Gaśnie podczas jazdy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Gaśnie podczas jazdy
Witam.
Mam taki problem: podczas dojeżdżania do skrzyżowania, świateł itp. i wciśnięcia sprzęgła w celu redukcji biegu do dwójki ciągle gaśnie mi auto.
Czemu tak się dzieje? Czym to jest spowodowane?
Mam taki problem: podczas dojeżdżania do skrzyżowania, świateł itp. i wciśnięcia sprzęgła w celu redukcji biegu do dwójki ciągle gaśnie mi auto.
Czemu tak się dzieje? Czym to jest spowodowane?
Re: Gaśnie podczas jazdy
Witam.
Mam taki problem: podczas dojeżdżania do skrzyżowania, świateł itp. i wciśnięcia sprzęgła w celu redukcji biegu do dwójki ciągle gaśnie mi auto.
Czemu tak się dzieje? Czym to jest spowodowane?
U mnie na dodatek nie chciał więcej odpalić, czasami kilka minut kręciłem.
Ale to był czujnik temperatury bo jej czasami nie wskazywał i chodził jakby na ssaniu. Za nowy bez wymiany zapłaciłem w Opolu 90 z groszami.
Ale czy to taka sama przyczyna jak u ciebie, trudno mi określić.
Mam taki problem: podczas dojeżdżania do skrzyżowania, świateł itp. i wciśnięcia sprzęgła w celu redukcji biegu do dwójki ciągle gaśnie mi auto.
Czemu tak się dzieje? Czym to jest spowodowane?
U mnie na dodatek nie chciał więcej odpalić, czasami kilka minut kręciłem.
Ale to był czujnik temperatury bo jej czasami nie wskazywał i chodził jakby na ssaniu. Za nowy bez wymiany zapłaciłem w Opolu 90 z groszami.
Ale czy to taka sama przyczyna jak u ciebie, trudno mi określić.
Dzięki
stawiam na czujnik predkosci obrotowej walu.Mialem taka dolegliwosc u siebie w mk III GTI Edition z 2.0 benzyna.To taki malu czujnik ktory w uproszczeniu zlicza impulsy od krecacego sie walu i przekazuje do sterownika ECU.Przy uszkodzeniu czujnika sterownik glupieje i odcina paliwo,a bez niego nie dzialaja wtryski i tak dalej.Koszt czujnika dobrej jakosci to cos okolo 250 zl.
Podłączam się do tematu.
U mnie wygląda to tak, przy ruszaniu bardzo łatwo gaśnie, muszę dodać na 2000 obrotów i wtedy mam pewność że nie zgaśnie, ale co gorsza jak zgaśnie to jest duży problem z odpaleniem bo kręci i jakby załapywał ale nie chce zapalić przez paręnaście sekund, a co jeszcze gorsze, nie chce tak odpalić przez kolejne kilka odpaleń nawet jak się trochę pojeździ. Komp nie pokazuje żadnych błędów, nie wiem o co chodzi.
U mnie wygląda to tak, przy ruszaniu bardzo łatwo gaśnie, muszę dodać na 2000 obrotów i wtedy mam pewność że nie zgaśnie, ale co gorsza jak zgaśnie to jest duży problem z odpaleniem bo kręci i jakby załapywał ale nie chce zapalić przez paręnaście sekund, a co jeszcze gorsze, nie chce tak odpalić przez kolejne kilka odpaleń nawet jak się trochę pojeździ. Komp nie pokazuje żadnych błędów, nie wiem o co chodzi.
z tym odpalaniem się męczyłem długo miałem przestawiony rozrząd zapłon co mam już zrobione i komputer zmienione zostało oprogramowanie, przepustnica też była czyszczona i było dobrze ale trzy dni , a teraz mam to co mam odpalić się go da ale pracuje na jeden albo dwa cylindry falują obroty mruga kontrolka check ostatnio dwa razy zgasł na wolnych obrotach i zaświeciła się jeszcze kontrolka epc można zwariować
leto
Ja też miałem ten sam problem mk4 1.4 16v.Przy zimnym silniku przy zmianie biegu auto gasło.Działo się tak też od razu po odpaleniu.Gdy silnik się rozgrzał problem znikał.Na początek wymiana filtru paliwa i czujnik temperatury, który był uszkodzony raz działał raz nie.Nic to nie dało.Potem pod kompa,który ponoć nic nie wykazał ale gość wyregulował przepustnicę i obroty bo trochę falowały.TeZ to nic nie dało.Na koniec mechanik powiedział, że mam popękane przewody WN i to może być przyczyną-wymieniłem.Jak na razie jest dobrze, mam nadzieję, że tak zostanie...
Dodam jeszcze, że gdy silnik zgasł z odpaleniem nie było problemu - palił od razu...
Dodam jeszcze, że gdy silnik zgasł z odpaleniem nie było problemu - palił od razu...
Ostatnio zmieniony pt kwie 25, 2008 19:38 przez looki8329, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 116 gości