Silnik nie równo pyka 2001 1.6 16v 77KW 105 kucyków AZD itp.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
leto
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 15:53
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Silnik nie równo pyka 2001 1.6 16v 77KW 105 kucyków AZD itp.

Post autor: leto » pn kwie 14, 2008 23:07

Mam go 7 miesięcy i przez cały okres zimy nie chciał odpalić gdy był ciepły więc starałem sie go nie gasić , gdy był zimny palił na rys, spalał do 13l/100km ale usterka usunięta podobno coś z przepustnicą było brawa dla mechanika:D pomogło ale na tydzień i to samo i do tego zaczęły falować obroty i czasem pracuje na dwa cylindry znowu wizyta u mechanika który zaproponował wymiane rozrządu przy przebiegu 80000 tyś.bo to trzeba zrobić przy okazji świece :okej: i jestem zawiedziony testowałem go tydzień i nadal to samo i kolejna wizyta u mechanika powiedział ze to wina komputera i że będzie ok tym razem :okej: miał racje gdyż zaczął normalnie odpalać :grin: , ale problem nadal silnik nie równo pracuje na biegu jałowym
, a po 20-30 sekundach przestają pracować dwa cylindry i pojazd nie ma mocy :grrr: :grrr: zapomniałem dodać że wymieniona została także jedna cewka na świecy trzy były jeszcze dobre sprawdzane były wtryski,zasilanie do wtrysków dochodzi tyle wiem ,ale nie wiem co dalej czy ktoś ma jakieś pomysły co z tym dalej robić :bajer: :bajer:


leto

hauer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 362
Rejestracja: śr mar 15, 2006 11:15
Lokalizacja: Polska

Post autor: hauer » wt kwie 15, 2008 09:21

witaj w klubie. AZD rulez!! :okej:
woże się z nim już rok. ale mam sukcesa! obroty przestały falować po wymianie sondy lambda (szerkopasmowej). poza tym wszystko ok tylko Vmax nie wiecej niż 160km/h :D (a pamietam czasy kiedy moja jagódka śmigała 195 -tiaaa)
sprawdź zawór EGR -kiedy padnie zaczynają się problemy z obrotami (szczególnie na wolnych obrotach i przy chamowaniu silnikiem). a jak z "braniem oleju"?
pzdr



Awatar użytkownika
leto
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 15:53
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Post autor: leto » wt kwie 15, 2008 10:13

witam postaram sie w najbliższym czasie odwiedzić mechanika i zobaczymy co z tego wyjdzie ale sonda lambda prawdopodobnie jest jeszcze sprawna przy ostatnim podłączaniu do komputera nic nie wskazywało na to,a co do prędkości Vmax to daje rade jeszcze 177km/h troche mało jak na niego ,olej ostatnio dolałem 0.5l bo brakowało do stanu także coś bierze :bajer: :bajer:


leto

Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » wt kwie 15, 2008 16:43

LETO ja miałem podobne objawy i po wymianie świec,Sondy i zaworu EGR musiałem wymianiś kable WN wbrew pozorom ich dobrego stamu technicznecz to one były odpowiedzialne za błędy 4 gara -----wymień jeszcze czujnik cieczy na krócću wodnym



hauer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 362
Rejestracja: śr mar 15, 2006 11:15
Lokalizacja: Polska

Post autor: hauer » wt kwie 15, 2008 20:21

tiaa... masz jeszcze do wymiany czujnik położenia wału korbowego, czujnik położenia wałka rozrządu, czujnik adaptacji wysokościowej (ciśnienia w kolektorze), termostat, ... powiem tak mam wrażnie że VW z silnikiem AZD ma duszę i żyje swoim własnym życiem. jest to nieokiełznana 105 konna bestja :D:D:D (ja mam ciągle wrażenie że moje 20 kucyków pasie się na innej łące)
z tymi kablami to nie pomyslałem -ale pewnie dlatego że AZD nie ma typowych kabli wysokiego napięcia -cewki są bezpośrednio na świecach (palcocewki) napięcie jest doprowadzane kabelkami o raczej lichym przekroju :okej:

pzdr.
a swoją drogą na najbliższej majóVWce powinno się zrobić sektor dla motorów AZD :bigok: , tyle można by o nich opowiedzieć.

[ Dodano: Wto Kwi 15, 2008 20:23 ]
aaa czekaj -możesz jeszcze zrobić wymiane (update) oprogramowania ECU -ale to też nie pomaga :okej:



Awatar użytkownika
leto
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 15:53
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Post autor: leto » wt kwie 15, 2008 23:48

Oj troche się tego nazbierało ale stawiam na te kable wysokiego napięcia gdyż mogły być narażone na nadgryzienie przez szkodnika który nocuje co noc pod maską , ale pewnie nie tylko to go interesowało problem ten sie powtarzał w innych samochodach które stały w tym miejscu co mój albo w pobliżu i zawsze leciały kable WN :grrr: :grrr: :grrr: patrzyłem na te przewody i nie wyglądały na zniszczone są osłonięte peszlem ale w sumie co to za ochrona taki peszel wezme pod uwage tą wymiane kabli WN i dorwe szkodnika :axe: :axe: :mlotek: :mlotek: narazie

pozdrawiam
:okej: :okej:


leto

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 346 gości