RP jakie powinny byc napiecia / pomierzylem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- zajac
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2492
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
- Lokalizacja: krakow,skarzysko
- Kontakt:
RP jakie powinny byc napiecia / pomierzylem
witam
chodzi oczywiscie o rp'ka
jutro chcialem posprawdzac pare rzeczy w aucie i mam pytanko
jakie powinno byc napiecie na kabelkach od wtryskiwacza na włączonym zaplonie
ktory kabel we wtyczce ecu sprawdzic czy sygnaly (zasilanie benzyny) wchodza i wychodza z ecu i tez jakies inne moze o ktorych nie wiem
gdzie powinna byc podlaczona masa ktora jest przykrecona z jednej strony przy pokrywie zaworow
to wszystko mnie interesuje bo cos odcina mi wtrysk paliwa i auto na postoju poprostu gasnie jakbym wyjal kluczyk ze stacyjki a podczas jazdy raz jedzie raz sie zmula (rozlacza i zalacza sie zasilanie paliwem) i co jakis czas zdarza sie ze jak zgasze cieple auto to potem nie chce zapalic do ostygniecia
chodzi oczywiscie o rp'ka
jutro chcialem posprawdzac pare rzeczy w aucie i mam pytanko
jakie powinno byc napiecie na kabelkach od wtryskiwacza na włączonym zaplonie
ktory kabel we wtyczce ecu sprawdzic czy sygnaly (zasilanie benzyny) wchodza i wychodza z ecu i tez jakies inne moze o ktorych nie wiem
gdzie powinna byc podlaczona masa ktora jest przykrecona z jednej strony przy pokrywie zaworow
to wszystko mnie interesuje bo cos odcina mi wtrysk paliwa i auto na postoju poprostu gasnie jakbym wyjal kluczyk ze stacyjki a podczas jazdy raz jedzie raz sie zmula (rozlacza i zalacza sie zasilanie paliwem) i co jakis czas zdarza sie ze jak zgasze cieple auto to potem nie chce zapalic do ostygniecia
Ostatnio zmieniony sob kwie 26, 2008 22:59 przez zajac, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
Polecam jak nie masz książkę w pdf-ie "Sam naprawiam VW Golf II 1.6,1.8". W niej jest wiele informacji m.in. jak dobrze pamiętam sprawdzanie napięć, o które pytasz. Tak z głowy to mało kto będzie wiedzieć.
http://rapidshare.com/files/10983313/golf_1_6-1_8.rar
Jak nie masz konta premium na rapidzie to mogę wrzucić na jakiś darmowy hosting plików tą książkę aby Ty i inni mogli bezproblemowo pobrać.
http://rapidshare.com/files/10983313/golf_1_6-1_8.rar
Jak nie masz konta premium na rapidzie to mogę wrzucić na jakiś darmowy hosting plików tą książkę aby Ty i inni mogli bezproblemowo pobrać.
- zajac
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2492
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
- Lokalizacja: krakow,skarzysko
- Kontakt:
nie napisalem ze to dzieje sie na benzynie a na LPG chodzi jak ta lalawedr pisze:jeśli odcina-to raczej zapłon, komp na końcu. Cewka?
posty homskyego czytalem nie ma tam wszystkich danych
gailbraith dzieki
piotr2 bardzo chetnie przyjme materialy zajac109@wp.pl
Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
- wedr
- Mały gagatek
- Posty: 73
- Rejestracja: wt wrz 11, 2007 11:27
- Lokalizacja: Poznań, Wrocław
- Kontakt:
Wiem, wiem, chodziło mi o dane zawarte w kojarzonym temacie, a nie o temat..zajac pisze:nie napisalem ze to dzieje sie na benzynie a na LPG chodzi jak ta lala
Ale nie sprawdzałem, czy są kompletne dane.
Ostatnio zmieniony sob kwie 26, 2008 07:40 przez wedr, łącznie zmieniany 1 raz.
poszly 2 mele,jeden pusty drugi z zalacznikiemzajac pisze: bardzo chetnie przyjme materialy
[ Dodano: Sob Kwi 26, 2008 08:14 ]
7 MB danych
[ Dodano: Sob Kwi 26, 2008 08:15 ]
bo gazownicy ruszaja potencjometr przepustnicy przy reg gazu.izajac pisze:dzieje sie na benzynie a na LPG chodzi jak ta lala
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
nie slyszalem jeszcze zeby gazownicy ruszali TPS i nie znam powodu dlaczego mieeli by to niby robic
moze ty znasz powod i sie podzielisz
zajac podal mi bledy jakie pokazuje mu ECU i wyglada na to ze jest uszkodzony krokowiec i zautko sie zalewa
bledy o ile pamietam to
brak sygnalu predkosci obrotowej
przelacznik przepustnicy
bogata mieeszanka
na maila dostal info co i jak sprawdzic i zobaczymy co sie okaze
[ Dodano: 26 Kwi 2008 08:42 ]
zajac kup spray KONTAKT60 -dostepny w sklepach elektronicznych za ok 20 zl- i spryskaj wsztstkie styki w zlaczach przy silniku, ecu i przy przekaznikach - moze masz poprostu gdzies zasniedziale koncowki
mozesz tez sprawdzic wtryskiwacz czy jeest dobry
sciagnij ten plastik ktory doprowadza powietrze z filtra do przepustnicy, odpal silnik i patrz na wtryskiwacz. Powinin puszczac mgielke a nie lac paliwo, podczas schodzenia z wyzszych obrotow powinien niepodawac paliwa, po zgaszeniu silnika nie powinno z nieego kapac (dopusczalne sa 2 krople w ciagu minuty)
