Widzisz, ja mam ten sam problem, a nawet odwrotny, wykasowałem juz błedy z poduszek, kontrolka zgasła, ale z ABS połączyc się nie chce, dodam tylko ze oprócz poduszek łączy się jeszcze z silnikiem i inmoblilajzerem, próbowałem z licznikiem ale tez nie wyszło, a wiec czekamy na pomocną dłoń !!!
P.S
urzywam VAGCOM 311-2 w wersji bezpłatnej czyli okrojonej, moze dlatego nie chce się połączyc???
VAG nie chce polaczyc sie z airbagem w Polo SDI
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Ja miałem podobny problem. Mianowicie wyskoczyła mi kontrolka od AIRBAG więc kupiłem VAG KKL, zainstalowałem program Polski VAG 4.9 i zacząłem szukać błędu, ku mojemu zdziwieniu miałem możliwość zdiagnozować błędy w silniku natomiast nie mam możliwości zdiagnozować innych podzespołów w tym AIRBAG-u.(wyświetlał się komunikat "brak komunikacji") Postanowiłem więc zainstalować VWTool 2.0.9 i ... zadziałało. Program prosty jak budowa cepa i pozwolił mi na wejście do wszystkiego i co najważniejsze usunął mi błąd pasów bezpieczeństwa.
Może ktoś ma pojęcie dlaczego nie mam wejścia do AIRBAG rzy pomocy Polskiego VAGa 4.9 a VWTool nie ma z tym najmniejszego problemu?
Może ktoś ma pojęcie dlaczego nie mam wejścia do AIRBAG rzy pomocy Polskiego VAGa 4.9 a VWTool nie ma z tym najmniejszego problemu?
jest pare przyczyn tego: jedna szybkosc transmisji . dopasowanie stanow napiec komparatora. oprogramowanie protokolu transmisji. w ustawieniach virtualnego portu COM obniz szybkosc transmisji do 4800 bitow na sekunde. jesli nie pomoze to podaj jaki masz typ vaga na jakim ukladzie on chodzi. i jaki masz uklad sepraujacy auto z kompem. a najlepiej zrob fotke zeby szlo przeczytac oznaczenia ukladow i sie dojdzie co tam masz. i zmien program do obslugi na vagcom 311:) jesli nie masz jak go znalezc , to podaj namiar do ciebie to ci wysle pelna wersje i opiske co i jak zajmije to okolo 2 mb
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Ale ja widzę, szczególnie w pierwszym poście z marca, komunikat o braku włączonego zapłonu - to co prawda oczywistość, ale czy o tym Koledzy pamiętają? Tylko czemu w takim razie z silnikiem się dało połączyć...
Ostatnio zmieniony ndz kwie 18, 2010 14:29 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 112 gości