeżeli tak to może skupić się na zrobieniu manewrów na obrotomierz - żeby go ożywić !
no i immo 3 pasowało ci do immo 2 ???
no i immo 3 pasowało ci do immo 2 ???
Mój projekt[b] (164 BHP / 356 Nm)[/b] - Zapraszam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475
www.niezniszczalni.com/forum
CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475
www.niezniszczalni.com/forum
CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA
-
- VW Klub Białystok
- Posty: 1177
- Rejestracja: sob sie 21, 2004 00:37
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
aby zaadoptować kluczyki i zegary potrzebujecie 2 pinów z nowych i starych zegarów. Zeby potem za pomoca VAG-a zgrać zegary z kluczykami. Mi to robil kolega [z]Zaprzal[/b] i kolega Tjunalaguna i jestem super zadowolony.
Ponior, te z allegro powinny podejsc bez problemu
rakczek, zegary od passata faktycznie maja tylko obudowe inna, nawet wzrokowo to widac, chyba ze po zdjeciu obudowy okaze sie figielek, najlepiej znalesc jakies i sprawdzic
Ponior, te z allegro powinny podejsc bez problemu
rakczek, zegary od passata faktycznie maja tylko obudowe inna, nawet wzrokowo to widac, chyba ze po zdjeciu obudowy okaze sie figielek, najlepiej znalesc jakies i sprawdzic
- czajaa22
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
- Lokalizacja: Elblag/UK
- Kontakt:
Witam panowie informacje o tym ze nie musze miec pinu od starego licznika dostalem od kolesia z forum seata ktory robil ta porade na stronce seata. Oto co mi napisał:
wystarczy tylko zrobic tak
17 zegary
11 login ( nowych zegarow)
10 adaptacja
21 nr kanalu i tu wpisac 0 i dac SAVE
potem zrobic np 2 dla 2 kluczykow i dac SAVE
potem wkladac kluczyki i przekrecic stacyjke i nastepny kluczyk (lampka immo
powinna zgasnac ( mrygnbie i zgasnie ) to zaprogramowala kluczyk i nastepny
kluczyk)
potem 10
00 nr kanalu i SAVE
wylaczyc na 60sek stacyjke
odpalamy
pozdr, MenIB
Teraz nie wiem co robic jak juz bedzie trzeba ten pin ze starego to jak go wydobyc zeby niczego nei zepsuc? Mam vaga com i vaga tacho. W ogole po co ten pin ze starego jest potrzebny jak dodajemy nowy licznik?
wystarczy tylko zrobic tak
17 zegary
11 login ( nowych zegarow)
10 adaptacja
21 nr kanalu i tu wpisac 0 i dac SAVE
potem zrobic np 2 dla 2 kluczykow i dac SAVE
potem wkladac kluczyki i przekrecic stacyjke i nastepny kluczyk (lampka immo
powinna zgasnac ( mrygnbie i zgasnie ) to zaprogramowala kluczyk i nastepny
kluczyk)
potem 10
00 nr kanalu i SAVE
wylaczyc na 60sek stacyjke
odpalamy
pozdr, MenIB
Teraz nie wiem co robic jak juz bedzie trzeba ten pin ze starego to jak go wydobyc zeby niczego nei zepsuc? Mam vaga com i vaga tacho. W ogole po co ten pin ze starego jest potrzebny jak dodajemy nowy licznik?
R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ
czajaa22 być może, że nie trzeba tych dwóch pinów, tylko wystarczy PIN od nowych zegarów, bo w tej instrukcji z forum leona jest napisane:
mi to wygląda na to, że jeśli chcemy mieć w nowych zegarach stary PIN to powyższy fragment robimy właśnie w tym celu, ale oczywiście to tylko domysły. Może ktoś to potwierdzić?potem 10-adaptacja kanał 50 i wpisujemy jako nowa wartość PIN starych zegarów, dajemy zapisz , zostanie nam przepisany numer PIN i numer nadwozia z silnika do nowych zegarów.
pozdrawiam
seti
seti
- luzipower
- Ma gadane
- Posty: 151
- Rejestracja: wt kwie 01, 2008 22:24
- Lokalizacja: Środa Wlkp. / Poznań
- Kontakt:
a z tym przebiegiem nie jest tak, że jest on również w kompie i jak masz przebieg większy niż w nowych zegarach to się w nich nadpiszą ? (np. masz 160, a montniejsz zegar z 54 to automatycznie zczyta 160 ?) ktoś mi tak mówił, więc chce sprawdzić wiarygodność !
[ Dodano: 29 Kwi 2008 22:54 ]
p.s. gadam z kolesiem co zrobił już adapter do zegarów do T4, obrotomierz działał, ale nie działało spalanie na dniach mam do niego jechać i porobi jakieś czary z oscyloskopem w moim aucie bez can, aby poprawić to spalanie ! jeżeli wypali będzie opcja podpięcia z canem do auta bez can ! o cenie nie mówię narazie...
[ Dodano: 29 Kwi 2008 22:54 ]
p.s. gadam z kolesiem co zrobił już adapter do zegarów do T4, obrotomierz działał, ale nie działało spalanie na dniach mam do niego jechać i porobi jakieś czary z oscyloskopem w moim aucie bez can, aby poprawić to spalanie ! jeżeli wypali będzie opcja podpięcia z canem do auta bez can ! o cenie nie mówię narazie...
Mój projekt[b] (164 BHP / 356 Nm)[/b] - Zapraszam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475
www.niezniszczalni.com/forum
CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475
www.niezniszczalni.com/forum
CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA
Nie zgadzam sie z tym sam zmienilem licznik na inny i nic nie przypisal mi. Po prostu pokazal przebieg nowego licznikaluzipower pisze:a z tym przebiegiem nie jest tak, że jest on również w kompie i jak masz przebieg większy niż w nowych zegarach to się w nich nadpiszą ? (np. masz 160, a montniejsz zegar z 54 to automatycznie zczyta 160 ?) ktoś mi tak mówił, więc chce sprawdzić wiarygodność !
[ Dodano: 29 Kwi 2008 23:47 ]
Jak zmienialem wpisywalem jedynie pin z nowych zegarow.seti pisze:zajaa22 być może, że nie trzeba tych dwóch pinów, tylko wystarczy PIN od nowych zegarów, bo w tej instrukcji z forum leona jest napisane:
http://motors-leicester.co.uk
K.P.J. Motors
Unit 8-9 Jarvis Street
LE3 5BN
Leicester
e-mail: kpj.motors@wp.pl
Mobile: 07515651171
K.P.J. Motors
Unit 8-9 Jarvis Street
LE3 5BN
Leicester
e-mail: kpj.motors@wp.pl
Mobile: 07515651171
- czajaa22
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
- Lokalizacja: Elblag/UK
- Kontakt:
Ja tez nie bardzo w to wierze ale spoko a powiedz mi rakczek ja kto jest z tymi pinami musze miec tez od starego jak chce nowy zalozyc czy wystarczy tylko od nowego i jak z kluczmi da rade stare dopasowac? Z tego co pamietam to ty robiles to chyba.
R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 324 gości