Wg ETKI uszczelka pod kolektor jest ta sama do GX, RP i do kolektora pod gaźnik. więc nie powinno być problemów z przeszczepem kolektora.Paweł Marek pisze:nawet wymiana kolektora ssącego konieczna pod gaźnik czy mowtrysk czy nawet digifant jest problemem bo zdaje się nie pasuje taki od innych silników do tej głowicy
czy mozna przerobic silnik jesli tak to jak?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Wcale nie bzdura, samochód na wtrysku spali więcej niż na gaźniku. Jak kolego nie wierzysz to zajrzyj do danych i będziesz miał odpowiedź.chosen pisze:Nie wiem co kolega Maćkooo, miał na myśli moiwiac ze wrzucajac Digifanta zwiekszy sie spalanie....bzdura.
Np.
PF spala od 6,1l - 11,3l/100km . Juz nie wspomne o jezdzie z cięzka nogą.
GU na gaźniku 2e2 spala od 5,8 - 8,9 / 100km
Pierwszy ma 107 KM drugi 90 KM.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
-
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: wt lis 21, 2006 17:35
- Lokalizacja: elblag
- Kontakt:
chlopaki ale myslicie ze taka przerobka jest oplacalna czy lepiej lepiej inwesotwac w naprawe ke jetronica?? najgorzej uciazliwe jest to ze dopoki sie nie rozgrzeje to trudno jest go odpalic zeby normalnie chodzil a jak juz chodzi to przy dodaniu gazu strzela w filtr powietrza a jak sie rozgrzeje to wszytko jest ok tyle ze pali pare literkow za duzo zeby choociaz zszedl ponizej 10 to bym sie cieszyl:/
-
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: wt lis 21, 2006 17:35
- Lokalizacja: elblag
- Kontakt:
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
-
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: wt lis 21, 2006 17:35
- Lokalizacja: elblag
- Kontakt:
jhosef pisze:To też bym naprawiał. Jeśli jeździsz na benzynie i nie masz zamiaru zakładać LPG lepiej pieniądze na swap zasilania silnika przeznaczyć na naprawę dotychczasowego.
to od czego radzilibyscie zaczac ?? co moze byc glowną przyczyna tego ze jak zimny to ma problem z odpaleniem. za pierwszym razem zalapie ale chodzi jak by na 2 gary i zgasnie za drugim razem dluzej trzeba krecic az odpali i chwile przegazowac i na wolnych obrotach chodzi w miare rowno ale jak dodam gazu to strezla w pfiltr powietrza zadusi sie i zgasnie a po rozgrzaniu jest dobrze i zostawie go zeby ostygl i po 3 godzinach jest ten sam problem. moze przez pompe ale jak to sprawdzic zeby nie wyrzucac kasy w bloto. moze terz przez takie odpalanie zauwazam wysokie spalanie bo rano zawsze czuc benzyne w srodku.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 289 gości