Trzy slowa do wlascicieli KR'a ...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
15XI80
lazy driver
lazy driver
Posty: 322
Rejestracja: wt mar 22, 2005 14:43
Lokalizacja: opolszczyzna
Kontakt:

Trzy slowa do wlascicieli KR'a ...

Post autor: 15XI80 » ndz wrz 25, 2005 20:30

No moze nie trzy slowa :chytry: ale na pewno kilka pytan :hmm:

Interesuja mnie nastepujace kwestie:

1) koszty eksploatacji (tzn czy sa duze roznice w cenie czesci w stosunku do silnikow nie 16v, czy jest cos co czesto sie psuje, co jest bolaczka tych aut, jaki koszt rozrzadu etc.)

2) jakie jest spalanie benzyny w jezdzie po miescie i na trasie (nie chodzi mi tu o jazde bez gazu i na luzie :rotfl: , ale o REALNE spalanie samochodu)

3) czy moze ktos z Was zagazowal ten silniczek? jakie sa orientacyjne koszty instalacji i jak wyglada spalanie gazu (rowniez real)

4) czy polecacie to auto jako samochod do normalnej jazdy, bez palenia gumy na skrzyzowaniach i szalenstw na recznym :grin:

5) czy KR to jedyne 16v w golfach? w jakich latach wychodzily mk2 z tymi motorami i na co zwrocic szczegolna uwage przy ewentualnym zakupie?

6) czy moze byly wersje mk2 z KR w automatycznej skrzyni??

Z gory dziekuje za odpowiedzi! :kufel:



Awatar użytkownika
KR16
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pn sty 24, 2005 12:26
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Re: Trzy slowa do wlascicieli KR'a ...

Post autor: KR16 » ndz wrz 25, 2005 20:40

Cockney pisze:No moze nie trzy slowa :chytry: ale na pewno kilka pytan :hmm:

Interesuja mnie nastepujace kwestie:

1) koszty eksploatacji (tzn czy sa duze roznice w cenie czesci w stosunku do silnikow nie 16v, czy jest cos co czesto sie psuje, co jest bolaczka tych aut, jaki koszt rozrzadu etc.)

2) jakie jest spalanie benzyny w jezdzie po miescie i na trasie (nie chodzi mi tu o jazde bez gazu i na luzie :rotfl: , ale o REALNE spalanie samochodu)

3) czy moze ktos z Was zagazowal ten silniczek? jakie sa orientacyjne koszty instalacji i jak wyglada spalanie gazu (rowniez real)

4) czy polecacie to auto jako samochod do normalnej jazdy, bez palenia gumy na skrzyzowaniach i szalenstw na recznym :grin:

5) czy KR to jedyne 16v w golfach? w jakich latach wychodzily mk2 z tymi motorami i na co zwrocic szczegolna uwage przy ewentualnym zakupie?

6) czy moze byly wersje mk2 z KR w automatycznej skrzyni??

Z gory dziekuje za odpowiedzi! :kufel:

1. Ceny części raczej nie są tanie napewno droższe niż 8v ale nie wiem bo nie miałem.

2. od 9 do nieskończoności a tak serio to średnio 11 mi wychodzi.

3. gaz to :green_fuck: zło w tych silnikach :grin:

4. Polecam

5. Silnik to PL 129 koni i KR 139 Sprawdź czy równo chodzi czy nie ma wycieków

6. Raczej nie było

Pozdrawiam


Było: mk2 GTI16v KR, Polo 6n Jest: Audi A4 B5 i Polo 9n "Cricket"

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 115 gości