Szarpanie MK3 TDi

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kadett
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt sie 26, 2005 12:35
Lokalizacja: Będzin

Szarpanie MK3 TDi

Post autor: kadett » ndz wrz 25, 2005 00:13

Witam
Mam MK3 TDi '94r. i zastanawia mnie szarpanie na obrotach rzędu 1-2 tysiące (odczuwalne gdy chce jechać jednolicie, bo gdy rozpędzam auto to jest ok). Doczytałem że może być to wina nastawnika pompy i można to wyczyścić ale nie wiem gdzie się on znajduje (mam autko zaledwie od miesiąca więc dopiero się go uczę). Szarpanie jest typu jakby ktoś jechał np. na 4 biegu 50 km/h i dodał gwałtownie gazu (takie jakby dławienie).
Jakieś pomysły lub rady ??
Dzięki.
Marcin



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » ndz wrz 25, 2005 08:01

znajduje sie w pompie, nie polecam grzebać tam samemu jak się nie ma pojęcia.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz wrz 25, 2005 10:41

na forum mastersa jest opis czyszczenia nastawnika ale szczerze nie radze samemu sie tego podejmowac jesli nie jest sie obeznanym dosyc dobrze w mechanice bo mozna sobie tylko zaszkodzic.


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » wt wrz 27, 2005 16:12

No właśnie mam to samo na niskich obrotach jak jade to auto szarpie np na 2 po mieście jak się jedzie powoli to strasznie takjakby nierówno mieszanka zostawała podawana na cylindry i na wolnych też nie równo chodzi. Nie wiem czego może to być przyczyna bo auto mam 3 tygodnie. może ktoś mi pomóc? Niektórzy mówią że wtryski ale ja niewiem czy za to się brac. Pomocy ;(



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt wrz 27, 2005 22:47

albo śpeca co wyczyści nastawnik


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » śr wrz 28, 2005 17:06

Kto jest z okolic Katowic i mi wyczyści nastawnik?



Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: Bula88 » śr wrz 28, 2005 18:32

tez tak mialem, bylo to wy***ane lozysko wpompie, zalatwilem druga



Marian486
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: wt lis 09, 2004 15:36
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: Marian486 » wt lis 15, 2005 02:47

Regulacja pompy może pomoże. Jak nie to sterownik pompy jest walnięty.Koszt ok 500-600 zł (używka).



Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: Bula88 » czw lis 17, 2005 10:39

flanel pisze:eeee nie ma łozyska w pompie co wy za głupoty piszecie sa panewkii
moze sie myle ale jak wyjelem pompe to ta oska co sie zaklada kolo zebate na nie chodzila gora dol i na boki tez, moglo to byc wina tego szarpania??



Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: Razal » czw lis 17, 2005 10:48

kupszczelisty pisze:Kto jest z okolic Katowic i mi wyczyści nastawnik?
W okolicach Katowic Master's Tuning ma filie - Oni by to napewno zrobili :hmm:

dobrze zrobili !! :grin:

Master's Tuning
KATOWICE
Wojciech Gołąbek
ul. Gromadzka 36L
40-771 Katowice

kom. 606 34 11 44
GG: 1713699
e-mail: biuro@tdituning.pl

Polecam... AHA - przy okazji jakaś mądra diagnoza napewno sie przyda


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 255 gości