Szarpanie silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Szarpanie silnika
Witam
VW Golf III 1,9 tdi
Problem jest nastepujacy. podczas jazdy wystepuje szarpanie silnika w przedziale obrotów 1200-1800. Wszystkie poduszki wymienione. Szarpanie ustaje w momecie właczenia sie turbinki.
Jaki może byc powód??
Z góry dzieki za odpowiedzi.
VW Golf III 1,9 tdi
Problem jest nastepujacy. podczas jazdy wystepuje szarpanie silnika w przedziale obrotów 1200-1800. Wszystkie poduszki wymienione. Szarpanie ustaje w momecie właczenia sie turbinki.
Jaki może byc powód??
Z góry dzieki za odpowiedzi.
Ostatnio zmieniony ndz kwie 20, 2008 11:55 przez Damian-jg, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
1. Turbina pracuje caly czas od najnizszych obrotow jak tylko silnik wlaczysz, wiec nie ma czegos takiego jak wlaczanie turbo
2. Wpisz w wyszukiwarke nastawnik i poczytaj
3. U mnie bylo np za duzo powietrza w wezach paliwowych, padniety oring na filtrze paliwa i zaciagal powietrze i wtedy szarpal, po wymianie problem znikl.
2. Wpisz w wyszukiwarke nastawnik i poczytaj
3. U mnie bylo np za duzo powietrza w wezach paliwowych, padniety oring na filtrze paliwa i zaciagal powietrze i wtedy szarpal, po wymianie problem znikl.
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
W tym modelu turbina pracuje od 2000 lub cos w okolicy. Jezeli miałby powietzre w paliwe szarpal by cały czas. O nastawniku poczytam
Ostatnio zmieniony ndz kwie 20, 2008 12:08 przez Damian-jg, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
No taaak nie bede sie klocil..Damian-jg pisze:W tym modelu turbina pracuje od 2000 lub cos w okolicy.
No taaaak... u mnie akurat szarpal tylko w ok 2tys obr i nie zawsze, co jakis czasDamian-jg pisze:Jezeli miałby powietzre w paliwe szarpal by cały czas.
WartoDamian-jg pisze:O nastawniku poczytam
Ostatnio zmieniony ndz kwie 20, 2008 12:11 przez Gitner, łącznie zmieniany 1 raz.
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
To jest wersja 90KM. Nie TD ale TDI. Z intercoolerem. Jak ciągle pracuje to ciekawe dlaczego dostaje kopa dopiero jak słychać jak sie turbinka załącza. Dopiero tak od 2000 obrotów.
Ale ok. Sprawdze układ paliwowy i wymienie wszystkie uszczelki i oringi.
Ale ok. Sprawdze układ paliwowy i wymienie wszystkie uszczelki i oringi.
Ostatnio zmieniony ndz kwie 20, 2008 14:52 przez Damian-jg, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Wiesz co... piszesz do nas jakbysmy wygladali na niedorozwinietychDamian-jg pisze:To jest wersja 90KM. Nie TD ale TDI. Z intercoolerem.
Ostatnio zmieniony ndz kwie 20, 2008 15:37 przez Gitner, łącznie zmieniany 1 raz.
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
ponieważ pompuje najwięcej to nie jest wiatrak elektryczny , który załącza komputer tylko turbina napędzana spalinami ... czyli pracuje cały czas , a to , że auto ciągnie dopiero powyżej 2000 obr. to już jest sprawa tego ile turbina dmuchnie ... a pracować pracuje , cały czas , czyli od odpalenia silnika wirnik ciągle się obraca , raz wolniej raz szybciejDamian-jg pisze:Jak ciągle pracuje to ciekawe dlaczego dostaje kopa dopiero jak słychać jak sie turbinka załącza. Dopiero tak od 2000 obrotów.
TD też miały IC ... w MK2 , a to czym się różni TDI od TD poczytaj na forum zupełnie inny silnikDamian-jg pisze:To jest wersja 90KM. Nie TD ale TDI. Z intercoolerem
Damian-jg, miałem to samo ... wyjmij wtyczkę od impulsatora na skrzyni i sprawdź czy dalej szarpie ( nie będziesz widział prędkości ) jeżeli ustanie to nastawnik do czyszczenia , jeżeli po czyszczeniu dalej będzie lipa to odłącz czujnik na pedale sprzęgła i tak jeździj ... odłączyłem w weekend i powiem , że nie ta jazda ...
Ostatnio zmieniony pn kwie 21, 2008 20:53 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: pn kwie 21, 2008 19:34
- Lokalizacja: Dobiegniew/Gorzów
nie wiem do kogo było skierowane to pytanie ... jeżeli do mnie to jazda po wyczyszczeniu nastawnika była ok , ale do czasu ... kolejne próby czyszczenia również pomagały , ale tylko na chwilę , więc dzięki pomocy i radą vossa odłączyłem czujnik na pedale sprzęgła i trzęsiawki poniżej 2000 obr nie maczarekkow1 pisze:I jak z tym nastawnikiem??teraz jest ok?
auto przyspiesza teraz płynnie na każdym biegu
Ostatnio zmieniony śr kwie 23, 2008 16:12 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.
Odłączenie impulsatora nie pomogło. Jutro odłącze czujnik przy pedale sprzęgła. Aha zapomnialem napisac ze to szarpanie wystepuje tylko na 4 i 5 biegu.
Ostatnio zmieniony śr kwie 23, 2008 18:51 przez Damian-jg, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 304 gości