Zabezpieczenie Diesla przed kradzieżą co polecacie zrobić?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Polima
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn sty 08, 2007 19:45
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Polima » pt sty 12, 2007 22:00

Zgadzam się z niektórymi. Ja mam ukryty włącznik ale w benzynie. Także mam prostszą sprawę. W dieslu możesz również taki założyć ale odcinając główny prąd. Kabelek musi być podłączony w miejscu niewidocznym, żeby złodziej nie mógł znależć. Tak samo musisz dobrze ukryć włącznik w śroku. Zazwyczaj złodziej ma ok. 1 - 2 minut na kradzież auta. jeżeli ma problemy z odpaleniem, nawet po podłączeniu swojego komputera, wtedy nie bierze takiego auta bo duzo ryzykuje. Woli sobie odpuścić i wziąść inne. Poza tym powiem ci, że na dobrego złodzieja nie ma skutecznego sposobu na zabezpieczenie przed kradzieżą. Wszystkie te alarmy, immobilizery, itp. to są najłatwiejsze zabezpieczenia do pokonania dla fachowca, ale z ukrytym włącznikem może mieć duży problem bo musi go znaleźć. Takie jest moje zdanie i rada.



Awatar użytkownika
untaztood
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 312
Rejestracja: pn cze 19, 2006 17:04
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: untaztood » sob sty 13, 2007 16:25

Jeśli mowa o obudowie stacyjki i tamtejszych przewodach ja zrobiłem to troche chałupniczo - zaizolowałem dokładnie każdy kabel, potem wszystkie naraz i używajac całej izolacji wszystko ze sobą - przecinając ją kilka razy tak, żeby nie zeszła za jednym ruchem. Teraz, żebym dostał się do przewodów sam potrzebuje około 20 minut. Poza tym wywaliłem wszystkie zamki z klamek i mam je teraz na gładko. Strach pomyśleć co będzie jak mi siądzie akumulator ;) Ale mimo wszystko złodzieje przedewszystkim wchodzą przez zamek (no chyba, że stoi się na zadupiu to może wtedy szyba polecieć, ale to inna historia)
Oprócz tego mam alarm z blokadą zew. firmy (nie VW). Obecnie jestem w fazie zakładania kolejnego alarmu - tylko z czujkami ruchu w samochodzie, bez pilota - tylko na ukryty przycisk. Oprócz tego wszystkiego jak trzeba - zakładam zardzewiałą blokadę na kierownicę - dzięki temu posiadając nawet kluczyk do niej trzeba wiedzieć jak ją otworzyć...

Trochę zabezpieczeń chałupniczych i firmowych jeszcze mam - ale o tym nie będę pisał - kto wie, kto tu zagląda ;)



Awatar użytkownika
jacekd
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: sob paź 29, 2005 19:15
Lokalizacja: Poznan
Auto: MK6 TSI160
Silnik: CAVD

Post autor: jacekd » sob sty 13, 2007 17:32

To ja mam takie pytanie.
Czy ktos slyszal o skutecznosci DNA AUTO - http://www.dnaprogram.pl/dnaauto/index.htm ???
W czasach gdy auta kradnie sie glownie na czesci to moze byc niezle wyjscie, tylko czy Policja serio na to patrzy + czy zlodzieje tego nie olewaja z gory :/

Odnosnie odcinania napiecia na pompie to slyszalem o przypadku kradziezy jakiegos Audi, gdy zlodzieje przyniesli wlasna pompe i malutki zbiornik z paliwem (tak z pol litra). Podlaczyli to raz, dwa pod maska, odpalili auto, odjechali troche dalej i na lawete calosc. W dziupli juz sobie mogli na spokojnie szukac.


MK6 HL - TSI160

Awatar użytkownika
Hefajsto
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pt gru 29, 2006 17:42
Lokalizacja: wioska:)
Kontakt:

Post autor: Hefajsto » czw sty 18, 2007 02:48

No i zapytam ponownie...

Niech ktoś mi coś doradzi...