moze ty znasz powod i sie podzielisz
zajac podal mi bledy jakie pokazuje mu ECU i wyglada na to ze jest uszkodzony krokowiec i zautko sie zalewa
bledy o ile pamietam to
brak sygnalu predkosci obrotowej
przelacznik przepustnicy
bogata mieeszanka
na maila dostal info co i jak sprawdzic i zobaczymy co sie okaze
[ Dodano: 26 Kwi 2008 08:42 ]
zajac kup spray KONTAKT60 -dostepny w sklepach elektronicznych za ok 20 zl- i spryskaj wsztstkie styki w zlaczach przy silniku, ecu i przy przekaznikach - moze masz poprostu gdzies zasniedziale koncowki
mozesz tez sprawdzic wtryskiwacz czy jeest dobry
sciagnij ten plastik ktory doprowadza powietrze z filtra do przepustnicy, odpal silnik i patrz na wtryskiwacz. Powinin puszczac mgielke a nie lac paliwo, podczas schodzenia z wyzszych obrotow powinien niepodawac paliwa, po zgaszeniu silnika nie powinno z nieego kapac (dopusczalne sa 2 krople w ciagu minuty)
- zajac
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2492
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
- Lokalizacja: krakow,skarzysko
- Kontakt:
dzieki panowie za materialy
agrala wtryskiwacz sprawdzalem mam 3 rozne pierscienie z wtryskiwaczem jeden jest nowy i wszystkie podaja mgielke i z nich nie kapie
jak auto chodzi na benzynie i dawalem mu gazu patrzac na wtryskiwacz chodzi jak powinien i w pewnym momencie paliwo poprostu nagle przestaje leciec
posprawdzalem napiecia i opory i ma sie to tak :
czujnik temperatury niebieski opor na cieplo 274 ohmy 5v zasilanie
piny na wtyczce ECU 5,6,11,25 maja mase
piny na wtyczce skrajne z lewej maja mase na zaplonie , z prawej jeden ma mase a drugi po podlaczeniu do aku zamiast ponad 12v jak inne pokazuje 1,76 v
TPS
nie wiem dokladnie czy zrobilem tak jak powinno sie zrobic w kazdym badz razie silniczek cos sie ruszyl jak zdjalem wtyczke
i miedzy pinami 1 i 2 na przepustnicy zamknietej jest 1v na otwartej 4,8v
miedzy pinami 1 i 4 0,02v na zamknietej i 4,50v
po podlaczeniu wtyczki siliczek znow sie ruszyl wiec zmierzylem dla pewnosci drugi raz i wyszlo miedzy pinami 1 i 2 na zamknietej przepustnicy 1,53 v na otwartej 4,84
miedzy pinami 1 i 4 na zamknietej 0,02v i na otwartej 4,5 v
zmierzylem tez halla ale nie wiem czy dobrze w 2 pinach od strony skrzyni biegow jest napiecie w 3 nie ma
po resecie kompa silnik zapala chodzi ladnie rowno po chwili zaczyna lekko skakac i zaraz gasnie potem juz ciezko zapala i przerywa albo odrazu gasnie
agrala wtryskiwacz sprawdzalem mam 3 rozne pierscienie z wtryskiwaczem jeden jest nowy i wszystkie podaja mgielke i z nich nie kapie
jak auto chodzi na benzynie i dawalem mu gazu patrzac na wtryskiwacz chodzi jak powinien i w pewnym momencie paliwo poprostu nagle przestaje leciec
posprawdzalem napiecia i opory i ma sie to tak :
czujnik temperatury niebieski opor na cieplo 274 ohmy 5v zasilanie
piny na wtyczce ECU 5,6,11,25 maja mase
piny na wtyczce skrajne z lewej maja mase na zaplonie , z prawej jeden ma mase a drugi po podlaczeniu do aku zamiast ponad 12v jak inne pokazuje 1,76 v
TPS
nie wiem dokladnie czy zrobilem tak jak powinno sie zrobic w kazdym badz razie silniczek cos sie ruszyl jak zdjalem wtyczke
i miedzy pinami 1 i 2 na przepustnicy zamknietej jest 1v na otwartej 4,8v
miedzy pinami 1 i 4 0,02v na zamknietej i 4,50v
po podlaczeniu wtyczki siliczek znow sie ruszyl wiec zmierzylem dla pewnosci drugi raz i wyszlo miedzy pinami 1 i 2 na zamknietej przepustnicy 1,53 v na otwartej 4,84
miedzy pinami 1 i 4 na zamknietej 0,02v i na otwartej 4,5 v
zmierzylem tez halla ale nie wiem czy dobrze w 2 pinach od strony skrzyni biegow jest napiecie w 3 nie ma
po resecie kompa silnik zapala chodzi ladnie rowno po chwili zaczyna lekko skakac i zaraz gasnie potem juz ciezko zapala i przerywa albo odrazu gasnie
Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
- zajac
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2492
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
- Lokalizacja: krakow,skarzysko
- Kontakt:
przeastaje podawac i w jednym i drugim przypadkuagrala pisze:wtryskiwacz przestaje podawac na biegu jalowym czy jak dodasz gazu i schodzi z obrotow?
czy przed tym jak odetnie paliwo nie leci go wiecej,silnik pracuje nie rowno
jak auto stoi silnik chodzi rowno na 950 obr i nagle gasnie , podczas jazdy szarpnie i zaczyna zdychac, nagle ozyje pojedzie chwile i znow zdycha
do tego pojawil sie problem z odpalaniem strasznie ciezko zapala albo wogole jak jest cieply
Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 472 gości