Jakie zegary do Jetty w wersji amerykaniec?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jakie zegary do Jetty w wersji amerykaniec?
Witam. Mam Jettę II 1986r. 1.6D. Sprowadzona kiedyś ze stanów (klima, licznik w milach itp.). Mam teraz silnik po kapitalnym remoncie więc muszę sprawdzać przebiegi - kiedy dotarty, kiedy wymiana płynów itp. Niestety licznik mi wysiadł i liczy tylko prędkość nie liczy niestety przejechanego dystansu. Chcę kupić "nowe" zegary gdzieś na jakimś szrocie lub na allegro ale nie wiem na co zwracać uwagę żeby pasowały. Tyle ich jest - np. na dwie kostki albo na jedną, z zegarkiem - wskazówkowym lub elektronicznym, z obrotomierzem, itd, itp. Ta którą mam w tej chwili jest z zegarkiem z prawej strony(niestety też nie działa), poniżej zegarka (a dokładnie w jego dolnej części - zamiast cyfry 6) jest wskaźnik poziomu paliwa, na środku na dole jest wskaźnik temperatury, na górze na środku jest podświetlana na żółto strzałka czyli tzw. "ekonom" z lewej strony prędkościomierz w milach i km/h też ale takimi małymi literkami. Chciałbym mieć licznik w km/h a nie w milach. Czy w tym modelu można jakoś bezproblemowo mieć obrotomierz i czy trzeba coś w związku z tym przerabiać/dorabiać?
Doradźcie, podpowiedzcie czego szukać i na co zwracać uwagę.
Znalazłem coś takiego: http://moto.allegro.pl/item351661129_li ... iesel.html ale nie ma "ekonoma" no i w porównaniu z moimi zegarami to tutaj wskaźnik paliwa jest na miejscu wskaźnika temperatury a wskaźnik temperatury jest na miejscu "ekonoma".
Doradźcie, podpowiedzcie czego szukać i na co zwracać uwagę.
Znalazłem coś takiego: http://moto.allegro.pl/item351661129_li ... iesel.html ale nie ma "ekonoma" no i w porównaniu z moimi zegarami to tutaj wskaźnik paliwa jest na miejscu wskaźnika temperatury a wskaźnik temperatury jest na miejscu "ekonoma".
Ostatnio zmieniony pn kwie 28, 2008 12:23 przez servet, łącznie zmieniany 2 razy.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
No chyba nie do końca z tym indeksem to prawda, bo jak licznik był w milach, to miał inny indeks, niż te co są w km. Tylko teraz nie wiadomo czym zastąpić licznik w milach.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Niech zobaczy jaki indeks ma jego odpowiednik silnika a raczej skrzyni na wersje europejską i po problemie
Ostatnio zmieniony śr kwie 30, 2008 02:15 przez grandi, łącznie zmieniany 1 raz.
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Przecież o tym pisałem -thebishop pisze: to jest właśnie indeks. ciężko będzie ci chyba znaleźć zegary z takim indeksem. Ale jak masz skrzynie 4S i koła w granicach 195/50 R15 to podejdzie ci 950
Jeżeli servet kupiłby licznik o tym samym indeksie, czli 1540, to ten licznik również byłby w milach.Lipek81 pisze:bo jak licznik był w milach, to miał inny indeks, niż te co są w km
Jeżeli chce mieć w km, to musi kupić licznik o innym indeksie. I tu jest włąśnie problem - na co to zamienić.
Z tym indeksiem 950 przy skrzyni 4S też nie do końca prawda - ja mam przy skrzyni 4S licznik z indeksem 935 (silnik 1.6 PN) - i wszystko dobrze pokazuje. Moim zdaniem w jego przypadku (jeżeli ma skrzynię 4S) najbezpieczniej kupić jednak licznik 950 i jeżeli będzie kłamał, to zmienić zębatkę w skrzyni, na końcu linki od prędkościomierza.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
schylić sie pod auto, odnaleźć pole numerowe skrzyni i przeczytać
numer ma wybity
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Albo w bagażniku pewnie masz wklejke i tam jest napisane. 4S to określenie skrzyni biegów. Ogólnie to jest tak, że masz kilka typów skrzyń - np. 020, 084 itd. Każda ze skrzyń danego typu ma taką samą budowę, z zewnątrz wygląda tak samo, ale różni się przełożeniami na poszczególnych biegach i na przekładni głównej. Stąd konkretny model skrzyni określany jest innym oznaczeniem - np. 4S.