SZUKAM AUTORYZOWANEGO PUNKTU MONTAŻU BLOKAD BEAR-LOCK W WARSZAWIE LUB OKOLICACH. TAKIEGO KTO BY MÓGŁ POLECIĆ ŻE ZAKŁADAJĄ FACHOWO I NIE ZDZIERAJĄ STRASZNIE KASY.

Znalazłem coś tam w googlach ale to takie szukanie w ciemno, napewno są ludzie co
zakładali ??

A tak jako ciekawostke na stronie Niedzwiadka są zabezbiecznia linki do machy na kluczyk... :bigok: Jest też blokada ryglowa o czym nie wiedziałem. I znalazłem też blokade Interblok ale to nie na mają kieszeń (elektryczna blokada skrzyni na pilota i kod)



kaiserman
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: czw lut 01, 2007 01:47
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: kaiserman » wt mar 27, 2007 10:49

Witam przyłaczam sie do pytania związanego z blokadą na maskę z linką na maskę czy ktoś wie może ile to kosztuje itp i jaka jest tego skutezność ???

Pozdrawiam


A3 TDI ASZ 163KM 389Nm:):):)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1110053&highlight=#1110053

greg

Post autor: greg » wt mar 27, 2007 13:20

Hefajsto pisze:SZUKAM AUTORYZOWANEGO PUNKTU MONTAŻU BLOKAD BEAR-LOCK W WARSZAWIE LUB OKOLICACH. TAKIEGO KTO BY MÓGŁ POLECIĆ ŻE ZAKŁADAJĄ FACHOWO I NIE ZDZIERAJĄ STRASZNIE KASY.
sam zamontujesz - 2 godziny czasu ci to zajmie



mareckii1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt mar 27, 2007 23:21
Lokalizacja: wawa

Post autor: mareckii1 » śr mar 28, 2007 21:15

co do blokad to polecam blokadę na pedały zwłaszcza własnej roboty. rozmawiałem kiedys z pewnym człowiekiem i po paru piwach wygadał się że nie opłaca się tracić czasu gdy widzi coś takiego. na produkowane komercyjnie leje sie ciekłym azotem i nap... młotkiem i pekają a zrobiona ze zwykłej stali nie hartowanej wytrzymuje takie wybryki. owszem łatwo jest ją przepiłować wtedy ale każdy kto probował cos zrobić przy pedałach wie jakie to jest niewygodne.

a tak na marginesie co sądzicie o odcięciu zasilania komputera na "pstryczek" w tdi???


maroo

Awatar użytkownika
Darklight
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pn lis 21, 2005 23:49
Lokalizacja: Stolica
Kontakt:

Post autor: Darklight » wt mar 04, 2008 22:35

mi w swieta probowali zawinac auto. wyszedlem do samochodu i koles juz siedzial. zamek w dzwiach mi rozwalil, wyrwal stacyjke i jakims urzadzeniem w kompie grzebal... opszedl immo i juz sie palila kontrolka swiec tak wiec prawie odpalil, ale zobaczyl ze wlascicielem jestem i uciekl...pilot mi nie dzialal nic sie nie dalo zrobic.

myslalem o zrobieniu cos z vagiem... moze go odlaczyc i gdzies indziej przelozyc lub jakas przejsciowke zrobic? co myslicie???


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176502.html][img]http://images.spritmonitor.de/176502.png[/img][/url]

Darek Madejczyk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: wt sty 02, 2007 22:26
Lokalizacja: Jasło

Post autor: Darek Madejczyk » pn kwie 14, 2008 21:06

Witam.
A co Koledzy by powiedzieli o odcięciu czujnika prędkości obrotowej silnika G28? Wyczytałem że "sygnał z czujnika prędkości orotowej silnika informuje o liczbie obrotów silnika i dokładnym położeniu wału korbowego. Na podstawie tych danych obliczony zostaje poczatek wtrysku i wielkość dawki. Przy braku sygnału z czujnika silnik zostaje zatrzymany". To jest teoria a jak to by wyglądało w praktyce?Czy w przypadku odcięcia sygnału wyjściowego z tego czujnika rzeczywiście silnik nie zagada i czy nie posypało by jakimiś błędami? Dodam że chodzi tu o silnik na pompowtryskach.
Ostatnio zmieniony pn kwie 14, 2008 21:11 przez Darek Madejczyk, łącznie zmieniany 1 raz.


