Pasek Klinowy za cienki?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
endoen
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: śr mar 28, 2007 12:07
Lokalizacja: Warszawa

Pasek Klinowy za cienki?

Post autor: endoen » pn kwie 21, 2008 18:08

Witam, model golfa to 1,6 pn beznyzna 91r. Po zmianie paska na nowy samochód pojeździł ze 3 dni a potem znowu zaczął piszczeć pasek. Napięcie nie ma znaczenia czy mocno czy lekko piszczy. Przeczytałem na forum że może być wina tego że za cienki, mój ma 10mm, ale i tak już średnio się mieści. Kupie ten 11mm i sprawdzę, ale ciekawi mnie czy to może być też czegoś innego wina. Koleżka z wulkanizacji powiedział mi np że to wina tego że nie ma osłony od dołu na pasek i wilgotny piszczy. A może coś jeszcze?


rozstać się z bałaganem i do codzienności powrót z dodatnim ducha stanem

Awatar użytkownika
harrygo1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 719
Rejestracja: sob mar 04, 2006 01:45
Lokalizacja: Chełmno
Kontakt:

Post autor: harrygo1 » pn kwie 21, 2008 18:16

Kolega dobrze gada.
Sprawdź jeszcze koła czy nie są wyrobione poza tym przed montażem przemyj koła benzyna ekstrakcyjną.



Awatar użytkownika
endoen
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: śr mar 28, 2007 12:07
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: endoen » pn kwie 21, 2008 18:52

chodzi ci o tą wilgoć? to w takim razie każdy golf co wyszedł z fabryki po paru dniach zaczynał piszczeć bo nie montowali w nim tych ochronek od dołu? coś mi się nie chce wierzyć

[ Dodano: 21 Kwi 2008 19:02 ]
do tego koła jakby były wyrobione to by piszczał od razu po zmianie paska a nie po paru dniach nagle?


rozstać się z bałaganem i do codzienności powrót z dodatnim ducha stanem

Awatar użytkownika
koszu_sk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: śr gru 20, 2006 23:12
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: koszu_sk » pn kwie 21, 2008 19:18

Podepnę się, u mnie pasek też popiskuje, mimo ze jest dobrze naciagniety, wymienilem go ze 2 miechy temu po tym jak alternator stanął i dopiero wtedy bylo piszczenie i siwy dym... denerwujące to jest jak cholera, pasek jest taki jak powinien być i niewiem OCB?? Słyszałem ze czasami pomaga zmiana na inna firme, a mam continentala ale cos mi sie niechce w to wierzyc, jakie są domowe metody zwalczania tego pisku?? Słyszalem cos o wosku, ze niby sie naciera pasek woskiem...



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pn kwie 21, 2008 21:49

endoen, koszu_sk, załozcie szersze paski i bedzie ok,
mialem tak samo, taki jak miał byc juz nie dawał rady , koło na alternatorze było juz tak zuzyte ze apsek wchodził jak w masło jak był za wąski, dałęm szerszy , pasek nie wszedł głebiej , nie piszczy i jest ok.
Co do kolesia który powiedzial ze nie masz osłony piszczyo to ma racje , woda nie chlapie od spodu , nie ma zadnego piachu który pozniej sciera szajbki i niszczy paski, ogolnie osłona dobra rzecz. Tylko nie wszystko mozna na jej brak zrzucac, Ludzie jezdza bez osłony i jakos sobie daja rade.
Sprawdzcie sobie jak wygldaja koła na powiedzmy szajbce alternatora, czy te boki kołek sa rowne , czy nie ma zadnych wyzłobien,, bo jak beda wielkie to anwet pasek 11 nie pomoze.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
endoen
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: śr mar 28, 2007 12:07
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: endoen » wt kwie 22, 2008 00:36

czy takie osłonki były montowane seryjnie w jakiś golfach, czy trzeba samemu dorabiać?


rozstać się z bałaganem i do codzienności powrót z dodatnim ducha stanem

gailbraith

Post autor: gailbraith » wt kwie 22, 2008 00:39

Można kupić na Allegro odpowiednio do różnych rodzajów silnika. W standardzie nie przypominam sobie aby były.

Przykładowo http://moto.allegro.pl/item344850050_os ... azja_.html
Ostatnio zmieniony wt kwie 22, 2008 00:41 przez gailbraith, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
endoen
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: śr mar 28, 2007 12:07
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: endoen » wt kwie 22, 2008 11:27

duża rzecz, myślałem o czymś mniejszym na sam pasek klinowy;> ato nawet nie wiem jak się będzie trzymać i jaka żywotność, ktoś to użytkował już?


rozstać się z bałaganem i do codzienności powrót z dodatnim ducha stanem

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » wt kwie 22, 2008 11:31

endoen, ja mam takie cos, kosztowało 50 zł , bo ktos kupił ,nie załozyl i auto sprzedał. Co do montazu to u mnie nie pasowało w dziury zadne , troszeczke musiałem przytuningowac, nie mam takiej czesci dolnej miedzy błotnikami, takiej metalowej , wiec wszystko było robione na paski montazowe, boki troszke musiałem skrócic bo było za nisko i przycierałem na glebie o asfalt, po tych wszystkich zabiegach jest ok, tak bardzo sie nie brudzi auto pod maska, ciszej troszeczke jest i ogolnie jest ok.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 487 gości