Zwiekszenie mocy RP

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mar_ek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 19:53
Lokalizacja: RKL/RZ
Kontakt:

Zwiekszenie mocy RP

Post autor: mar_ek » pt kwie 25, 2008 11:23

Witam!!!

Mam zamiar robić remont mojego RP'ka i chciałbym od razu przy tym podnieść trocheje go moc. Planuję:

- plantowanie głowicy,
- wałek od ADY lub GX ( który bedzie lepszy według was),
- może jakiś wirusik w kompie,
- no i wymiana pierścieni i takich tam pierdółek,

Co mogę jeszcze zrobić proszę o pomoc

pozdrawiam Marek



Awatar użytkownika
slimak20
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: śr maja 09, 2007 22:27
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: slimak20 » pt kwie 25, 2008 11:50

mar_ek pisze:Mam zamiar robić remont mojego RP'ka i chciałbym od razu przy tym podnieść trocheje go moc. Planuję:
hehehe :bigok:

RP to nierozwojowy silnik(przynajmniej malymi budrzetami go nie zrobisz) .planowanie glowicy nic mu nieda tym bardziej zmiana walka od ADY.
mar_ek pisze:no i wymiana pierścieni i takich tam pierdółek,
Lepiej wymien te pierscienie i *#cenzura#* jak piszesz i daj silnikowi spokuj.!!! jesli prosi sie o remont to zrob mu remont i tyle.
mar_ek pisze:- może jakiś wirusik w kompie,
kup sobie TDika i go wirusuj :grin:

[ Dodano: 25 Kwi 2008 11:52 ]
P.S. Poczytaj sobie dział "Speed" i sie dowiesz duzo o kreceniu RPka


VW=bezawaryjność>>szyk>>styl;)

Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » pt kwie 25, 2008 12:21

lepiej kup sobie kr za pare groszy i jemu zrob remont

kiedys jakis koles mi opowiadal ze wgrali program/czy cos tam modul zmienili (nie znam sie na tym) do ecu rp'ka i niby cos jezdzil lepiej ale za cholre nie chcial zaplac jak bylo chlodniej
Ostatnio zmieniony pt kwie 25, 2008 13:31 przez zajac, łącznie zmieniany 1 raz.


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pt kwie 25, 2008 12:46

mar_ek pisze:- plantowanie głowicy,
z ogrodkiem sie chyba pomyliles :)
mar_ek pisze:wałek od ADY lub GX
ja mam ADY i moze cos zrypalem z rozrzadem albo zapłonem ale czuje ze lepiej jedzie w wyzszych obrotach , na IV biegu mialem 180 km /h na gazie :) z kumplem na pokladzie. Wiem ze to moze byc dziwne ale nawet jak licznik oszukuje to i tak niddy mu sie nie udało ( no raz mialem 190 w 3 osoby tez licznikowe na IV , ale wtedy rozrzad przestawiony był, dołem masaka nie chcial jechac , ale góra jak dzikus rwał, zmieniłem pasek , ustawilem jak powinno byc i czar prysł) teraz dół jest ok i góra tak pisalem troszke lepiej :) przyspiesza od 3,5- 4 tys jak nigdy :D
ale zgodze sie z przedmowcami ze zeby uzyskac jakies widoczne efekty w RP to jes jeden sposób, zmienic silnik! to jest silnik idiotoodporny i pancerny, ma jezdzic, pracowac i sie nie psuc! swojemu wymieniłem szklaneczki przy przebiegu 300 tys i mam nadzieje ze jeszcze pojezdzi i moze jescze komus posłuzy :) ale teraz przynajmniej serce mi sie nie kraje jak odpalam zimne autko :D
zajrzyj do Speed , tam jest opisane co mozna zrobic z tym silnikiem, niewiele mozna,za duzo pieniedzy , wiec sie nieeee ooooplaaacaaaa. Wsadz cos mocniejszego jedyna rada :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 394 gości