jak podlaczyc sie pod kierunki
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
jak podlaczyc sie pod kierunki
witam założyłem centralny na pilota po długich bojach z nim spedzonych w koncu podłaczyłem na stałe,ale bez kierunków bo nie wiem gdzie są te przewody i jaki kolor mają a tak głupio bez migaczy bo nie wiesz z daleka czy autko zamkneło sie czy otworzyło:D pomóżcie dodam ze to 1,9 TD z 93 r gofr oczywiscie
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
kolory to bialo czarny i zielono czarny w wiazke przewodow ktora idzie do manetek
radze obejzec dokladnie przewody przy tylnych lampach-takie same kolory, bedzieesz wiedzial jak wygladaja i jaka grubosc maja
nie pomyl sie przy kierwonicy bo tam sa chyba 2 bialoczarne i jeden czarno bialy
najlepiej wziac prosto z manetki od kierunkow-wtedy te 2 przewody wychodza z jednej kostki
dla peewnosci przed podpieciem podlacz mieernik do jednego z nich i do masy i wlacz kierunki-miernik powinien wskazywac 6-12V (wskazanie skacze od 6 do 12)
radze obejzec dokladnie przewody przy tylnych lampach-takie same kolory, bedzieesz wiedzial jak wygladaja i jaka grubosc maja
nie pomyl sie przy kierwonicy bo tam sa chyba 2 bialoczarne i jeden czarno bialy
najlepiej wziac prosto z manetki od kierunkow-wtedy te 2 przewody wychodza z jednej kostki
dla peewnosci przed podpieciem podlacz mieernik do jednego z nich i do masy i wlacz kierunki-miernik powinien wskazywac 6-12V (wskazanie skacze od 6 do 12)
sluchaj firersa bo sie zna na rzeczy, mi tez pomogl i tez zakladam diody po to by nasza centralke szlag nie trafil ...
Ostatnio zmieniony sob kwie 19, 2008 14:29 przez yolmen, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 61
- Rejestracja: pt cze 16, 2006 21:32
- Lokalizacja: KULEJE 25km od Częstochowy
- Kontakt:
jeżeli masz dwa kable to możesz podłączyć się bezpośrednio do kabelków, ja też zakładałem teraz alarm i miałem dwa kable. Centralka ma już diody w środku, a potrzebne są one po to żeby działały Ci kierunki, bez nich jakbyś wrzucił kierunek to migały by Ci wszystkie kierunkowskazy
Oceń mojego Golfa:
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=64620&postdays=0&postorder=asc&start=15
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=64620&postdays=0&postorder=asc&start=15
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
diody sa potrzebne jeśli z centralki wychodzi jeden kabel na wszystkie kierunki. Musisz go wtedy rozdzielić na dwa (prawa i lewa strona) i na każdym odgałęzieniu dać diodę. Są zwykle dołączone do zestawu.
Jeśli z centralki wychodzą dwa kable diod już nie musisz montować.
Jeśli z centralki wychodzą dwa kable diod już nie musisz montować.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
wpenij sie miernikiem w oby dwa i sprawdz czy skacze napiecie 6-12V jak wlaczysz awaryjne-jezeli tak bedzie to jest od kierunku jak nie bedzie skakalo to sie nie wpinaj z alarmu-sprawdz tez ten bialy
jak masz 2 przewody od kierunkow w centralce to nie trzeba zadnych diod bo w centralce sa przekazniki od tego i nie bedzie zwory
jak masz 2 przewody od kierunkow w centralce to nie trzeba zadnych diod bo w centralce sa przekazniki od tego i nie bedzie zwory
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 346 gości