czy przy zaginaniu rantów lakier popęka od zewnątrz??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kacjen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: pt sty 28, 2005 14:57
Lokalizacja: wawa

czy przy zaginaniu rantów lakier popęka od zewnątrz??

Post autor: kacjen » pn wrz 26, 2005 20:38

Mam MK III. Felgi 7,5 opona 195/45/16 i ET 35. Jak załaduję 4 osoby plus jakiś bagaz to na większych nierównościach obcierająmi tylne ranty. Golf bł niedawno malowany, a wiadomo że lakier "niefabryczny" super trwąły nie jest.

zastanawiam się czy jak bede chciał zagiąć ranty to mi od zewnętrznej strony nie popeka?

zapomniałem dodac że niedługo obnizam i utwardzam auto -60/40 mm.

Co robić? Co z tym lakierem?



Awatar użytkownika
blackwhite
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 14:51
Lokalizacja: Dumfries
Kontakt:

Post autor: blackwhite » pn wrz 26, 2005 22:07

Jedyne wyjście jak popęka, a popęka na pewno, zabezpieczyć i pomalować.


Black

Awatar użytkownika
kacjen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: pt sty 28, 2005 14:57
Lokalizacja: wawa

Post autor: kacjen » pn wrz 26, 2005 22:45

no ale to trzeba będzie cały błotnik malować?? czy się mylę??



Awatar użytkownika
blackwhite
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 14:51
Lokalizacja: Dumfries
Kontakt:

Post autor: blackwhite » wt wrz 27, 2005 09:19

Nie całego nie, ale lakier trzeba dobrać i pomalować część błotnika.Najlepiej szerszy pas, w momencie jak lakier nie był by dobrany idealnie to nie będzie widać znaczącej różnicy w kolorze


Black

Awatar użytkownika
PITERSON
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: wt sty 25, 2005 22:45
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

Post autor: PITERSON » wt wrz 27, 2005 09:55

z idealnym dobraniem lakieru może być problem, a trzeba też robić przejścia z jednego w drugi...
Wginając ranty napewno popęka.


Tak źle jeszcze nie było...
[img]
http://img374.imageshack.us/img374/8466/kolesie8pp.gif[/img]

Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » wt wrz 27, 2005 10:25

no ale jak chcesz go utwardzać to po co zaginać ranty. nie woź wiećej niż 3osoby (ty + 2 os) w aucie dopóki go nie utwardzisz i po problemie. Ja mam ten sam problem tyle ze auto jest na stalówkach 185 i jak mi siada 4 osoby to siedzi nisko ale jak siadzie pięć to tłumik ciągne po ziemi. Narazie zbieram sianko i coś nizszego i sztwniejszego.


Obrazek

Awatar użytkownika
kacjen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: pt sty 28, 2005 14:57
Lokalizacja: wawa

Post autor: kacjen » wt wrz 27, 2005 18:45

z wypowiedzi tauka wynika że po utwardzeniu bedzie lepiej.. no ale tył pójdzie w dół przynajmniej o 40mm. Nigdy nie obniżałem auta i nie wiem czy po tym zabiegu skok zawieszenia bedzie o tyle mniejsz/twardszy żeby nie obicierać.. jak sądzicie czy po utwardzeniu i obniżeniu sytuacja się poprwi czy pogorszy? (zawsze na wakacje można zakładać potem gumy, bo załadowany jeżdżę bardzo rzadko)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 302 gości