co z katem po sprowadzeniu jezeli seryjnie go nie mial?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
co z katem po sprowadzeniu jezeli seryjnie go nie mial?
no wlasnie, jak to jest? autko z niemiec, 8v seryjnie bez kata, teraz ma Gkat, aktualny TUV,
1.czy mozna takie auto bez problemow u nas zarejestrowac?
2. czy na przegladzie tzw. posprowadzeniowym sprawdzaja czy to ten silnik co w papierach tzn nr silnika i symbol? bo teraz siedzi w nim 1,8 8v a wczesniej to byl GT czyli monojetronic, nie ma tego w niemieckim dowodzie
3 czy w briefie jest wpisanz nr silnika?
bede wdzieczny za wszelka pomoc, dzieki
1.czy mozna takie auto bez problemow u nas zarejestrowac?
2. czy na przegladzie tzw. posprowadzeniowym sprawdzaja czy to ten silnik co w papierach tzn nr silnika i symbol? bo teraz siedzi w nim 1,8 8v a wczesniej to byl GT czyli monojetronic, nie ma tego w niemieckim dowodzie
3 czy w briefie jest wpisanz nr silnika?
bede wdzieczny za wszelka pomoc, dzieki
- blackwhite
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: ndz sie 07, 2005 14:51
- Lokalizacja: Dumfries
- Kontakt:
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
samochod od znajomego jest wiec przekretu sie nie boje, nie wiem czemu nie ma w zasadzie ale to mechanik jest wiec sadze ze ma znajomosci w jakiejs niemieckiej stacji kontroli pojazdow, nie zglaszal wymiany silnika bo by mu podatek przysrali taki ze by sie nie oplacalo nim jezdzic, buda jest od golfa gt boston, silnik 8v 112 koni, szkam gti 16v ale nie ma tu ciekawych wiec chvba wezme tego 8v, silnik kosa kompresja 9,10,10,10, buda walona ale malo chce za niego, tylko bede musial kombinowac z rejestracja jak wroce, jesli sie zdecyduje, ma tez ladne felgi i zawias (chyba KONI), magiel na wymiane bo cieknie, i zimowki, sadze ze za 300 Eur pojdzie, oplaty tez mi odejda bo na jego blachach przyjade, dzieki za pomoc, pozdrawiam
- igor002
- Marysiakra
- Posty: 1050
- Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
- Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
- Kontakt:
skłądaków juz nie rejestrują...sas_gti pisze:samochod od znajomego jest wiec przekretu sie nie boje, nie wiem czemu nie ma w zasadzie ale to mechanik jest wiec sadze ze ma znajomosci w jakiejs niemieckiej stacji kontroli pojazdow, nie zglaszal wymiany silnika bo by mu podatek przysrali taki ze by sie nie oplacalo nim jezdzic, buda jest od golfa gt boston, silnik 8v 112 koni, szkam gti 16v ale nie ma tu ciekawych wiec chvba wezme tego 8v, silnik kosa kompresja 9,10,10,10, buda walona ale malo chce za niego, tylko bede musial kombinowac z rejestracja jak wroce, jesli sie zdecyduje, ma tez ladne felgi i zawias (chyba KONI), magiel na wymiane bo cieknie, i zimowki, sadze ze za 300 Eur pojdzie, oplaty tez mi odejda bo na jego blachach przyjade, dzieki za pomoc, pozdrawiam
Mk3 GTI 16V ABF
- blackwhite
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: ndz sie 07, 2005 14:51
- Lokalizacja: Dumfries
- Kontakt:
za jakiś miesiąc nr silnika znika jako cecha identyfikacyjna-to pewne choć nie podano jeszcze szczegółów,ale w szczególności będzie dotyczyło I rej .w polsce.brief nie zawiera nr.silnika ale zawiera jego pojemność ,moc i obroty.
[ Dodano: Wto Wrz 27, 2005 10:00 pm ]
dodam jeszcze że nigdzie nie jest napisane że pojazd ma mieć kata,silnik ma spełnić normę spalin i to jest najważniejsze,druga sprawa że bez sprawnego kata i sondy jest to niełatwe.
[ Dodano: Wto Wrz 27, 2005 10:00 pm ]
dodam jeszcze że nigdzie nie jest napisane że pojazd ma mieć kata,silnik ma spełnić normę spalin i to jest najważniejsze,druga sprawa że bez sprawnego kata i sondy jest to niełatwe.
Ale z katem sprawa wyglada tak ze jezeli silnik seryjnie mial katalizator to musi go miec caly czas...nie liczac faktu ze wiekszosc ludzi jak im sie katalizator skonczy wspawuje w niego rure...a z norma emisji wcale nie jest tak zle...bo jak silnik jest we wmiare dobrym stanie to da sobie rade i bez katalizatora
od tego roku zmieniły sie przepisy w polsce i silnik jest traktowany juz jako część zamienna czyli jego numery nie są bite do dowodu rejestracyjnego.
zapraszam do obejżenia mojego nowego nabytku, Nowe fotki:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557
tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557
tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 281 gości