To tak samo, jak z silnikami - wszystkie diesle w mkII miały pojemność 1600, ale były ich różne rodzaje - JR, SB itd. bo różniły się np. tym, czy miały turbinę, czy nie.
To tak samo, jak z silnikami - wszystkie diesle w mkII miały pojemność 1600, ale były ich różne rodzaje - JR, SB itd. bo różniły się np. tym, czy miały turbinę, czy nie.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
Odgrzebuję temat po prawie roku - pisałem sobie przez ten czas kilometry "z grubsza" na kartce ale już mnie to wkurza. Znalazłem w bagażniku etykietę z oznaczeniami. Może ktoś z was rozszyfruje te oznaczenia. Po lewej stronie są "opcje" a po prawej wydrukowane oznaczenia, tyle że oznaczenia są nie dokładnie na wprost opcji może ktoś będzie w stanie dopasować.
Jest tak:
1. SORT NR i jakiś długi numer 1024 27 5-0863 UB
2. TYP/TYPE i mniej więcej na przeciwko jest coś takiego: WVWGG016 0 FW785266
3. ENG. CODE/TRANS. CODE i tu jest na pewno 167 a dalej chyba EF2 (to pewnie o to chodzi)
4. PAINT No./INTERIOR i LA8V i dalej chybaBG (kolorki nadwozia/ wnętrza)
5. OPTIONS i symbol D01 D82 573
Wychodzi na to że oznaczenie skrzyni to EF2 ale tak jak pisałem wcześniej te nadrukowane oznaczenia nie są dokładnie na wprost więc nie jestem pewien czy właściwie przyporządkowałem.
Czy ktoś może z tego wywnioskować jaką mam skrzynię biegów i jaki do niej mogę dokupić licznik w km/h (z jakim indeksem) żeby mi nie przekłamywał?
Jest tak:
1. SORT NR i jakiś długi numer 1024 27 5-0863 UB
2. TYP/TYPE i mniej więcej na przeciwko jest coś takiego: WVWGG016 0 FW785266
3. ENG. CODE/TRANS. CODE i tu jest na pewno 167 a dalej chyba EF2 (to pewnie o to chodzi)
4. PAINT No./INTERIOR i LA8V i dalej chybaBG (kolorki nadwozia/ wnętrza)
5. OPTIONS i symbol D01 D82 573
Wychodzi na to że oznaczenie skrzyni to EF2 ale tak jak pisałem wcześniej te nadrukowane oznaczenia nie są dokładnie na wprost więc nie jestem pewien czy właściwie przyporządkowałem.
Czy ktoś może z tego wywnioskować jaką mam skrzynię biegów i jaki do niej mogę dokupić licznik w km/h (z jakim indeksem) żeby mi nie przekłamywał?
mam jette w wersji US byl licznik w milach 1540 indeks to jest odpowiednik na km/h 950 sprawdzalemservet pisze:Odgrzebuję temat po prawie roku - pisałem sobie przez ten czas kilometry "z grubsza" na kartce ale już mnie to wkurza. Znalazłem w bagażniku etykietę z oznaczeniami. Może ktoś z was rozszyfruje te oznaczenia. Po lewej stronie są "opcje" a po prawej wydrukowane oznaczenia, tyle że oznaczenia są nie dokładnie na wprost opcji może ktoś będzie w stanie dopasować.
Jest tak:
1. SORT NR i jakiś długi numer 1024 27 5-0863 UB
2. TYP/TYPE i mniej więcej na przeciwko jest coś takiego: WVWGG016 0 FW785266
3. ENG. CODE/TRANS. CODE i tu jest na pewno 167 a dalej chyba EF2 (to pewnie o to chodzi)
4. PAINT No./INTERIOR i LA8V i dalej chybaBG (kolorki nadwozia/ wnętrza)
5. OPTIONS i symbol D01 D82 573
Wychodzi na to że oznaczenie skrzyni to EF2 ale tak jak pisałem wcześniej te nadrukowane oznaczenia nie są dokładnie na wprost więc nie jestem pewien czy właściwie przyporządkowałem.
Czy ktoś może z tego wywnioskować jaką mam skrzynię biegów i jaki do niej mogę dokupić licznik w km/h (z jakim indeksem) żeby mi nie przekłamywał?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 183 gości