Zapala się olej na zimnym silniku

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
gedeon77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: wt lis 06, 2007 23:38
Lokalizacja: Czersk

Zapala się olej na zimnym silniku

Post autor: gedeon77 » śr kwie 23, 2008 12:17

Ostatnio mam mały problem z kontrolką oleju która nie gaśnie po odpaleniu silnika.Po przejechaniu ok.1km gaśnie.Sprawdzałem poziom oleju na zimnym silniku i jest go około 8mm więcej ponad normę na bagnecie.Olej jest dość rzadki bo spływa po bagnecie.Słyszałem że to może być przez to że paliwo dostaje się do oleju,ale moje mk2 jeździ tylko na LPG (gaźnik nie podłączony).Zastanawiam się czy wymiana czujnika pomoże czy też wymiana oleju.
Filtr mam filtrona.
Poza wymianami interesuje mnie przyczyna bo wcześniej tak nie było.Olej ma ładny kolorek ale nie znam przebiegu jaki jest na nim zrobiony.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » śr kwie 23, 2008 12:28

gedeon77 pisze:8mm więcej ponad normę na bagnecie
dlaczego ??? dolewałeś oleju ?? czuć go benzyna ?
być mozę benzyna go rozrzedza tym bardziej ze dochodzi jeszcze podwyzszona temp
według wszelkich prawideł to na zimnym silniku jest gęstrzy olej i wytwarza się nieco wyższe ciśnienie doprowadz stan oleju do porządku taki jaki ma byc czujnik bym zostawił w spokoju zmienił bym olej i filtr na MANA



Awatar użytkownika
gedeon77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: wt lis 06, 2007 23:38
Lokalizacja: Czersk

Post autor: gedeon77 » śr kwie 23, 2008 12:33

No nie czuć benzyną i go nie dolewałem.
Na Pb nie chodzi,czy LPG może mieć też taki wpływ?
Jak to się dzieje że paliwo dostaje się do oleju?Przez pierścienie?
No planuję kupić filtr MANA i olej Castrola minerał bo nie wiem jakim jest teraz zalany.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » śr kwie 23, 2008 13:23

wymień olej i filtr a póżniej sie będziesz martwił o pierścienie :bajer:



Awatar użytkownika
gedeon77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: wt lis 06, 2007 23:38
Lokalizacja: Czersk

Post autor: gedeon77 » śr kwie 23, 2008 13:27

będzie dobry czy to jakaś lipa i w środku olej z beczki?



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » śr kwie 23, 2008 13:29

ja bym był ostrożny z tego typu ofertami



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » czw kwie 24, 2008 11:58

jak nie znasz przebiegu to zacznij od wymiany oleju i filtra
tu masz podobny topik
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=164447


TDPower

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 156 gości