1.8 g60 zalewa dymi

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bebug60
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt kwie 29, 2008 10:11
Lokalizacja: szczecin Dąbie

1.8 g60 zalewa dymi

Post autor: bebug60 » wt kwie 29, 2008 11:37

siemanko jestem tutaj nowy mam problem z corkiem jak pochodzi ok 5-10 min przy dodaniu gazu obroty spadają jakby go zalewalo dzieje sie tak dop gdy obroty samoczynnie wrosną z 950 do 1000 lub 11000 gdy ma 950 wszystko jest ok poza tym smierdzi w spalinach paliwskiem swiece czarne ze hej jak zacznie sfirowac odlączam niebieski wtyk od temp wody do kompa i jakos da sie jehcac natomiast pochlania straszne ilosci paliwa ok 14 -16 l dodam ze wymienilem palec rozdzielacza kopulke kable swiece sonde lambda i owy niebieski czujnik temperatury podcisnienia sprawdzilem kompresja jest ok czy jest mozliwe zeby odrobine przestawiony zaplon az tak wplynol na prace silnika prosze o pomoc poniewaz biegam po mechanikah a te lby nic nie potrafią mi pomoc z gory dziekuje za podpowiedzi pozdrawiam wszystkich uzytkownikow
Ostatnio zmieniony wt kwie 29, 2008 14:52 przez bebug60, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » wt kwie 29, 2008 13:44

przedewszystkim to edytuj tego posta do normalnej czcionki bez boldowania bo zaraz ci mod usunie temat i nic sie nie dowiesz

mi sie wydaje ze to sonda albo czujnik temperatury silnika(kup sobie drugi 20 zl nie majatek a sonda kosztuje wiecej)


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Awatar użytkownika
AndrzejP4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr sie 08, 2007 19:42
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: AndrzejP4 » wt kwie 29, 2008 13:52

odłącz sondę i wtedy zobacz jak się zachowuje.
Czarne świece ewidentnie wskazują na zbyt bogatą mieszankę.

Czy ubywa Ci oleju?

Niebieski czujnik temp. warto wymienić. Pewnie po tylu latach przekłamuje nieco.



bebug60
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt kwie 29, 2008 10:11
Lokalizacja: szczecin Dąbie

Post autor: bebug60 » wt kwie 29, 2008 14:55

jak narazie olej w normie czujnik mam nowy sonde tez i dalej to samo dlatego wlasnie zglupialem i nie wiem co dalej z tym fantem moze to wina kompa lub jakiegos innego czujnika



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » wt kwie 29, 2008 14:58

Kompresor masz sprawny? Sprawdz czy regulator cisnienia paliwa nie leje benzyną w dolot i czy potencjometr CO nie odczepił się gdzies przypadkiem


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

bebug60
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt kwie 29, 2008 10:11
Lokalizacja: szczecin Dąbie

Post autor: bebug60 » wt kwie 29, 2008 15:01

ok dzieki bede sprawdzal po kolei jeszcze raz napisze jak nastąpia jakies zmiany z pracą silnika pozdro



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 365 gości