Gaśnie podczas jazdy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
luksIV
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: ndz mar 30, 2008 22:44
Lokalizacja: ELE
Kontakt:

Gaśnie podczas jazdy

Post autor: luksIV » wt kwie 22, 2008 00:03

Witam.

Mam taki problem: podczas dojeżdżania do skrzyżowania, świateł itp. i wciśnięcia sprzęgła w celu redukcji biegu do dwójki ciągle gaśnie mi auto.

Czemu tak się dzieje? Czym to jest spowodowane?



Jarek88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:49
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: Jarek88 » wt kwie 22, 2008 00:14

też miałbym takie pytanie...podobno to przepustnica....ale nie wiem

[ Dodano: 22 Kwi 2008 09:30 ]
ma ktoś koncepcje? ile może wziąść mechanik za czyszczenie



Awatar użytkownika
luksIV
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: ndz mar 30, 2008 22:44
Lokalizacja: ELE
Kontakt:

Post autor: luksIV » wt kwie 22, 2008 18:40

ma ktoś jeszcze jakiś pomysł jaki może być powód gaśnięcia auta? (oprócz przepustnicy)



Meduza
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: pn wrz 04, 2006 17:09
Lokalizacja: Francja (jeszcze)

Re: Gaśnie podczas jazdy

Post autor: Meduza » wt kwie 22, 2008 18:47

Witam.

Mam taki problem: podczas dojeżdżania do skrzyżowania, świateł itp. i wciśnięcia sprzęgła w celu redukcji biegu do dwójki ciągle gaśnie mi auto.

Czemu tak się dzieje? Czym to jest spowodowane?


U mnie na dodatek nie chciał więcej odpalić, czasami kilka minut kręciłem.

Ale to był czujnik temperatury bo jej czasami nie wskazywał i chodził jakby na ssaniu. Za nowy bez wymiany zapłaciłem w Opolu 90 z groszami.

Ale czy to taka sama przyczyna jak u ciebie, trudno mi określić.


Dzięki

Awatar użytkownika
Aldek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: ndz sty 21, 2007 13:51
Lokalizacja: Dolsk

Post autor: Aldek » wt kwie 22, 2008 20:13

U mnie też tak było że gasł nawet podczas jazdy potrafił zgasnąć . Do wymiany był czujnik prędkości obrotowej wału . Podłącz się pod kompa .


Aldek

pakob
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 238
Rejestracja: śr cze 01, 2005 14:10

Post autor: pakob » wt kwie 22, 2008 21:11

stawiam na czujnik predkosci obrotowej walu.Mialem taka dolegliwosc u siebie w mk III GTI Edition z 2.0 benzyna.To taki malu czujnik ktory w uproszczeniu zlicza impulsy od krecacego sie walu i przekazuje do sterownika ECU.Przy uszkodzeniu czujnika sterownik glupieje i odcina paliwo,a bez niego nie dzialaja wtryski i tak dalej.Koszt czujnika dobrej jakosci to cos okolo 250 zl.



Awatar użytkownika
leto
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 15:53
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Post autor: leto » wt kwie 22, 2008 21:50

a czy podczas wymiany rozrządu taki czujnik można uszkodzić czy to nie ma nic wspólnego z tym bo to samo mi się dzieje po wymianie rozrządu i wiele innych zachowań zaobserwowałem :blush: :blush:


leto

PietreK84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt sty 01, 2008 14:04
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: PietreK84 » wt kwie 22, 2008 22:04

Podłączam się do tematu.
U mnie wygląda to tak, przy ruszaniu bardzo łatwo gaśnie, muszę dodać na 2000 obrotów i wtedy mam pewność że nie zgaśnie, ale co gorsza jak zgaśnie to jest duży problem z odpaleniem bo kręci i jakby załapywał ale nie chce zapalić przez paręnaście sekund, a co jeszcze gorsze, nie chce tak odpalić przez kolejne kilka odpaleń nawet jak się trochę pojeździ. Komp nie pokazuje żadnych błędów, nie wiem o co chodzi.



Awatar użytkownika
luksIV
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: ndz mar 30, 2008 22:44
Lokalizacja: ELE
Kontakt:

Post autor: luksIV » wt kwie 22, 2008 22:11

u mnie w na szczęście po zgaśnięciu zapala, więc może okaże się że to "tylko" brudna przepustnica.



Awatar użytkownika
leto
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 15:53
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Post autor: leto » wt kwie 22, 2008 22:46

z tym odpalaniem się męczyłem długo miałem przestawiony rozrząd zapłon co mam już zrobione i komputer zmienione zostało oprogramowanie, przepustnica też była czyszczona i było dobrze :okej: ale trzy dni , a teraz mam to co mam odpalić się go da ale pracuje na jeden albo dwa cylindry falują obroty mruga kontrolka check ostatnio dwa razy zgasł na wolnych obrotach i zaświeciła się jeszcze kontrolka epc można zwariować


leto

Awatar użytkownika
luksIV
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: ndz mar 30, 2008 22:44
Lokalizacja: ELE
Kontakt:

Post autor: luksIV » wt kwie 22, 2008 23:32

być może mechanik odwalił niedokładnie robote i dlatego tylko te 3 dni działał. Odwiedź kogoś kto się naprawdę dobrze zna na tym, lepiej jest zapłacić te kilka złotych więcej niż się męczyć.



Awatar użytkownika
looki8329
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 07:32
Lokalizacja: VWlkp

Post autor: looki8329 » pt kwie 25, 2008 19:36

Ja też miałem ten sam problem mk4 1.4 16v.Przy zimnym silniku przy zmianie biegu auto gasło.Działo się tak też od razu po odpaleniu.Gdy silnik się rozgrzał problem znikał.Na początek wymiana filtru paliwa i czujnik temperatury, który był uszkodzony raz działał raz nie.Nic to nie dało.Potem pod kompa,który ponoć nic nie wykazał ale gość wyregulował przepustnicę i obroty bo trochę falowały.TeZ to nic nie dało.Na koniec mechanik powiedział, że mam popękane przewody WN i to może być przyczyną-wymieniłem.Jak na razie jest dobrze, mam nadzieję, że tak zostanie... :grin:

Dodam jeszcze, że gdy silnik zgasł z odpaleniem nie było problemu - palił od razu...
Ostatnio zmieniony pt kwie 25, 2008 19:38 przez looki8329, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 437 gości