"MADEJ"

manieczek111
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 391
Rejestracja: ndz gru 31, 2006 13:56
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: manieczek111 » pn kwie 14, 2008 22:31

Darek Madejczyk pisze:Witam.
A co Koledzy by powiedzieli o odcięciu czujnika prędkości obrotowej silnika G28? Wyczytałem że "sygnał z czujnika prędkości orotowej silnika informuje o liczbie obrotów silnika i dokładnym położeniu wału korbowego. Na podstawie tych danych obliczony zostaje poczatek wtrysku i wielkość dawki. Przy braku sygnału z czujnika silnik zostaje zatrzymany". To jest teoria a jak to by wyglądało w praktyce?Czy w przypadku odcięcia sygnału wyjściowego z tego czujnika rzeczywiście silnik nie zagada i czy nie posypało by jakimiś błędami? Dodam że chodzi tu o silnik na pompowtryskach.
nie zagada. ale z tego co ja czytalem to nie jest dobry pomysl. Juz nie pamietam, dlaczego bo interesowalem sie tym rok temu. Ale jakby to byl dobry pomysll to mialbym to u siebie zrobione:]



Darek Madejczyk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: wt sty 02, 2007 22:26
Lokalizacja: Jasło

Post autor: Darek Madejczyk » pn kwie 14, 2008 23:12

Ok, tylko prosze mi powiedzieć dlaczego to jest zły pomysł i jakie mogą być skutki uboczne takiego odcięcia. No bo jakby nie było chodzi nam o to żeby jak najbardziej skomplikować życie potencjalnemu "nabywcy" w ośągnięciu celu :bajer:


"MADEJ"

manieczek111
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 391
Rejestracja: ndz gru 31, 2006 13:56
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: manieczek111 » wt kwie 15, 2008 12:59

Duzo roboty jest przy tym, mozesz zastowosowac odciecie po plusie zaplonu lub masy sterownika. Nie wiem czy sie oplaca meczyc. Po drugie golfik lapie duzo obledow, dlatego przy tym samochodzie nie mozna sobie odcinasz wszystkiego co Ci przyjdzie na mysl. Odciecie G28 wskazane jest dla benzyniakow. Dla diesla bezpieczniej ( dla silnika) dac zawor na przewod do pompowtryskow.



Darek Madejczyk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: wt sty 02, 2007 22:26
Lokalizacja: Jasło

Post autor: Darek Madejczyk » wt kwie 15, 2008 18:53

Szkoda że nie da się zabardzo pokombonować z tym G28 - z drugiej strony nie chciałbym na stałe unieruchomić autka :grin: . Co do elektrozaworu to raczej pasowałoby go zamontować za filtrem paliwa (jakby nie było to w filtrze coś paliwa zawsze jest i kawałek na nim można przejechać) ale wtedy będzie on praktycznie na wierzchu i wystarczy dwa przewody i można se ten elektrozawór wsadzić w :ass: Chyba żeby zamontować drugi gdzieś w niedostępnym miejccu ale itak nie ma pewności czy na tych resztkach paliwa pare kilometrów nie odjedzie-chyba że się myle to prosze mnie poprawić.


"MADEJ"

manieczek111
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 391
Rejestracja: ndz gru 31, 2006 13:56
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: manieczek111 » wt kwie 15, 2008 20:25

oj mylisz sie:] . Ja mam odciecie zrobione na sterowaniu pompy do pompowstryskiwaczow i powiem Ci, ze paliwo ktore znajduje sie w filtrze to nie starczy ci na kilka km:] . U mnie czasami albo od razu gasnie albo po przejechaniu maks 5 m, nie wiecej!!! ( chociaz te 5 m to maksimum maksima)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], TDonaldmor i 383 gości