[Only Diesel] Prosze o rade, pomoc, sugestie-Golf 1.6 TD

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

wisienka0401
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn lis 22, 2004 00:16
Lokalizacja: Wawa

[Only Diesel] Prosze o rade, pomoc, sugestie-Golf 1.6 TD

Post autor: wisienka0401 » wt wrz 27, 2005 23:09

Witam.
Odrazu zaznacze, ze prosze tylko o rady osob, ktore z dieslem przeszly wiele i wiedza o czym pisza. Zwiazane jest to z tym ze przeczytalem juz kilkadziesiat postow "specjalistow" od diesla no i naprawde nie wiedzialem czy plakac czy sie smiac.
Problem jest nastepujacy: Silniczek JR w wersji gofika II z 84 roku (z tego roku juz prawie nic nie ma w tym samochodzie :) Silnik jest po prawdziwej generalce. Wymienione doslownie wszystko, lacznie z nowa glowica. Z tym nie ma zadnego problemu wszystko dziala przejechane juz ponad 12000 tysiecy i niestety padla pompa wtryskowa :( Ale pompa jest juz po całkowitej regenracji, noweczka mozna powiedziec. I od momentu gdy mam zregenerowana pompre zalozona na silniku pojawil sie problem i to dosc niebezpeiczny problem. Otoz w momencie szybkiego przyspieszanie dzieje sie rzecz niezwykla otoz, dzieje sie cos takiego jak w samochodzie na gaz, gdy zabraknie gazu, silnik nie wkreca sie na obroty, wrecz hamuje. Zeby bylo smieszniej pojawia sie to na drugim biegu przy okolo 40-50 km/h i na 3 przy okolo 80 km/h. Najsmieszniejsze jest to ze wystarczy wcisnac sprzeglo i puscic a silnik zaczyna znowu ciagnac i ciagnie juz do konca.
Myslalem ze to cos ze sprzeglem, ale wczesniej nic nie bylo a jak wyzej napisalem wszystko juz zostalo wymienione, sprzeglo nowe, wczesniej nie bylo problemow. Po zregenerowaniu tej pompy zaczelo sie to dziac. Odrazu ucinam sugestie na temat turbiny, takze po regenracji i takze nic sie z nia takiego nie dzialo od 12000. Prosze o jakies sugestie, byc moze ktos z Was spotkal sie juz z taka usterka.
Przychodzi mi na mysl jedna rzecz, byc moze podczas regeneracji pompy za mocno zostala dokrecona listwa w pompie i zawiesza otwarcie zaworkow w pompie. Pompa byla regenerowana w bardzo dobrym warsztacie wiec zadnej maniany napewno nie zrobili (moi znajomi).
Prosze o wszelkie madre sugestie, bo bardzo mnie to martwi. Wsadzilem juz w niunie tyle pieniazkow ze moglbym za to 3 takie kupic ale mam ogromny sentyment do tego samochodziku i chcialbym sie pozbyc juz tego problemu, dodam, ze jest on dosc niebezpieczny - ostatnio wyprzedzalem samochod na trasie i zgadnijcie jak czlowiek reaguje gdy nagle w polowe drugiego samochodu zaczyna sie taka sytuacja a z drugiej strony leci rozpedzony tir - nikomu nie zycze.
Ps. Remont silnika i wszystkie prace w samochodzie wykonuje sam na warsztacie, wiec troszke sie na tym znam, dlatego prosze o rady osob ktore takze posiadaja dosc znaczna wiedze w dziedzinie diesli.
Pozdrawiam.



endriu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: ndz lis 07, 2004 14:57
Lokalizacja: bogatynia
Kontakt:

Post autor: endriu » śr wrz 28, 2005 22:28

też jestem mechanikiem i też jestem przywiązany do swojej audi 1,6td/86r.mam ją już 10 lat i wszystko robię sam .typowym dieslowcem nie jestem ale jeśli nikt nie kwapi się to spróbuję coś zasugerować.podaj mu zasilanie z pominięciem zbiornika paliwa i się przejedz,po drugie sprawdz manometrem ciśnienie turbiny w czasie jazdy-zegar do kabiny i jazda /trzeci bieg i kita/może coś pokaże w momencie zadławienia.



dukem
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt lis 30, 2004 14:46

Post autor: dukem » śr wrz 28, 2005 23:48

Ja moze jakims super specem nie jestem ale jednak bym szukal czegos w pompie...moze regulacja...a moze tak jak mowisz z tym zaworem (moze jest za mocno dokrecony a moze o cos ociera)...filtra bym sie nie czepial i doplywu paliwa tez skoro potem po zmianie obrotow silnik daje sobie rade...



wisienka0401
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn lis 22, 2004 00:16
Lokalizacja: Wawa

Post autor: wisienka0401 » czw wrz 29, 2005 21:30

Regeneracja Pompy kosztowała mnie 450 zl. Oczywiscie ze wymienilem filtr paliwa oraz cale przewody ukladu paliwowego. tak jak napisalem to sie zaczelo dziac po zalozeniu pompy a wszystkie inne czesci byly wymienione wczesniej.



dukem
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt lis 30, 2004 14:46

Post autor: dukem » czw wrz 29, 2005 21:43

Moze jednak dac ta pompe do tych samych magikow i niech jeszcze raz ja dokladnie obejrza...bo wychodzi na to ze to jednak pompa...nie mowie ze cos zrobili zle bo sie na tym nie znaja tylko ze przez przypadek mogli czegos nie dokrecic albo cos dokrecic za mocno...



bendzel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pt wrz 30, 2005 20:50
Lokalizacja: Polska

Post autor: bendzel » pt wrz 30, 2005 22:16

jesli masz pojęcie to zarówno wiesz ze pompy rotacyjne faktycznie nie mają listwy, ale jeśli sam zabierałeś się do tego mając takie informację jakie sądze to sprawdź rozrząd



dukem
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt lis 30, 2004 14:46

Post autor: dukem » pn paź 03, 2005 20:49

A za ile sie da? :chytry:



wisienka0401
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn lis 22, 2004 00:16
Lokalizacja: Wawa

Post autor: wisienka0401 » pn paź 03, 2005 21:24

Pompa siadla poniewaz brala lewe powietrze,zostalo zrobienie lozyskowanie pompy kolego najdrozszy i nie mow czego sie nie da zrobic a co da. A o cenach nie mamy co dyskutowac, to jes moj prywatny temat. Co do problemu juz zostal rozwiazany. Dziekuje wszystkim za odpowiedzi.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 386 gości