Problemy z obrotami w silniku 1.6 PN

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

macmaclodz

Problemy z obrotami w silniku 1.6 PN

Post autor: macmaclodz » sob wrz 24, 2005 14:31

W gazie mam około 3000rpm
a w benzynie pływa i przygasa między 200 a 1500 (na oko, nie mam obrotomierza)
Ręcznie można cofnąć to przepustnice na dobre obroty ale ona zaraz sama wraca.
Jak w benzynie odczepie wtyczke chyba od silnika przesłony powietrza (na górze przy podszybiu w okolicy obudowy filtra) to obroty w benzynie wchodzą na takie jak w gazie czyli koło 2500-3000.
Może ktoś spotkał sie z czymś podobnym??
THX
Ostatnio zmieniony pn wrz 26, 2005 22:31 przez macmaclodz, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » sob wrz 24, 2005 22:23

było naprawde wiele razy!!!! uprasza sie używać opcji szukaj i stosowania do regulaminu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Poszukaj, a szybko rozwiazesz swój problem i nie bedziesz zaśmiecał forum.


Mk3 GTI 16V ABF

macmaclodz

Post autor: macmaclodz » pn wrz 26, 2005 20:33

dzięki za upomnienie, ale chyba z opcja szukaj mi nie zadziałała:)
dzisiaj przejrzałem calutkie forum i za wiele mi to nie dało:( za dużo wiedzy naraz
mam zatem kilka pytań

1.Obroty na benzynie rosną mi do takich jak na LPG (3000rpm) po odczepieniu wtyczki od silnika przesłony powietrza. Czego to dowodzi??

2.Czy częste hamowanie silnikiem ma duży wpływ na zuzycie nastawnika przepustnicy??

3.Jaki wpływ na sonde i układ regulacji sondy ma zastosowanie instalacji LPG gen. I, gdzie odczyty nie są brane pod uwage?? Czy to nie głupieje?? Czy warto zastosowac ten zestaw ze sterownikiem i silnikiem krokowym, ktory upgradeuje instalacje prawie do generacji 2 ??

Prosze tylko o merytoryczne odpowiedzi:]

P.S. Z tego właśnie powodu chciałem samochód gaźnikowy, a tu klops, jakis mutant gaźnika i wtrysku z zastosowaniem dużej ilości mechanicznych elementów osprzętu gaźnika.

[ Dodano: Pon Wrz 26, 2005 22:13 ]
zrobiłem mu reseta (3h bez minusa) i już myslałem że sie naprawiło
niskie obroty i elegancko przez 2 minuty, ale zaczął sie grzać,
zwiększał obroty,
zaczął pływac
i zgasł:)

Jeszcze pytanko jak zlokalizowac to pseudo złącze diagnostyczne, żebym był pewien że resetuje sie ten komp i mógł sprawdzic kody?? w okolicy cewki miałem szukać, ale tam nic takiego nie ma. Moze mozna jakos go zlokalizowac po wyjsciu z kompa czy cos??

pomóżcie!!



Padre80
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: pn kwie 11, 2005 12:18
Lokalizacja: Żagań
Kontakt:

Post autor: Padre80 » wt wrz 27, 2005 14:09

pin 7 na wyjściu z modułu, niebieski przewód.


[url=http://imageshack.us][img]http://img514.imageshack.us/img514/7067/lubuskamj2wr1.jpg[/img][/url]

macmaclodz

Post autor: macmaclodz » wt wrz 27, 2005 19:15

Zrobiłem tester i odczytałem 1232
w opisie z jakiegos tutoriala napisane jest że "silnczek regulacji biegu jałowego"
to jest nastawnik przepustnicy??
kto to regeneruje??
A może wymontować to i juz??:D Co wy na to??



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 134 gości