MK II diesel zmiana skrzyni

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Woski
Forum Master
Forum Master
Posty: 1482
Rejestracja: ndz wrz 25, 2005 12:13
Lokalizacja: bad homburg

MK II diesel zmiana skrzyni

Post autor: Woski » ndz wrz 25, 2005 12:55

Od wczoraj jezdze golfem dieslem , i jak wiadomo nie jest to rakieta. Jednak spotkalem sie z wieloma opiniami , ze samochod ten wyposazony w 5-biegowa skrzynie , spisuje sie o wiele lepiej. Myslalem , o zmianie , ale boje sie kupna bubla, gdyz moje auto ma przebieg 122tkm , a nie chce wlozyc wychechłanego bubla. Dlatego mam kilka pytan:
-czy warto zmienic skrzynie
-jakie sa tego wady i zalety
-Czy jest mozliwym , aby sprawdzic sprawnosc skrzyni juz wymontowanej z pojazdu
-jaki jest koszt takiej zabawy???
Pozdrawiam , i licze na odpowiedzi



Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » ndz wrz 25, 2005 20:14

Już kiedyś pisałem na ten temat .Miałem mkII 1.6 GL z 4biegową skrzynią .Po moich bataliach wnioski są takie: Jak chcesz wymienić to musisz ustalić w serwisie o jakich symbolach może iść skrzynka piątka do Twojego silnika i ŻADNA inna bo poprostu niepojedzie tak jak powinien.Jak już masz za dużo monety to możesz się w to pobawić ja doszedłem do tego że zamiana z 4 na 5 miała by taką zaletę że wydał bym tylko siano no i więcej bym miał mieszania w skrzyni bo bieg 4 w czterobiegowej ma takie samo przełożenie jak bieg 5 w pięciobiegowej.Więc do Ciebie należy decyzja ja się kiedyś nawojowałem a i tak zostałem przy 4. Skrzynię sprawdzisz na 100 procent jak ją założysz i przegonisz.Giełda to loteria ale jest ich dużo rodzaji ale żadnej naprawianej chyba że z gwarancją a to będzie trudne.



Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: marek29 » pn wrz 26, 2005 16:29

Standartowo:
9A -silniki 50-55km
4S-silniki 1V (60ps) i benzynowe (bodajże 90ps)
4T- "pełne" turbodiesle 70,80ps
Do Twojego silnika ma być 9A ,ale bardziej bym Ci polecał 4S ,ponieważ są bardziej popularne gdyż występują w benzynach.
4T miałem założoną w poprzednim aucie zamiast 9A i,ale jazda jest męcząca.



Awatar użytkownika
Woski
Forum Master
Forum Master
Posty: 1482
Rejestracja: ndz wrz 25, 2005 12:13
Lokalizacja: bad homburg

Post autor: Woski » pn wrz 26, 2005 16:48

Czy rzeczywiscie ostatnie przelozenie w 4-biegoweji 5 jest takie samo??
Ale jazda jest męcząca
Tzn wachlowanie biegami meczy??

Z waszych wypowiedzi widze , ze silnik ten jest na tyle slaby , ze taka zmiana, nie ma zbyt duzego sensu , a zd rugiej strony boje sie kupic bubla, wiec chyba pozostane przy czwórce.

Dzieki



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 241 gości