dzwoni w katalizatorze

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Rek1n82
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: śr lut 28, 2007 23:34
Lokalizacja: Lubań
Kontakt:

dzwoni w katalizatorze

Post autor: Rek1n82 » pt kwie 25, 2008 20:40

jak w temacie. czy to oznacza ze kat juz ma dosyc i trzeba go usunac?


[img]http://images47.fotosik.pl/671/0a8b08cabcb7436b.jpg[/img]
gg 1022231 tel 792286224

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » pt kwie 25, 2008 20:42

Witam
To oznacza że jest albo pusty albo posiada częściowe ubytki czyli rozlatuje się wkład.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
Rek1n82
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: śr lut 28, 2007 23:34
Lokalizacja: Lubań
Kontakt:

Post autor: Rek1n82 » pt kwie 25, 2008 20:56

czyli wek z nim?

[ Dodano: 25 Kwi 2008 20:59 ]
Maćkooo, a co proponujesz zamiast z niego wstawic? http://moto.allegro.pl/item348823388_tl ... oledo.html moze byc?


[img]http://images47.fotosik.pl/671/0a8b08cabcb7436b.jpg[/img]
gg 1022231 tel 792286224

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » pt kwie 25, 2008 21:23

Kurcze trudne pytanie. :D
Jesli wpakujesz taki tlumik moze brzeczec dalej. Niestety nie probowałem.
Jesli wpakujesz kata bedzie ciszej , ale kat = spadek mocy.
Wybór pozostawiam tobie.
Aha uwazaj bo śruby od kata tzreba ciąć zazwyczaj- sa zapieczone.
Niestety po skreceniu moga wystepowac nieszczleności, wiec albo silikon albo jakis odpowiednik. Wiec uwazaj. :D


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » pt kwie 25, 2008 21:27

jak kat zaczal juz sie rozwalac od srodka, to wytnij go. Zawartosc sprzedaj (nie oddawaj mechanikowi i nie wyrzucaj)

Ja wywalilem kata i wstawilem rure w jego miejsce. Auto nie stalo sie glosniejsze, a nawet cichsze, bo juz nic mi w srodku nie lata i nei pryka :chytry:



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pt kwie 25, 2008 21:46

Wkłady się wypalają , a nie puka Ci o ta osłonę kata?


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
silent_rob
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 852
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: silent_rob » pt kwie 25, 2008 22:54

dokladnie a moze miedzy oslone ( o ile jest ) a kat , wpadl ci kamyk czy cos


Obrazek

Awatar użytkownika
Rek1n82
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: śr lut 28, 2007 23:34
Lokalizacja: Lubań
Kontakt:

Post autor: Rek1n82 » pt kwie 25, 2008 23:31

a wiecie ze nawet nie popatrzylem. troche niski byl kanal i caly uklad goracy a nie moglem dluzej stac :/ ale odglos taki jakby stukalo w srodku
Ostatnio zmieniony pt kwie 25, 2008 23:32 przez Rek1n82, łącznie zmieniany 1 raz.


[img]http://images47.fotosik.pl/671/0a8b08cabcb7436b.jpg[/img]
gg 1022231 tel 792286224

Awatar użytkownika
syngin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: czw paź 05, 2006 11:30
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: syngin » sob kwie 26, 2008 12:58

ten metaliczny dźwięk o którym piszesz wskazuje tylko na objaw zużytego katalizatora, w środku jest kawałek tego wkładu i przy włączonym silniku katalizator wydobywa z siebie ten dźwięk.
Wymiana katalizatora na nowy albo "katalizatoro-podobny" pomoże.
Miałem ten sam przypadek.



Buli fan VW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 16:30
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Buli fan VW » sob kwie 26, 2008 13:29

Jeśli faktycznie wkład się rozsypał to nie już nic mu nie pomoże.
Możesz jednak zawsze zamienić go na uniwersalny katalizator dobrany do pojemności silnika. Są znacznie tańsze od oryginalnych a w niczym im nie ustępują.
Pozdrawiam!


PozdraVWiam!

kanius1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: wt kwie 22, 2008 10:06
Lokalizacja: KATOWICE (Brynów-Ligota-Centrum)
Kontakt:

Post autor: kanius1 » sob kwie 26, 2008 14:15

jeśli tłucze się w środku to masz po katalizatorze, ja w poprzednim vw jak mi kat. umarł wpakowałem strumienice wyglądająca jak katalizator. Silnik mniej był obciążony na przeglądzie tech. nikt mi sie nie dowalał ze nie mam kat. i wszystko grało a co najważniejsze finansowo nie popłynąłem tak jak bym miał np kata kupować :)
50zł + 30 wymiana i masz po temacie
Obrazek
Ostatnio zmieniony sob kwie 26, 2008 14:18 przez kanius1, łącznie zmieniany 1 raz.


[size=200][b]Bear Lock do VW[/b][/size] - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1896184#1896184

Awatar użytkownika
robertto84
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: śr lis 21, 2007 12:40
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Re: dzwoni w katalizatorze

Post autor: robertto84 » sob kwie 26, 2008 14:19

Rek1n82 pisze:jak w temacie. czy to oznacza ze kat juz ma dosyc i trzeba go usunac?
A ja Ci napisze jak ja zrobiłem. Kawałkiem druta czy metalu rozwaliłem do końca to co tam jest w środku, żeby nie brzęczało i założyłem s powrotem. Może i śmigam bez katalizatora ale bez zbędnych kosztów problem rozwiązany :)
Ostatnio zmieniony sob kwie 26, 2008 14:21 przez robertto84, łącznie zmieniany 1 raz.


Moja dwójeczka ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=164533

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » ndz kwie 27, 2008 16:13

Po co od razu kupować jakieś tłumiki? U mnie też coś się tłukło - okazało się, że osłona od kata odczepiła się z tyłu - pojechałem do mechanika, pospawał i było dużo lepiej, ale dalej troszkę brzęczało. Pojechałem jeszcze raz - powiedział, że trzeba wyciąć osłonę kata - wyciął i spokój.
Jeżeli to nie pomoże, no to wtedy możesz pomyśleć o wymianie kata itp. ale najpierw sprawdź najprostsze rzeczy.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 280 gości