tylna wyczieraczka

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bn_niedzwiedz

Post autor: bn_niedzwiedz » pt gru 03, 2004 15:20

W zwiazku z tylna to sie wk...wiam, bo bezpiecznik jest ok a ona dalej swoje! Czy do tylnej też jest jakis przekaźnik? Może to jego wina! Poszed łem do sklepu spyta z ciekawości ile kosztuje silniczek (myslałem ze upadne z wrażenia - nie było ono miłe niestety).



Ciukier

Post autor: Ciukier » pt gru 03, 2004 17:28

bn_niedzwiedz pisze:W zwiazku z tylna to sie wk...wiam, bo bezpiecznik jest ok a ona dalej swoje! Czy do tylnej też jest jakis przekaźnik? Może to jego wina! Poszed łem do sklepu spyta z ciekawości ile kosztuje silniczek (myslałem ze upadne z wrażenia - nie było ono miłe niestety).
Ciesze się że udało ci się z przednimi, sprawdze u siebie może to samo.
A powiedz mi czy tylna wogóle ci nie działa czy szwankuje??
Bo mi nie działała wcale i okazało się że miałem przerwany kable w tylnej klapie, wlektryk wziął 20 zł i śmiga jak głupia - sprawdź może to samo masz.
A jeżli silniczek to poszukaj na allego albo na szrocie - widziałem że są i napewno taniej niż w sklepie.
pozdr



bn_niedzwiedz

Post autor: bn_niedzwiedz » pt gru 03, 2004 18:08

Dzieki za rade Ciukier, sprawdze kabelek i zobaczymy bo nie działa wcale. Pozdrawiam



Ciukier

Post autor: Ciukier » pt gru 03, 2004 18:10

bn_niedzwiedz pisze:
Ciukier pisze:
bn_niedzwiedz pisze:sprawdze ten bezpiecznik bo oswietlenie tablicy jest
Bart i co udało Ci się uruchomić czasowy tryb w przednich wycieraczkach? bo mam podobny problem, tzn. jak włącze tryb czasowy to wycierazcki chodzą jak chcą, raz chodzą, raz nie chodzą.
Jak możesz napisz co było przyczyną, sprawdzę u siebie, bo wkur....a mnie to.
Pozdr :grin:
Tak udało mi sie z przednimi wycieraczkami. Walniety byl przekaźnik 19 koszt 21 pln, Teraz mam czasowe wlaczenie wycieraczek ale jeszcze nie umie zmienic czasu miedzy machnieciami. Walcze teraz z tylna!
Co do częstotliwości ruchów wycieraczek przednich to spróbuj przytrzymać np. 3 sek w dół (tryb czasowy) przełącz spowrotem na neutralny tryb i jeszcze raz na czasowy - powinny chodzić co 3 sek.
tak przynajmniej tłumaczył mi koleś, sam nie próbowałem bo jak wiesz nie chodzi mi czasówka.
Daj znać jak sprawdzisz.
Pozdr :satan:



bn_niedzwiedz

Post autor: bn_niedzwiedz » pt gru 03, 2004 18:19

Juz wlasnie doczytałem ze przekaznik 19 nie jest programowalny to znaczy ze nie zmienisz czestotliwosci dzialania. To znaczy przekaźnik 99 ma te funkcje! Nie szkodzi jestem zadowolony z tego ze wogóle działa a co 6 sekund mi wystarczy!!!



Ciukier

Post autor: Ciukier » pt gru 03, 2004 18:28

No i pasi, będę wiedział co robić, jak sprawdzisz tylną daj znać co było.
A tak przy okazji z którego roku twoja fura??
Pozdr i powodzenia :helm:



bn_niedzwiedz

Post autor: bn_niedzwiedz » pt gru 03, 2004 18:32

12 grudzien 1989. 1,6 benzyna/gaz. Odezwe sie jak z tym wyciorem z tylu. ;-)
Dzieki i pozdrawiam



Ciukier

Post autor: Ciukier » pt gru 03, 2004 18:34

Oki, czekam na info co z tylną.
:bigok:



bn_niedzwiedz

Post autor: bn_niedzwiedz » pt gru 03, 2004 19:02

Ciukier pisze:Oki, czekam na info co z tylną.
:bigok:

Zapraszam do obejrzenia mioch zegarów w dziale: VW Projekty - zegary UV/Białe



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » pt gru 03, 2004 22:13

bn_niedzwiedz pisze:W zwiazku z tylna to sie wk...wiam, bo bezpiecznik jest ok a ona dalej swoje! Czy do tylnej też jest jakis przekaźnik? Może to jego wina! Poszed łem do sklepu spyta z ciekawości ile kosztuje silniczek (myslałem ze upadne z wrażenia - nie było ono miłe niestety).
Ale ile kosztował?


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

bn_niedzwiedz

Post autor: bn_niedzwiedz » sob gru 04, 2004 15:13

cos ponad 200 pln, dokladnie nie pamietam moze nawet wiecej z wrazenia zapomnialem!!!!



Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » sob gru 04, 2004 19:07

U mnie nie ma problemów z włączeniem/wyłączeniem tylnej wycieraczki, ale mam inny problem, a mianowicie po wyłączeniu mojej wycieraczki zatrzymuje się ona w całkowicie dowolnym miejscu, za każdym razem w innym. Dzieje się to także w trakcie pracy przerywanej, po prostu wycieraczka porusza się do momentu zwolnienia przekażnika(w skrzynce bezpieczników) i nie wraca na swoje miejsce. Czy przy silniczku jest jakiś czujnik położenia wycieraczki?, może to jego wina?



Ciukier

Post autor: Ciukier » pn gru 06, 2004 18:23

Ja nie mam pojęcia, u mnie nie chodziła bo kabel był przerwany, a teraz chodzi oki tak jak powinna.



Awatar użytkownika
lukdohc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 145
Rejestracja: czw wrz 30, 2004 22:16
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: lukdohc » pn gru 06, 2004 18:31

no własnie ja sie dolanczam, wycieraczka tylna zatrzymuje sie za kazdym razme w innym miejscu wkurzajace jest, chcialbym aby sie zawsze zatrzymywala w jednym miejscu, pozniej sie meczye wlanczajac i wylanczajac aby byla w dobrym miejscu, co z tym mozna zrobic?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 451 gości